Banner Lesli Vuurwerk - Vuurwerkplanet.nl
Pagina 1 van 7 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 98
  1. #1
    VWC-Lid Beastmode's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 augustus 2016
    Locatie
    Beastyville
    Berichten
    2.811
    Thanks
    11.326
    4.388 waarderingen in 1.720 posts

    Beastmode's video & sfeer topic

    Welkom in Beastmode's video & sfeer topic!

    Hier zal ik af en toe een video en/of mini-verslagje plaatsen.
    Veel kijk- en leesplezier alvast

    Als aftrap een video van de Sunbeam 1 van Evolution. Mooie waaiercake met prachtige en dikke tails, en ook nog wat blauwe sterren er tussen. Deze kan ik je zeer aanbevelen, echter moet je wel hiervan houden

    ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

  2. Deze 8 gebruikers waarderen Beastmode voor het bericht:


  3. #2
    VWC-Lid vuurwerkfreakk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 oktober 2011
    Berichten
    3.774
    Thanks
    2.127
    1.583 waarderingen in 1.106 posts
    Iedereen is weer lekker op dreef met die verslagen en filmtopics etc. zeg. Geeft ook niks. Prachtige cakes zijn dat inderdaad, kijk weer uit naar meer filmpjes!

  4. Deze gebruiker waardeert vuurwerkfreakk voor het bericht:


  5. #3
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.214
    Thanks
    5.533
    6.572 waarderingen in 2.725 posts
    Hey Beast ook aan de verslagen, ben benieuwd wat er gaat komen! Het begint haast een trend te worden haha, is niks mis mee ofcourse
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  6. Deze gebruiker waardeert RandomDaniel voor het bericht:


  7. #4
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.003
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    Volgens mij begint het weer langzaam te kriebelen bij velen, mooi om te zien.

    Leuk dat je een eigen topic opent, eerste filmpje is direct van een top cake.
    Ben zeer benieuwd wat je nog meer voor ons hebt.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  8. Deze gebruiker waardeert omepje voor het bericht:


  9. #5
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Mooie binnenkomer de Sunbeam1. Dank voor je eerste verslag/video. Ik blijf je volgen.

  10. Deze gebruiker waardeert moontan voor het bericht:


  11. #6
    VWC-Lid Beastmode's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 augustus 2016
    Locatie
    Beastyville
    Berichten
    2.811
    Thanks
    11.326
    4.388 waarderingen in 1.720 posts
    Bedankt voor de leuke reacties allen, zal hier niet enkel video's plaatsen maar zeker ook wat losse verslagen. Heb al een verslagje klaar staan uit een ver verleden
    ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

  12. Deze gebruiker waardeert Beastmode voor het bericht:


  13. #7
    VWC-Lid Pyro Is Art's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 mei 2017
    Berichten
    1.302
    Thanks
    1.376
    2.257 waarderingen in 761 posts
    Goed bezig, beast. Knal die filmpjes er maar in!

  14. Deze gebruiker waardeert Pyro Is Art voor het bericht:


  15. #8
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.003
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    Inderdaad, knal ze er maar op. Samen met wat foto's en verslagen kan het een zeer leuk topic worden.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  16. Deze gebruiker waardeert omepje voor het bericht:


  17. #9
    VWC-Lid Beastmode's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 augustus 2016
    Locatie
    Beastyville
    Berichten
    2.811
    Thanks
    11.326
    4.388 waarderingen in 1.720 posts
    Trip-report en verslag jaarwisseling 2013 – 2014


    Het was 28 december 2013, de eerste dag van de 4 favoriete dagen van elk vuurwerkliefhebber was aangebroken. Die dag zou ik samen met een maat uit de buurt onze eerste bestellingen gaan halen. Bij Vuurwerkland in Steenbergen en Ed Raket te Bergen op Zoom, per persoon hadden we één bestelling per winkel geplaatst.

