Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Piroshop Arentz

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Kan nu alvast��

    Comment


      #17
      Had 't inderdaad al gezien! Die 6 salutecakes voor €45,- reserveer ik nu alvast, erg leuk als finale.

      Comment


        #18
        Triplex
        €11,95. €7,95. €18.95

        Comment


          #19
          Top spul voor Duitse prijzen! Ik ben erg benieuwd naar de rest. Jullie zijn een goede weg ingeslagen door dit soort merken te gaan verkopen. Piromax is ook echt dikke kwaliteit! En ben ook benieuwd naar jullie eigen producten.

          Comment


            #20
            Tevens hebben wij een aantal artikelen van Tropic ingekocht

            Comment


              #21
              Ik zie ook een leuke knalcake op de site staan die op zich wel interessant is. De TXP488 Thunder King. Het is geen Piromax Titanium Salute maar wel vergelijkbaar met de Jorge JW900 Thunderking. Dus opzich lekkere knallen en het zijn flash salutes, wat ik zelf vaak wel wat vind hebben.

              Comment


                #22
                Heel mooie toevoegingen weer, die 1 augustus zou ik bijna in de agenda noteren! Of ben ik dan wel heel extreem vuurwerk verslaafd!

                Voel ik weer een nieuw tijdperk aankomen met weer fatsoenlijke knalcakes?

                Comment


                  #23
                  Ik zie dat jullie ook wat producten van Evolution in de outlet hebben staan. Zijn jullie van plan nog meer producten van Evo in het assortiment plaatsten?

                  Comment


                    #24
                    Zoals het er nu uitziet niet maar je weet nooit wat er op je pad komt

                    Comment


                      #25
                      Spannend! Ik hou de website tussentijds goed in de gaten & kijk al uit naar 1 augustus.

                      Comment


                        #26
                        Staat zeker leuk spul tussen Even kijken wat ik nog bij elkaar kan schrapen. Ben benieuwd naar de pyromax prijzen 'PIROMAX PXC301' is een regelrechte topper

                        filmpje van die salute cakes op youtube gevonden

                        Comment


                          #27
                          Helaas is de 301 f3 en hier dus niet toegestaan

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door djhek Bekijk bericht
                            Helaas is de 301 f3 en hier dus niet toegestaan
                            Hij is ook van de site afgehaald zie ik, jammer man. Leuke box zo op film

                            Comment


                              #29
                              19sh 30mm €18,95

                              Comment


                                #30
                                Eerste prijzen staan erop, vanaf woensdag te bestellen.
                                piroshoparentz-outlet.com is your first and best source for all of the information you’re looking for. From general topics to more of what you would expect to find here, piroshoparentz-outlet.com has it all. We hope you find what you are searching for!

                                Comment

                                Working...
                                X