Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Polaris

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Polaris

    Artikelnummer: PF-15
    Artikelnaam: Polaris
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: 487,5 gram
    Aantal Schoten: 25 schoten
    Effectomschrijving: Dikke wit gouden palmen die telkens omgeven worden door een sterrenboeket met wisselende kleuren!
    Tube diameter: 30 mm
    Kartoninhoud: .../...
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Richtprijs: € 39,95

    O.a. te koop bij: EvolutionVuurwerk.nl





    Demo 2018:



    Wij danken Evolution Fireworks voor de informatie
    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
    Laatst aangepast door Mattenfreak; 22 November 2019, 12:24. Reden: Info toegevoegd
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Wederom een topper denk ik zo, de keuze gaat moeilijk worden.

    Comment


      #3
      Wauw, omschrijving klinkt goed! Zeer benieuwd!

      Comment


        #4
        Ziet er goed uit. Word nog moeilijk kiezen met zoveel nieuw aanbod van evo

        Comment


          #5
          Veelbelovend weer. Maar dikke wit gouden palmen met kleuren, zit zo iets ook niet in de Winter Night?
          Als dat zo is zal het wel een mooie cake worden
          ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

          Comment


            #6
            Filmpjes van Evo komen pas ik september lees ik net op Facebook! Even wachten dus

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door romano Bekijk bericht
              Filmpjes van Evo komen pas ik september lees ik net op Facebook! Even wachten dus
              Mooi! Dan hebben we lekker veel tijd om de topics helemaal vol te zetten met pure speculatie!
              Ik verwacht dus panter palmen met color change effecten. Maar het zouden ook gewoon telkens andere kleuren kunnen zijn.

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Anihalas Bekijk bericht
                Mooi! Dan hebben we lekker veel tijd om de topics helemaal vol te zetten met pure speculatie!
                Ja en dan zo alsof het lijkt dat je hem al in het echt hebt gezien!

                ---
                Maar zonder gekheid, deze omschrijving klinkt natuurlijk wel erg goed. Fading stars gecombineerd met palmen?
                There is no such thing as enough fireworks.

                Comment


                  #9
                  De omschrijving klinkt veelbelovend. En het vertrouwen in Evolution Fireworks is er. Maar verder is er nog niets bekend. Geen prijs, geen beelden, geen demo. Ik wacht af tot ik hem live in werking heb gezien, maar ik ben ondertussen wel reuze benieuwd!!

                  Comment


                    #10
                    Film Toegevoegd.

                    Comment


                      #11
                      Elegante cake! Spreekt mij,naast de Rambam 3.0 het meest aan tot nu toe. Al zijn de andere producten,ook zeer mooi. I-shape is het veilligste,op mijn stook locatie.
                      Light some fireworks, and see who answers.

                      Comment


                        #12
                        Prachtige cake.
                        Lekker rustig, eigenlijk pas om 3:00 uur aansteken om het oud en nieuw er mee af te sluiten.
                        Of in de avond, maar feitelijk is ie dat niet waard.
                        Kom zei de vis in de vissenkom.

                        Comment


                          #13
                          Geweldig mooi! Heerlijk tussen het geweld van alle dikke boxen.

                          Comment


                            #14
                            Vind hem niet heel bijzonder, kleuren zijn wel mooi, maar vind de effecten op video erg klein overkomen geen volle effecten en tempo niet denderend, misschien dat een demo mij weet te overtuigen maar op dit moment is dat niet het geval

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door Komkommer Bekijk bericht
                              Wauw, omschrijving klinkt goed! Zeer benieuwd!
                              Prachtig! Komt op de lijst, erg gaaf lekker genieten van mooie effecten/kleuren, top!

                              Comment

                              Working...
                              X