Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Piroshop Arentz

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Piroshop Arentz

    Naam: Piroshop Arentz
    Provincie:Gelderland
    Plaats:Zutphen
    Adres:Loohorst 12
    Webshop:www.piroshoparentz-outlet.com
    Vanaf heden heet Katan Vuurwerk Zutphen Piroshop Arentz.
    Wij proberen vanaf 01-08-2018 onze outlet/actie shop online te krijgen.
    Laatst aangepast door djhek; 4 July 2018, 07:07.

    #2
    Lijkt wel een poolse winkel zo��
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

    Comment


      #3
      Vanaf 01-08-2018 gaat onze actie /outlet shop open jullie kunnen hier www.piroshoparentz-outlet.com alvast een kijkje nemen.
      [ATTACH=CONFIG]38302[/ATTACH]

      Comment


        #4
        Nou, dat ziet er prijstechnisch wel erg goed uit. Ik ga dit topic/deze zaak fijn volgen. Redelijk in de buurt ook! Goede zaken gewenst!

        Comment


          #5

          Comment


            #6
            Ziet er goed uit

            Comment


              #7
              De prijs is prima! Aan de boeketten te zien een doos zonder kooi?

              Comment


                #8
                Ben benieuwd naar de prijzen van de pyromax boxen. Heb al een aantal leuke boxen gezien

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door MagicSjefke Bekijk bericht
                  Ben benieuwd naar de prijzen van de pyromax boxen. Heb al een aantal leuke boxen gezien
                  Mee eens, bij Loots/HQ Fireworks vragen ze er uit mijn blote hoofd iets van 140/150 euro voor. Echt belachelijk voor een 100 shots bak. Bij Cees van der Horst ook nog 110 euro.

                  Niet slecht, maar dan kan je bij BredaVuurwerk net zo goed een topper van VuurwerkMania pakken voor nog minder geld of een grote box van Pangu. Of zelfs voor 85 euro de Breda's Finest. Jammer dat Piromax een vrij duur merk is maar ik wacht het hier graag af!

                  Comment


                    #10
                    Daarin tegen is Piromax wel goede kwaliteit met een harde burst. Toegegeven, €110,- is niet goedkoop en €140,- gaat echt te ver. Maar Piromax gebruikt wel een fijn doorlontsysteem wat ze hier in Nederland ook wel mogen gebruiken.

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkfreakk Bekijk bericht
                      Mee eens, bij Loots/HQ Fireworks vragen ze er uit mijn blote hoofd iets van 140/150 euro voor. Echt belachelijk voor een 100 shots bak. Bij Cees van der Horst ook nog 110 euro.

                      Niet slecht, maar dan kan je bij BredaVuurwerk net zo goed een topper van VuurwerkMania pakken voor nog minder geld of een grote box van Pangu. Of zelfs voor 85 euro de Breda's Finest. Jammer dat Piromax een vrij duur merk is maar ik wacht het hier graag af!
                      Ben benieuwd maar 110 vind ik persoonlijk al teveel voor een 100 shots blok. Wie weet worden we aangenaam verrast

                      Comment


                        #12

                        Piroshop salute

                        Comment


                          #13
                          https://m.facebook.com/story.php?sto...80261948971048
                          Laatst aangepast door djhek; 9 July 2018, 09:28.

                          Comment


                            #14
                            Mooie toevoegingen weer, ziet er heel interessant ui!

                            Comment


                              #15
                              Dit ziet er veelbelovend uit! Ik zal 1 augustus zeker een kijkje nemen.

                              Comment

                              Working...
                              X