Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Straatfeest [Ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Hierbij het nieuwe productfilmpje 2010 van het gehele pakket.
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    Laatst aangepast door ylke; 25 October 2010, 19:46.
    Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

    Comment


      #17
      Suffe Bollie mogen ze houden van me, maar Zonneschijn WIL IK!!! Waarom zit dat heerlijke unieke ding nou in zo'n prijzig pakket met 2/5e overbodig spul?!

      edit: ja, die Vrolijke Snuiter is ook ronduit briljant.

      Als ik deze nou goedkoper kan krijgen ergens...

      nog een edit: weet je, ik zit te denken dat als Marijn de Vrolijke Snuiter en/of Zonneschijn los zouden verkopen er, Marijn kennende, een grote kans is dat er een ontnuchterend prijskaartje aan zou hangen tov de prijs van dit pakket... Misschien is in dit geval; "betaalbaar scoren nou 't nog kan", het credo...?
      Laatst aangepast door Richardus; 25 October 2010, 18:04.

      Comment


        #18
        Die Vrolijke Snuiter moeten ze los verkopen.... ik dit dit elk jaar opnieuw zeggen.

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
          Suffe Bollie mogen ze houden van me, maar Zonneschijn WIL IK!!! Waarom zit dat heerlijke unieke ding nou in zo'n prijzig pakket met 2/5e overbodig spul?!

          Meen je dat nou?
          Ik vind Bollie prachtig, kijk eens hoe lang die kometen blijven hangen, ze vallen zelfs naar beneden! En de kleuren zijn ook nog eens prachtig!

          Ik de rest van het pakket vind ik erg speciaal! Moet alleen wel zeggen dat ik 135 euro aan de hoge kant vind.

          Comment


            #20
            Heb zelf nog even een filmpje hiervan op youtube gezet, maar zelf zou ik dit pakket nooit kopen.

            + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

            Comment


              #21
              Zeer mooi pakket, maar geen dealer in de buurt en had van mij ook iets scherper geprijsd mogen zijn. Ik vind Bollie als enige cake niet echt heel spetterend, de rest is zeker mooi en uniek!

              Comment


                #22
                Een straatfilmpje van Zonneschijn :

                http://www.vimeo.com/25599532

                En een van Dubbel D :

                http://www.vimeo.com/25599034

                Comment


                  #23
                  Ik vind zonneschijn een van de weinig spectaculaire potten in dit pakket.
                  met name de mines vind ik vet.
                  de rest kan met niet echt warm laten lopen om dit pakket te kopen.
                  Ben ik denk ik wel een van de weinigen ;-)

                  greetzz
                  Eer was was was, was was is!

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door jejestilo074 Bekijk bericht
                    Die Vrolijke Snuiter moeten ze los verkopen.... ik dit dit elk jaar opnieuw zeggen.
                    Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                    ja, die Vrolijke Snuiter is ook ronduit briljant.
                    Jullie gebeden zijn verhoord!
                    Ik heb begrepen dat de Vrolijke Snuiter sinds dit jaar los is te krijgen, en wel als Missionary van MX! Dat is een één op één omlabeling namelijk.
                    Laten we lekker link gaan doen!

                    Comment

                    Working...
                    X