Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Color Carnival [Compound] [Uitloop 2019]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    In het China filmpje heb je toch echt een WOW-factor en lijkt het echt op een prof cake, voornamelijk door het tempo. Jammer dat deze niet is zoals op de China film.

    Op zich vind ik deze uitvoering ook prima, daar moeten we het mee doen... maar ik vind dat het tempo echt wel omhoog moet om deze cakebox goed tot zijn recht te laten komen en de WOW-factor te bereiken.

    Had mij hier erg op verheugd, maar vanwege het tempo (zoals het er nu op lijkt) haal ik deze van de lijst af. Mocht die sneller worden, zet ik em weer op de lijst.

    Mocht het effect nog aangepast kunnen worden, dan gaat de voorkeur zeker uit naar de China film!

    gr

    Comment


      #62
      Ander effect en laag tempo. Nee, zo is er niet veel meer aan helaas.

      Comment


        #63
        Color Carnival gefilmd op de Demo van Evolution Fireworks

        https://www.youtube.com/c/VuurwerkcrewMJB

        Comment


          #64
          Effect an zich en schietvolgorde vind ik super. De pauzes zijn vooral knudde en het tempo..het is hem net niet hè. Te snel en je mist afzetmarkt maar net te langzaam gaat ook niet het geld waard zijn voor voldoende luitjes. Benieuwd naar de versie op de winkeliersdemo's; tik sneller en de pauzes net zo miniem als bij de andere boxen op de demo en het is een topper.
          Laatst aangepast door Richardus; 12 September 2018, 20:02.

          Comment


            #65
            In vergelijking met het China-bedrog filmpje valt dit wel wat tegen helaas. Het tempo had omhoog gemoeten.. Ze moeten echt eens ophouden ons lekker te maken met F4 profblokken, opgevoerde Samples en cakes of boxen die er even later op een demo of in de straat veel anders uitzien. Sorry voor mijn negativiteit maar ik begin me er mateloos aan te ergeren.

            Comment


              #66
              Oorspronkelijk geplaatst door KristianS Bekijk bericht
              In vergelijking met het China-bedrog filmpje valt dit wel wat tegen helaas. Het tempo had omhoog gemoeten.. Ze moeten echt eens ophouden ons lekker te maken met F4 profblokken, opgevoerde Samples en cakes of boxen die er even later op een demo of in de straat veel anders uitzien. Sorry voor mijn negativiteit maar ik begin me er mateloos aan te ergeren.
              Ik snap je frustratie niet zo.. er word weken gevraagd om een filmpje.. Evo heeft er voor gekozen ze alvast te laten zien met als kanttekening het een sample bevat die moet lijken op productie!
              Soms pakt het gewoon zo uit dat hij net ff niet is zoals op het filmpje!
              Plus je weet dat elke Chinees dit elk jaar weer doet om toch goed voor de dag te komen op de film, kom voortaan pas eind september begin oktober online dan heb je alvast een demo filmpje vanuit NL.. maar is ook dan nog de vraag klopt het uiteindelijke demo filmpje wel met wat er in de straat komt zenuwen!! Haha

              Ik heb mijn mening ook iets bij moeten stellen na de demo van gisteren, ik mis de dikke staart eronder dus voor dit jaar sowieso niet maar misschien nemen we hem volgend jaar mee.

              Romano

              Comment


                #67
                Ja maar het is ook een soort van teleurstelling. Je verheugt je op een bepaald (uniek) product en krijgt vervolgens op de demo iets veel anders of iets veel minder spectaculairs te zien. Ik denk dan, laat de China films dan achterwege en laat je product pas zien op de demo in Nederland. Zo voorkom je een hoop teleurgestelde klanten. En dat terwijl het misschien best een goed product is maar gewoon te veel afwijkt van het(te mooie) China filmpje.

                Comment


                  #68
                  Oorspronkelijk geplaatst door romano Bekijk bericht
                  Ik heb mijn mening ook iets bij moeten stellen na de demo van gisteren, ik mis de dikke staart eronder dus voor dit jaar sowieso niet maar misschien nemen we hem volgend jaar mee.
                  Romano
                  Precies dat!
                  Kan dit ook met vocht te maken hebben?
                  Het moet toch mogelijk zijn om met 30 mm wat dikkere staarten te produceren, á la het China beeld.
                  Dat verwacht ik in ieder geval wel van deze fabriek?

                  Comment


                    #69
                    Had dan het filmpje laten zitten denk ik nu. Lijkt er voor geen meter op, echt helemaal niks meer van over sorry. Ik was superr enthousiast over deze box.

                    De timing en het tempo was nu net wat deze box zo gaaf maakte. Waarom is nou nooit mogelijk om zulke strakke timing als bij het filmpje te krijgen.

                    En die pauzes ook verschrikkelijk, geef mij maar een doorlontbox dan

                    Wat betreft de lengte van de staarten dat kan ook goed aan de instellingen van de camera liggen.

                    Helaas van de lijst.
                    Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                    Comment


                      #70
                      Op facebook merkte ik op dat de noize behoorlijk wat nabrandend materiaal liet valleen, Gilbert gaf aan dat deze net uit de container kwam. Normaal gesproken dus kletsnat, dat zou met deze net zo goed kunnen zijn.

                      Comment


                        #71
                        Oorspronkelijk geplaatst door sprinkhaan Bekijk bericht
                        Op facebook merkte ik op dat de noize behoorlijk wat nabrandend materiaal liet valleen, Gilbert gaf aan dat deze net uit de container kwam. Normaal gesproken dus kletsnat, dat zou met deze net zo goed kunnen zijn.
                        Heb ik in dat topic ook opgemerkt inderdaad, dit is natuurlijk gewoon linke soep bij een eventuele keuring. Voor je het weet kun je naar die desbetreffende batch fluiten!

                        Comment


                          #72

                          Comment


                            #73
                            Aj, dat is nogal een verschil met de China film. Zeer jammer, want dit had de intentie om een top box te worden.
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              #74
                              Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
                              Aj, dat is nogal een verschil met de China film. Zeer jammer, want dit had de intentie om een top box te worden.
                              Ik vind er nog niks van want: kleddernat? sample ? Ik wacht het nog even af......

                              Comment


                                #75
                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X