    Toen ik mijn ontbijt op had stond even later Youri aan de deur, met wie ik naar Steenbergen zou rijden. Aangezien we beide nog geen rijbewijs hadden, moesten we een half uurtje fietsen. Gelukkig vliegt de tijd lekker snel voorbij, zodra je eenmaal over vuurwerkjes praat op de fiets. We waren daardoor ook snel bij Vuurwerkland aangekomen. We waren vlot aan de beurt weet ik nog wel (sindsdien nooit meer zo snel geholpen in een winkel), er was dan ook nagenoeg niemand in de winkel. Na het controleren van onze bestelling, stonden we voor het grootste dilemma, “Hoe gaan jullie dit in hemelsnaam allemaal in die tassen krijgen?!” hoor ik een medewerker nog zeggen. Na wat gepuzzel uiteindelijk toch alles in onze voetbaltassen gekregen en de tocht naar huis kon beginnen. Onderweg in een afgelegen stukje polder, hadden we nog een paar rotjes en thunderkings afgestoken.

    Later die dag gingen we dus nog naar Ed Raket, dit was gelukkig maar een kwartiertje op de fiets. Ook hier werden we vlot geholpen ondanks dat het hier wel drukker was. Helaas kregen we beide onze bestelde Heavy Legend 25 niet uitgeleverd. Hiervoor kregen we de Heavy Legend 36 als vervanger, dus je hoort mij niet klagen. Verder klopte de bestellingen wel en gelukkig was het hier beter te doen, met alles in de tassen krijgen.

    Hieronder nog een Excel bestandje van mijn eigen bestellingen bij beide winkels:

    Naam: Lijst vuurwerk 13 - 14.png
Bekeken: 871
Grootte: 62,0 KB


    29 & 30 december
    Dan komen er die 2 dagen tussen het afhalen op de 28 en het stoken op de 31 in. Aangezien ik in die tijd nog niet zo erg bezig was met vuurwerk, als dat ik nu ben, wist ik die dagen nog aardig goed door te komen. Immers zat ik nog op school en had dus kerstvakantie. Maar ’s avonds was het wel lastig om ‘afscheid’ te nemen van het vuurwerk, wat opgeslagen lag in de garage, en omdat het in december vreselijk koud is in de garage is het eigenlijk geen pretje om daar te verblijven. Menig liefhebber kent dat gevoel vast wel dat je telkens ‘moet’ kijken naar je aanwinsten.

    31 December 2013
    Eindelijk was het dan zo ver na een jaar te hebben moeten wachten, kon ik eindelijk weer gaan stoken. Helaas wel in mijn uppie, want Youri vierde het de hele dag bij familie. Maar ook alleen kon ik mij prima vermaken. Na een tijdje wat thunderkings en andere knallers te hebben gestookt, kwamen er ineens twee oude klasgenoten van de basisschool voorbijgelopen. Zij hadden allebei een rugtas vol knal- en klein vuurwerk bij. Dus na even bijgepraat te hebben, besloot ik ook wat vuurwerk in een tas te doen en mee op pad te gaan met ze. Uiteindelijk gingen we stoken bij de voetbalveldjes en speeltuinen naast onze oude school. Wat ik mij nog goed kan herinneren is dat er daar meerdere gasten met vuurwerk bezig waren. Zo was er iemand met een fluitbak van minstens 1.000 shots, man, man, man, wat een heerlijk irritant kabaal gaf dat. Ook waren er wat jongens bezig met een paar Belgische knallers, de een ging nog harder dan de ander. We gingen rond 4 uur hier weg, wel in stijl uiteraard, dus staken we met zijn drieën onze favoriete thunderking te gelijk af en gingen er vandoor. Terug thuis aangekomen nog een paar romeinse kaarsen en wat color thunderkings de lucht in gejaagd.

    Toen gaan eten samen met de buren die met ons ’s avonds oud en nieuw vierden. Zij hebben twee wat jongere kinderen van 9 en 12, dus die vonden het prachtig om straks van dichtbij ‘echt vuurwerk’ te mogen zien. Ook de buurman zelf had last-minute nog een assortiment en een pijlenpakket gekocht.

    Het echte werk kon beginnen, ik begon gelijk met de 3 pijlen uit het Original Pro pakket. Dit waren 3 hele mooie pijlen met een schitterend rond boeket. Daarna samen met de buurjongetjes het kleine spul opgestookt. Geweldig om te zien hoe die mannekes ervan genieten. Als laatste voordat we weer naar binnen gingen had ik nog een Heavy Legend 36 afgestoken, wat een klappen kwamen daarvan af zeg!
    Na de break gingen we rond tien uur nogmaals eventjes stoken. Wat kleinere cakes en wat pijlen gingen steeds kort na elkaar de lucht in.

