Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Poll AD over vuurwerkverbod wijk Gouda

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Poll AD over vuurwerkverbod wijk Gouda


    #2
    Gestemd!


    Ja! (29%)
    Nee! (68%)
    Ik weet het niet... (3%)

    Comment


      #3
      71% nee. Ik ben benieuwd of we deze ooit terug te zien krijgen
      Vuurwerk doet de duivels dansen

      Comment


        #4
        Ik ben flink bezig met de Poll, veel vrienden laten stemmen en vrienden van vrienden!
        75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door dikkeeric Bekijk bericht
          Ik ben flink bezig met de Poll, veel vrienden laten stemmen en vrienden van vrienden!
          Inderdaad, met gelijke munt terugbetalen dat Hoax gedoe. Net als dat meldpunt toen!

          Verder ga je met deze stand/uitslag deze poll inderdaad nooit meer terugzien.

          Comment


            #6
            Gestemd en ondertussen al 72% op nee.
            16e jaar op vuurwerkcrew!!

            Comment


              #7
              Geweldige tussenstand, maar helaas zullen we de eindstand nooit te zien krijgen.
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                #8
                Ook maar eventjes gestemd.

                Comment


                  #9
                  Kan geen kwaad ff stemmen dus.
                  December Will Be Magic Again!!

                  Comment


                    #10
                    ook gestemd...….krijg er onderhand een lamme klauw van...
                    een verbod gaat er toch komen alleen nu is het maar elk jaar gissen van gaat het nu gebeuren?

                    laten ze duidelijk zijn in den haag...zeg gewoon...in 2025 word het verboden dan kan iedereen daar zich op voorbereiden en weten we gegarendeerd dat het na zoveel jaar afgelopen is.

                    dan stook(ik tenminste)nog de laatste jaren met plezier zonder te hoeven lezen dat dit daar niet meer mag en dat daar niet mag.


                    begrijp me niet verkeerd...IK WIL HELEMAAL GEEN VERBOD...maar dit lijkt me een betere oplossing dan elk jaar dat geouwehoer erover.

                    Comment


                      #11
                      Inderdaad dat zou heel fijn zijn, een lange termijn beslissing waarop burgers en importeurs kunnen rekenen.

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Komkommer Bekijk bericht
                        Inderdaad dat zou heel fijn zijn, een lange termijn beslissing waarop burgers en importeurs kunnen rekenen.
                        Ja toch lijkt mij ook.....dan kan iedereen aan het idee wennen......liever helemaal geen verbod....nu lees ik dat leiden de eerste stad wil gaan worden met een verbod(kan volgens mij niet eens)....en dat bedoel ik dus...bij klaasje mag dit niet en bij keesje mag dat niet......word een klerezooi zo in nederland totdat dalijk nog maar 1 gemeente het goed vind......zal druk worden daaro dan.

                        Comment


                          #13
                          Eindstand: 74 procent tegen een vuurwerkverbod. Wellicht kan een plaatselijke liefhebber of vuurwerkhandelaar met dat cijfer iets doen ...

                          Comment


                            #14
                            Voor dat het AD hem verwijdert, even vast gelegd voor het nagelacht


                            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	sadfsdfweew.png
Vertoningen:1
Grootte:15,3 KB
ID:	1566336
                            Vuurwerk doet de duivels dansen

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                              Voor dat het AD hem verwijdert, even vast gelegd voor het nagelacht


                              [ATTACH=CONFIG]38301[/ATTACH]
                              Heel goed! Zouden we veel vaker moeten doen met een uitkomst als deze! Gelijk screenshot/opslaan die hap!

                              Comment

                              Working...
                              X