Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rambam 3.0

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Kan ik me trouwens nou herinneren gelezen te hebben ergens dat de Ram Bam 3.0 wat breder verkocht gaat worden? Dus niet alleen maar in een paar grote winkels, maar bij meerdere Evolution punten?
    Dat klopt helemaal

    Comment


      #17
      blinkers en kleuren...kom maar door! Topding dit hoor! Hopelijk voor een mooi prijsje ergens te krijgen, want zoals hierboven al vaker genoemd is de richtprijs vrij aan de hoge kant...

      Comment


        #18
        Heerlijke stukje vuurwerk die inderdaad de naam eer aan doet!

        Inderdaad wel even wachten op freakacties gezien de adviesprijs!

        Comment


          #19
          In een webshop in brabant zag ik de box in Mei al voor een nette prijs van €99,- in de shop staan. Prima prijs!

          Comment


            #20
            De freakprijs bij deze box is €100,- en dat wil ik voor zo'n dikke box als deze wel betalen! Als uitzondering dan wel, maar dat is persoonlijk.

            Comment


              #21
              De Rambam 2.0 was al geweldig, maar nu cake 3 ook volledig multicolor is, is deze box wel helemaal af. De salvo's van cake 3 met red strobe zijn echt om van te genieten. Ook mooi dat door de salvo's het tempo even wat omhoog gaat, maakt de cakebox spectaculairder. Het valt me wel op dat de Rambam 3.0, op cake 3 na, een stuk langzamer schiet ten opzichte van de 2.0. Ook hoop dat dit bij de productie nog wordt aangepast. Kijk al uit naar een demo om de Rambam 3.0 live in actie te zien.
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                #22
                Werkelijk prachtig!

                Comment


                  #23
                  Bohhhh..geheel overheen gekeken, wat een prachtige box!!
                  Het finale salvo is ook appart, multicolor to crackling.

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door jakhal Bekijk bericht
                    Bohhhh..geheel overheen gekeken, wat een prachtige box!!
                    Het finale salvo is ook appart, multicolor to crackling.
                    Gehehe, voor bij ook. Helemaal overheen gekeken. Goede box Leuke kleuren, Ik zag ergens wat licht blauwe blinkers erdoorheen meen ik. Mooi!

                    Comment


                      #25
                      Wat is het netto kruigewicht nou?

                      Want 4 maximaal gevulde cakes zou betekenen dat het 20 gram per tube is maar vervolgens staat in de omschrijving 1500 gram netto en 100 Schots wat dan 15 gram per tube is...

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
                        Wat is het netto kruigewicht nou?

                        Want 4 maximaal gevulde cakes zou betekenen dat het 20 gram per tube is maar vervolgens staat in de omschrijving 1500 gram netto en 100 Schots wat dan 15 gram per tube is...
                        Effectomschrijving: Bestaat uit 4 x maximaal gevulde 30mm 500 gram cakes

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door DTCsjoerd Bekijk bericht
                          Effectomschrijving: Bestaat uit 4 x maximaal gevulde 30mm 500 gram cakes
                          Maar er staat ook : netto kruidgewicht:15kg.

                          Comment


                            #28
                            En er staat 2kg NEM op de doos 15kg netto is alleen de cakes zonder de omdoos (en kooi?) 16kg hele zwikkie samen. Dus weldegelijk 4x 500gr. Mod heeft info alleen ff verkeerd ingevuld.

                            Comment


                              #29
                              Man man man! wat een heerlijke box! Dit gaat dan toch eindelijk de eerste keer zijn dat ik boxen van EVO ga aanschaffen hoor!
                              Laatst aangepast door kloesje; 5 September 2018, 16:43.

                              Comment


                                #30
                                Daarna ben je verkocht.
                                December Will Be Magic Again!!

                                Comment

                                Working...
                                X