    00:00 uur
    Na het aftellen voor de tv en het ontkurken van de fles champagne, konden we naar buiten. De een na de andere cake ging al af in de wijk, wat een schitterend schouwspel om te zien. Zelf begon ik met de Spider King, wat een onwijs goed cake was dat zeg! Daarna nog wat van het vuurwerk van de buurman genoten, en van de rest in de wijk. De laatste twee cakes die ik nog had waren de Immortal Wall en een Killer Instinct. Wat een grote effecten hadden deze cakes, met name de Immortal Wall is goed bijgebleven. Ja, ik had echt het beste voor het laatst bewaard. Toen was alles op, en heb ik gelijk de grootste rommel van de straat afgehaald.

    De volgende ochtend voel je jezelf dan wat leeg, omdat je weet dat het weer een jaar gaat duren. Gelukkig staat de Vastenavend (carnaval) al weer voor de deur, en heb ik dus al iets om naar uit te kijken. Na de Vastenavend is de winterstop van de voetbal weer klaar en kan ik mij daar weer op focussen. Zo kom ik mijn jaar wel door.

    Naam: IMG_0654.jpg
Bekeken: 780
Grootte: 53,6 KB

    Sinds een aantal jaar houd ik altijd met behulp van een verslag mijn oud en nieuw belevenissen bij. Ik heb enkel de taalfouten er even uitgehaald en aangepast, en een paar toevoegingen gedaan.
    Dus bedankt voor het lezen en tot de volgende!


    - Beast
    Laatst gewijzigd door Beastmode; 15 juni 2018 om 09:45
    ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

  18. Deze 11 gebruikers waarderen Beastmode voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  19. #10
    VWC-Lid PieterV's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 november 2016
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    816
    Thanks
    2.444
    379 waarderingen in 181 posts
    Leuk verslag Beastmode, herkenbaar ook!
    Ik ben benieuwd naar de nog te komen verslagen en films.

  20. Deze gebruiker waardeert PieterV voor het bericht:


  21. #11
    VWC-Lid DTCsjoerd's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 oktober 2017
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    775
    Thanks
    1.682
    823 waarderingen in 347 posts
    Inderdaad een leuk verslag, erg herkenbaar allemaal! Ik kan me nog goed herinneren dat we een aantal jaar geleden ook ons vuurwerk met de fiets gingen ophalen.. Dat viel toch even vies tegen.
    Alles zo verkrampt vastgehouden dat ik nog dagen lang last had van mijn schouder.

  22. Deze gebruiker waardeert DTCsjoerd voor het bericht:


  23. #12
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.214
    Thanks
    5.533
    6.572 waarderingen in 2.725 posts
    Echt mooi sfeerverslag beast!
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  24. Deze gebruiker waardeert RandomDaniel voor het bericht:


  25. #13
    VWC-Lid ddfirework's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 november 2007
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    2.601
    Thanks
    2.242
    2.669 waarderingen in 1.010 posts
    We gaan allen voor goud de laatste tijd, die trip reports op t fora van de laatste tijd zijn helemaal top, zo ook deze!!!
    16e jaar op vuurwerkcrew!!

  26. Deze 2 gebruikers waarderen ddfirework voor het bericht:


  27. #14
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Wat een leuk verslag Beastmode. En het bijhouden van je oud en nieuw ervaringen is super interessant. Ik doe het al vanaf de tachtiger jaren alleen lang niet zo uitgebreid als jij.

  28. Deze 2 gebruikers waarderen moontan voor het bericht:


  29. #15
    VWC-Lid Beastmode's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 augustus 2016
    Locatie
    Beastyville
    Berichten
    2.811
    Thanks
    11.326
    4.388 waarderingen in 1.720 posts
    Zomaar even een foto van een onbekende cake. Hoewel ik denk dat het een cake betreft uit de Energizer van Evolution, gezien hoe laat de foto is gemaakt

    ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

  30. Deze 5 gebruikers waarderen Beastmode voor het bericht:


Pagina 1 van 7 123 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •