Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[SHOW] Internationaal Vuurwerk Festival Scheveningen 2018

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Japan, heel kort maar krachtig!

    https://www.youtube.com/user/Originallover

    Comment


      #77
      Foto's volgen nog van mijn kant, heb er redelijk wat gemaakt en veel is mislukt dus, veel werk nog.

      Hierbij de filmpjes van gisteren:





      Mijn mening over de organisatie, winnaars en de rest laat ik maar even achterwegen. ZEER SLECHT GEREGELD!
      Website: https://www.rfgfireworks.nl

      Comment


        #78
        Spanje, echt geweldig! Echt een Spaanse show, leuke fluiters er tussen. Leuk ook die salutes, mijn film:

        https://www.youtube.com/user/Originallover

        Comment


          #79
          Bedankt voor al het beeldmateriaal jongens, top .
          Zitten mooie foto's en films bij.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #80
            De enige echte vuurvent - www.vuurvent.nl

            Comment


              #81


              Laatst aangepast door vuurwerkftw; 22 August 2018, 08:15.
              https://www.youtube.com/user/Vuurwerkftw

              Comment


                #82
                Zo op films gezien Engeland idd het leukste met Redwire er achteraan. Spanje best saai eigenlijk behalve wat leuke chaos met fluiters en salutes. Wel mooiste finale, echt kasteeltje met salute einde. Toch jammer dat me niet lukte er te zijn gister.

                Comment


                  #83
                  Iedereen bedankt voor het delen van de mooie foto's en films. Dit jaar kon ik er helaas alleen gisteravond bij zijn. Ik kwam gisteravond pas terug van vakantie en gelukkig verliep de terugreis voorspoedig en zodoende kon ik er toch nog bij zijn. Op de heenweg bijna geen last gehad van de drukte in het verkeer, maar eenmaal op de boulevard leek het wel één grote mierenhoop. Ik heb in de afgelopen 15 jaar bijna geen editie gemist, maar ik heb het nog nooit zo druk gezien in Scheveningen tijdens het Vuurwerkfestival. Samen met een maat ben ik het strand op gelopen en per toeval kwamen we de mensen achter Fallasfestival.nl tegen. Voordat de shows begonnen hebben we weer lekker bijgepraat over Fallas en herinneringen opgehaald van vorig jaar, bedankt daarvoor!

                  Mijn verwachtingen waren groot en China (RedWire) maakte dit zeker waar. Erg vermakelijke show, met goed uitgewerkte thema's en er kwamen een aantal mooie shells voorbij. Japan was erg kort, maar leuk om de tijd te doden. Toen was het de beurt aan Spanje (Mediteraneo) en ook voor Spanje waren mijn verwachtingen groot, zeker omdat ik afgelopen woensdag een Nit del Foc van Mediteraneo heb gezien in Salou en die was erg goed. Het was zeker geen verkeerde show en het fluit en salute thema kwam goed over. Ik was zelfs blij verrast dat de druk van de salutes goed overkwam op het strand, dit heb ik nog nooit eerder zo ervaren in Scheveningen. De finale van Spanje vond ik de beste van de avond, maar al met al vond ik de show van China (RedWire) toch beter, gezien de duidelijke en goed uitgevoerde thema's. Ook lag, voor mijn gevoel, het ponton een stuk dichterbij in vergelijking met voorgaande jaren. Na de show heb ik samen met een maat nog wat gedronken bij een strandtent om vervolgens weer richting huis te rijden en zo kwam er een einde aan een geslaagde en zeer gezellige avond!
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #84
                    Erg vermakelijke show, verveeld eigenlijk geen moment. Het zal voor de mannen van Xena ook wel een leuk zijn om een dergelijke show te bouwen binnen onze landsgrenzen, buiten het standaard showtje.
                    Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkkoning Bekijk bericht
                    Show van China - Redwire. Heel erg leuk!

                    Comment


                      #85
                      Ik heb niet zoveel tijd gehad om mijn videos van de shows te uploaden op YouTube, dus daarom zijn deze (nogal ) laat. In ieder geval zijn de videos nu te vinden op mijn kanaal: Max1996!
                      Gelukkig 2024!

                      Comment

                      Working...
                      X