Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kan iemand mij helpen?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Kan iemand mij helpen?

    Beste leden

    Heeft iemand hier nog een Cobra 18m en Cobra 18r2 te koop staan?

    Of weet iemand welke Amerikaanse site verzend naar hier?

    Alvast ontzettend bedankt

    Gr Legaaltje12

    #2
    Uiteraard heb je zelf ook al gezocht?

    COBRA Firing Systems is the leading professional wireless firing system for fireworks and SFPX. Based in the USA, over 35,000 customers in over 100 countries.


    Centraline pirotecniche, simulatori, software e attrezzature per il settore pirotecnico. Vendita, assistenza e consulenza. COBRA Firing System, Firestorm, Wireless Firing Systems


    Succes!
    --> Vuurwerkevents.nl <--

    Comment


      #3
      Thanks ik had bij alles gekeken behalve de laatste haha heel erg bedankt voor deze site

      Comment


        #4
        Je kan ook gewoon in nl bestellen hoor

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door mark dalton Bekijk bericht
          Je kan ook gewoon in nl bestellen hoor
          ja klopt maar de prijs is vele male duurder, binnen nederland betaal je je helemaal scheel helaas.

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door legaaltje12 Bekijk bericht
            ja klopt maar de prijs is vele male duurder, binnen nederland betaal je je helemaal scheel helaas.
            Houd je er wel rekening mee dat wanneer je buiten europa besteld je kans hebt dat je invoerrechten / btw moet betalen?

            Zie deze link om uit te rekenen hoe dat zit, misschien ben je in NL dus wel goedkoper uit.

            Comment


              #7
              Kijk hier eens,http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...8187-Cobra-18r misschien iets voor jou ?

              Comment


                #8
                Thanks maar ik zoek een 18r2 en niet de r1 en ik vertrouw het zaakje niet helemaal haha

                Comment


                  #9
                  Zelf goede ervaringen met Sstotz, spullen altijd binnen een week in huis vanuit Duitsland

                  Comment


                    #10
                    Burning salvo, bedankt voor deze (voor mij onbekende) webshop, ziet er goed uit en waarschijnlijk zal ik hier wel een hoop mooi spul vinden

                    Comment

                    Working...
                    X