Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Triple Thunderking

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Triple Thunderking

    Artikelnummer: 4163
    Artikelnaam: Triple Thunderking
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: 6 gram
    Aantal Schoten: 3 schoten at once
    Effectomschrijving: 3 schoten at once
    Tube diameter: 18 mm
    Kartoninhoud: 96/1
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Richtprijs: ...





    Wij danken Katan Vuurwerk voor de informatie
    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    best grappige uitwerking, vooral als het ook betaalbaar wordt!
    https://www.youtube.com/@mikosjepyro

    Comment


      #3
      Voor de een leuk, voor de ander interessant. Ik vind het niet echt een toevoeging in het vuurwerkwereldje, hij is voor mij te nietszeggend en overtuigd mij totaal niet.
      Vuurwerk doet de duivels dansen

      Comment


        #4
        Vandaag de Triple Thunderking even bekeken en ik vind dit er erg leuk uit zien. Echt keurig afgewerkt, zwaar en dik voetje en dit lijkt me echt een leuk artikel om tussendoor te stoken.



        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #5
          3 van deze besteld voor 1,75 per stuk, moet zeggen dat je dit ook wel krijgt door er 3 tegen elkaar te zette en dan een goeie aanstekler ertussen ... maar weer leuk nieuw ding voor tussendoor

          Comment


            #6
            Deze knalde nog best wel hard

            Comment


              #7
              Had hem ook! Ik vond ze erg hard! Leuke toevoeging om tussendoor te schieten.

              Comment


                #8
                Verrassend hard inderdaad. Positirf verrast voor de prijs.
                En.. Technisch gezien geen single shot, dus hopelijk nog heel lang te krijgen
                [B]Groetjes Kamikaze[/B]

                Comment


                  #9
                  Had hier ook 4 van meegenomen puur voor de leuk. Per 2 tegelijk nog leuker. Schoot eerst de aba machinegun (jaartje drogen had deze wel goed gedaan) Daarna 2x triple thunderking, maar die knallen zeker een stuk harder. Had 1 euro per stuk betaald voor deze, dus dat is ook meer dan prima.

                  Weet niet hoe het precies zit met singles en dergelijke, maar zouden ze dit niet ook met grotere singles kunnen doen??? Dan is het toch gewoon een cake, of zou dat niet mogen met 50mm? Tot dusver had dit wel gekund maar met de nieuwe regels?

                  Comment


                    #10
                    Triple thunderkings | Single shot | Katan vuurwerk | Straatfilm

                    Comment


                      #11
                      Vallen deze nu ook onder het verbod op gewone single shots?
                      2024 >> 25

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Pointer Bekijk bericht
                        Vallen deze nu ook onder het verbod op gewone single shots?
                        In principe niet. Het zijn 3 buisjes, dus een combinatie vn enkelschotsbuizen. Volgens mij staat dat ook op het label
                        [B]Groetjes Kamikaze[/B]

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk bericht
                          In principe niet. Het zijn 3 buisjes, dus een combinatie vn enkelschotsbuizen. Volgens mij staat dat ook op het label
                          Zou dan dikke prima zijn en wat mij betreft een prima alternatief
                          2024 >> 25

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Pointer Bekijk bericht
                            Zou dan dikke prima zijn en wat mij betreft een prima alternatief
                            En ook gelijk de laatste nagel aan de doodkist van de vuurwerktraditie. Het gespuis gaat deze apparaten dan dus aankomend oud en nieuw gebruiken tegen de hulpdiensten, weer een oud en nieuw met onrust, é presto, het totaalverbod in januari 2021

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door Pointer Bekijk bericht
                              Zou dan dikke prima zijn en wat mij betreft een prima alternatief
                              Krijgt die arme diender dan 3 shots tegelijk om de oren?
                              PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                              Comment

                              Working...
                              X