Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Leiden mogelijk eerste vuurwerkvrije stad van Nederland

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    lekker links blijven stemmen allemaal...
    Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

    Comment


      #17
      Idd, de gemiddelde Leidenaar stemt blijkbaar in die richting, heel zuur als je niet voor een van deze partijen hebt gekozen. Denk dat a'dam snel volgt met de nieuwe burgemeester.. Naar mijn idee kan de gemeente de verkoop van vuurwerk niet tegenhouden; dat is landelijke wetgeving en dus niet zomaar aan de kant te zetten. (?) En dan cat1, hoe zit het daar mee? (Als half Leiden met knetterlint van 18:00 tot 02:00 in de weer gaat zou een ludiek protest signaal kunnen zijn. )
      www.roelwijngaarden.com, vuurwerklabels toen & Nu

      Comment


        #18


        kwam deze cartoon tegen... een beetje zoals onze jongens oefenen voor inzet in het buitenland ;-)
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door roelwijngaarden Bekijk bericht
          . (?) En dan cat1, hoe zit het daar mee? (Als half Leiden met knetterlint van 18:00 tot 02:00 in de weer gaat zou een ludiek protest signaal kunnen zijn. )
          Dat vindt ik een heel strak plan haha! Moeten de mensen die daar wonen zeker doen!

          Comment


            #20
            Leuk voor de omliggende plaatsen van leiden want iedereen gaat daar staan te stoken......word een sneeuwbaleffect.....gaat niet goed komen.......dacht dat politicie meer hersens hadden

            Comment


              #21
              Daarom doen ze het ook, eerst weer een opvolgend probleem veroorzaken. Daar komt nog meer negatief gezeur uit en daarna volgt de landelijke oplossing. Wacht maar af...
              Gewoon uitgebreid genieten de komende 2 tot 3 jaar ??!!!
              75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door dikkeeric Bekijk bericht
                Daarom doen ze het ook, eerst weer een opvolgend probleem veroorzaken. Daar komt nog meer negatief gezeur uit en daarna volgt de landelijke oplossing. Wacht maar af...
                Gewoon uitgebreid genieten de komende 2 tot 3 jaar ??!!!
                2 tot 3 jaar.......hoop dat je gelijk krijgt......in dit tempo geef ik het nog 1 jaar.

                Comment


                  #23
                  Ik stel voor een meeting van vuurwerk freaks 31 december 18.00u. 😁 Zonder gekkigheid, waar gaat het toch naartoe in ons land?

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door Bizzy1 Bekijk bericht
                    Leuk voor de omliggende plaatsen van leiden want iedereen gaat daar staan te stoken

                    Kun je rekenen, reken daar maar niet op. Er is hoogstens een kleine groep vw liefhebbers die een naar een andere locatie zou gaan, geloof me.
                    Vuurwerk doet de duivels dansen

                    Comment


                      #25
                      De gewone man gaat snel mee in de nieuwe traditie zonder vuurwerk en zal genoegen nemen met slap gelul op tv als vervanging
                      Jeder Schuss ein Genuss

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
                        De gewone man gaat snel mee in de nieuwe traditie zonder vuurwerk en zal genoegen nemen met slap gelul op tv als vervanging
                        Interessante discussie. Is inderdaad maar net hoe je het bekijkt.

                        Ik ken ook veel niet-freaks die gewoon als normale consument een beetje stoken maar die een enorme hekel hebben aan al dat linkse gedram en gewoon zeggen te zullen blijven stoken voor hun eigen huis.

                        Echter (waar ik best bang voor ben) zal ook een flink deel genoegen gaan nemen met een show waar ze dan bezopen naar toe rijden met verkeerschaos en slechte beveiliging en alle gevolgen van dien.

                        De tijd zal het gaan leren!

                        Comment

                        Working...
                        X