Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rambam 3.0

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door kloesje Bekijk bericht
    Man man man! wat een heerlijke box! Dit gaat dan toch eindelijk de eerste keer zijn dat ik boxen van EVO ga aanschaffen hoor!
    dit had ik dus vorig jaar, en nu wordt 70% van me cakeboxen collectie Evolution haha. Het is echt top spul, ik had de Snowstorm en de sterren kwamen tot de grond

    Comment


      #32
      Oorspronkelijk geplaatst door legaaltje12 Bekijk bericht
      dit had ik dus vorig jaar, en nu wordt 70% van me cakeboxen collectie Evolution haha. Het is echt top spul, ik had de Snowstorm en de sterren kwamen tot de grond
      Ik ben zeer benieuwd! vind/vond evo altijd aan de dure kant, maar nu de boxen in de freakshops tegen voor mij betaalbare prijzen te koop zijn wil ik het toch maar eens proberen. Over de kwaliteit valt volgens mij niet te discussiėren.

      Comment


        #33
        Oorspronkelijk geplaatst door kloesje Bekijk bericht
        Ik ben zeer benieuwd! vind/vond evo altijd aan de dure kant, maar nu de boxen in de freakshops tegen voor mij betaalbare prijzen te koop zijn wil ik het toch maar eens proberen. Over de kwaliteit valt volgens mij niet te discussiėren.
        klopt Evo is wel aan de dure kant, maar qua prijs en kwaliteit is het gewoon super. Voor de prijs krijg je goede/uniekie effecten en burstklappen terug, en natuurlijk soms zelfs sterren tot de grond. Ik had 110 betaald voor die snowstorm en had gelijk spijt dat ik er geen 2 of 3 had gekocht

        Comment


          #34
          Had je de 2016 versie van de Snowstorm? Ik had namelijk de 2017 versie en die viel ongelofelijk tegen. Slappe burst met veel ploppers. Zonde van m'n geld en zal de Snowstorm niet snel nog een keer aanschaffen. De andere producten wat ik had van Evo ( Rambam 2.0, Snake Eyes) waren wel top!

          Comment


            #35
            Oh dat is niet zo best om te horen, misschien was i vochtig? Ik had ook de 2017 versie, en die deed het beter dan ik had verwacht.

            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	P_20171229_191037_vHDR_Auto.jpg
Vertoningen:1
Grootte:120,3 KB
ID:	1566761

            Ik heb er ook een video van, moet ik die anders ff doorsturen via mail ofzo?

            Comment


              #36
              Ik weet niet of ie te vochtig was. Hij heeft 4 dagen voor de verwarming gelegen... ik had gewoon een slecht exemplaar dan denk ik. Kun je je film ook in het snowstorm topic plaatsen?

              Comment


                #37
                Heb je altijd wel eens. Hoge verwachtingen. Valt het mee of valt het tegen.
                December Will Be Magic Again!!

                Comment


                  #38
                  Oorspronkelijk geplaatst door KristianS Bekijk bericht
                  Ik weet niet of ie te vochtig was. Hij heeft 4 dagen voor de verwarming gelegen... ik had gewoon een slecht exemplaar dan denk ik. Kun je je film ook in het snowstorm topic plaatsen?
                  Het zou kunnen dat je een maandag ochtend exemplaar had, is nog steeds jammer want het is een mooie bak
                  . En dat gaat helaas niet, of ik moet hem eerst op youtube uploaden en dan hier plaatsen

                  Comment


                    #39
                    Ja het leek me een geweldige box na filmpjes van toen de 2016 versie. Had deze box ook als laatst geschoten. Wel zuur dat ie dan ondermaats presteert. Je mag het filmpje mij ook even sturen op WhatsApp als je dat wil want ben wel heel benieuwd namelijk naar die van jou.

                    Comment


                      #40
                      Oorspronkelijk geplaatst door KristianS Bekijk bericht
                      Had je de 2016 versie van de Snowstorm? Ik had namelijk de 2017 versie en die viel ongelofelijk tegen. Slappe burst met veel ploppers. Zonde van m'n geld en zal de Snowstorm niet snel nog een keer aanschaffen. De andere producten wat ik had van Evo ( Rambam 2.0, Snake Eyes) waren wel top!
                      Heb je er toevallig een filmpje van. Dan zouden wij de beelden door kunnen sturen na China! Want Evolution gaat voor de hoogste kwaliteit. En door middel van een filmpje is het een stuk makkelijker communiceren met de Chinezen.

                      Comment


                        #41
                        Nee heb er helaas geen filmpje van..

                        Comment


                          #42
                          Oorspronkelijk geplaatst door legaaltje12 Bekijk bericht
                          Ik heb er ook een video van, moet ik die anders ff doorsturen via mail ofzo?
                          Vooral hier in het topic uploaden zou ik zeggen!
                          www.huismanvuurwerk.nl

                          Comment


                            #43
                            Zullen we het in dit topic weer over de RamBam 3.0 hebben?

                            Comment


                              #44
                              Oorspronkelijk geplaatst door Komkommer Bekijk bericht
                              Zullen we het in dit topic weer over de RamBam 3.0 hebben?
                              Komkommer heeft mod-aspiraties?
                              www.huismanvuurwerk.nl

                              Comment


                                #45
                                Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
                                Komkommer heeft mod-aspiraties?
                                Maar hij heeft wel gelijk.

                                Comment

                                Working...
                                X