Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Color Carnival [Compound] [Uitloop 2019]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Prachtige tailbox. Mooie dikke tails met goede colortip. Denk wel dat dit een liefhebbersproduct is en de gewone consument liever meer geweld heeft.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #47
      Wel lef hebben om een box uit te brengen met 30mm rails. Ech een niche markt voor de liefhebber zeker met de adviesprijs. Wel hoor ik met oud en nieuw altijd positieve hoor bij tailcakes. Als het idee werkt worden wel al die andere 100 Schots 500 gram tail cakes finaal weggeblazen.

      Ik ga deze halen in ieder geval!

      Comment


        #48
        Deze kwam er bij de demo toch heel anders uit. Waanzinnig mooi, maar wel anders. Of werd een andere box na de Evo Bomber geschoten?
        Well, that depends...

        Comment


          #49
          Dat was de branco dacht ik, deze kwam een paar boxen later.

          Comment


            #50
            The Branco en Color Carnival waren inderdaad omgedraaid. Erg dikke box dit, tails branden extreem lang door.

            Comment


              #51
              Oorspronkelijk geplaatst door dwazer Bekijk bericht
              Dat was de branco dacht ik, deze kwam een paar boxen later.
              Dat verklaart. Ik had de schietlijst op Facebook erbij.
              Well, that depends...

              Comment


                #52
                Dit is voor mij een "no brainer" Schitterende box .

                Comment


                  #53
                  Hele dikke box dit waarvan de tails er goed doorbranden! Zo op film beoordeeld vind ik 'm net een klein tikkie te traag, maar misschien valt dat in het echt mee.

                  Comment


                    #54
                    ik had mijn twijfels of ik de prijs zou willen betalen voor deze box. MAar hij heeft me op de stream wel redelijk overtuigd.
                    greetzzz
                    Eer was was was, was was is!

                    Comment


                      #55
                      Ik vond dit een tegenvaller, schoot te traag waardoor de wow factor er niet was. Erg jammer.
                      PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                      Comment


                        #56
                        Hoe was deze nu met de overgangen naar de verschillende cakes? Zaten daar nog pauzes in?
                        There is no such thing as enough fireworks.

                        Comment


                          #57
                          Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
                          Ik vond dit een tegenvaller, schoot te traag waardoor de wow factor er niet was. Erg jammer.
                          Begreep van Marchel dat daar nog naar gekeken gaat worden. Tempo vond ik zelf ook echt te laag liggen, uitvoering wel prachtig.
                          Vuurwerk Huizen - www.vuurwerkhuizen.nl

                          Comment


                            #58
                            Persoonlijk voor mij was dit de minste nieuwkomer maar de losse sunbeams vindt ik wel mooi.

                            Comment


                              #59
                              Oorspronkelijk geplaatst door bassiefirework Bekijk bericht
                              Begreep van Marchel dat daar nog naar gekeken gaat worden. Tempo vond ik zelf ook echt te laag liggen, uitvoering wel prachtig.
                              Ja dan kijk ik er volgend jaar wel naar. Als ik dit geld moet neerleggen voor een tail bak prima maar dan wil ik em wel precies zoals op de china movie.
                              PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                              Comment


                                #60
                                De kleuren waren een stuk fletser dan die van het samplefimpje, en het tempo was anders, maar evengoed een mooie toevoeging die er wss. wel gaat komen volgend jaar.

                                Comment

                                Working...
                                X