Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Evo Show Tails

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    ziet er super uit mooi rekje

    Comment


      #32
      Dit zier er keurig uit, de ILT zou er blij van worden
      Oorspronkelijk geplaatst door cycloon65 Bekijk bericht
      Voor de mensen die nog wat willen knutselen de komende dagen.. een paar stukjes resthout, een gatenzaag en een uurtje vrije tijd! Ben tevreden, ziet er tof uit en ook direct super stabiel.

      Ben benieuwd naar de uitwerking van deze mines.

      [ATTACH=CONFIG]43534[/ATTACH]

      [ATTACH=CONFIG]43535[/ATTACH]

      Comment


        #33
        Oorspronkelijk geplaatst door EHVuurwerk Bekijk bericht
        Zo te zien zijn ze ook voor de prof markt gemaakt.
        Komend jaar ga ik goed opletten of ik ze herken in de eindshows van festivals die ik bezoek.[ATTACH=CONFIG]43014[/ATTACH]
        Op eindshows van festivals zul je ze wss. nooit zien, omdat ze daar meestal T1 of T2 singles gebruiken die je dichterbij kunt plaatsen dan 60 meter. (afstand voor 30 mm consu)

        Comment


          #34
          Net toch maar even een geprobeerd.
          Je moet ze goed vast zetten, maar zijn het geld zeker waard

          Comment


            #35
            Net ook even 1 getest. Doen het erg goed maar schrok wel van de launch klap. Beetje extra afstand is wel fijn voor de oortjes.

            Comment


              #36
              Bij mij zijn de plaatjes en effecten willekeurig... Beetje jammer want ik heb 3 pakjes in een waaiertje gezet per effect maar daar zie je niets van terug waarschijnlijk...
              Klappen die handel! De meesten zijn toch doof.

              Comment


                #37
                Goede lift knal inderdaad, gaan mega hoog. Mooie dingen. Ik ben fan!
                [B]Groetjes Kamikaze[/B]

                Comment


                  #38
                  Prachtige mines komen hier uit zeg!
                  Ik was erg fan van de mines van Dutch Fireworks, maar deze zijn nog mooier.

                  Dik min punt is dat de voetjes ontbreken.
                  Kom zei de vis in de vissenkom.

                  Comment


                    #39
                    Wel echt prof werk dit had er 75 in een rek elektrisch geschoten maar geen verschil met prof toppers

                    Comment


                      #40
                      Super dingen! Mooie mines en tails met een heerlijke doffe lanceerknal!

                      Comment


                        #41
                        De lift-knal doet vermoeden dat het prof spul is. Heerlijk.
                        En dan een mooie, stakke tail er boven die vaak bizar lang blijft hangen. Ik ben fan!

                        Alleen is voor consumenten spul een breder voetje misschien wenselijk
                        [B]Groetjes Kamikaze[/B]

                        Comment


                          #42
                          Oorspronkelijk geplaatst door smurf Bekijk bericht
                          Wel echt prof werk dit had er 75 in een rek elektrisch geschoten maar geen verschil met prof toppers
                          Is er gefilmd? Ben erg benieuwd.

                          Comment


                            #43
                            Fantastische dingen! Goede lift, en zeer strakke uitwerkingen. Voetje ziet er profi uit. Doet niks onder voor Ricasa/Heron/Vulcan in 30mm.
                            Ben alleen erg benieuwd of de effecten consequent verkeerd gelabeld zijn? Er kwam niets uit wat op de labels leek in elk geval.
                            Zaten ook geen mine effecten bij. Alleen comet+mine en tails w/ tip.

                            Zo zonder voetje zijn ze ideaal voor profs, maar voor doorsnee consument iets te gevaarlijk (omvallen met wind).

                            Comment


                              #44
                              Oorspronkelijk geplaatst door Screaming Girl Bekijk bericht
                              Ben alleen erg benieuwd of de effecten consequent verkeerd gelabeld zijn? Er kwam niets uit wat op de labels leek in elk geval.
                              Bij mij waren ze in ieder geval willekeurig gelabelt. Ik wilde bijv. 3x de rode comet schieten en ik kreeg een oranje, de witte tail en de blauwe...
                              Klappen die handel! De meesten zijn toch doof.

                              Comment


                                #45
                                Oorspronkelijk geplaatst door PyroPowerZ Bekijk bericht
                                Bij mij waren ze in ieder geval willekeurig gelabelt. Ik wilde bijv. 3x de rode comet schieten en ik kreeg een oranje, de witte tail en de blauwe...
                                Daar was ik al een beetje bang voor ja. Daar kun je dus geen projectjes mee maken, dus flop.

                                Comment

                                Working...
                                X