Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 31 t/m 37 van 37
    Super Moderator bassie1978's schermafbeelding
    Thanks
    13.959
    Thanked 4.566 Times in 1.980 Posts
    Afbeeldingen
    252
    En toch....ik vind deze box niet wat hebben. Kwestie van smaak wellicht. Kan 5 andere boxen van Evo noemen die mij meer een wauw gevoel geven dan deze....ook in de boeketten zit erg veel verschil qua stijghoogte etc (mierenneukert ik weet het)....nee, deze zal ik niet bestellen..om hij moet zo goed zijn op de demo...? We gaan het zien...
    Laatst gewijzigd door bassie1978; 8 augustus 2018 om 22:20
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

VWC-Lid
    Thanks
    58
    Ik vind niets wel heel erg sterk uitgedrukt, maar ik zal wel een kleine miereneuker zijn

3. The Following User Says Thank You to rikkoenjeffrey For This Useful Post:

VWC-Lid 5pyroman5's schermafbeelding
    Thanks
    450
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
    En toch....ik vind deze box niet wat hebben. Kwestie van smaak wellicht. Kan 5 andere boxen van Evo noemen die mij meer een wauw gevoel geven dan deze....ook in de boeketten zit erg veel verschil qua stijghoogte etc (mierenneukert ik weet het)....nee, deze zal ik niet bestellen..om hij moet zo goed zijn op de demo...? We gaan het zien...
    Zelf vind ik deze zo mooi omdat hij rustig schiet, dikke mines aan de zijkanten bijpassend met de boeketten in de lucht.
    Geen rammer wellicht maar 'gewoon' een super sierijke cake in mijn optiek.
    www.houtse-bazar.nl

VWC-Lid
    Thanks
    229
    Als de mines werkelijk zo dik zijn dan word dit een mega mooie doos voor in de straat met 10 meter afatand. Zelf even een dikke finale eraan knopen en dan heb je echt iets moois

VWC-Lid Mavcovic's schermafbeelding
    Thanks
    881
    Voor mij is dit Box-van-het-jaar kandidaat nummer 1! Als die mijnen echt zo dik zijn en de timing zo perfect als nu dan kan je echt lekker genieten van de lancering+mines gevolgd door die heerlijke boeketten.

In mijn hoofd zie ik deze al schieten na een Fairy Tail Assortiment en dan na deze The Branco een Mega Willows.

Dus: Fairy Tails -> The Branco > Mega Willows.

Een 5 minuten show die rustig begint en steeds breder en sneller wordt. Eventueel nog een Noi-Z er achteraan om het af te maken.

Helaas heb ik dit jaar geen budget ivm belangrijkere dingen in het leven zoals een huis verbouwen. Maar dromen is gratis en misschien breng ik iemand anders op een idee zodat ik deze combinatie minimaal op film terug ga zien.

VWC-Lid elburgersc's schermafbeelding
    Thanks
    1
    Thanked 1.188 Times in 748 Posts
    @Mavcovic, misschien bedankt voor je idee!

VWC-Lid
    Thanks
    229
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mavcovic Bekijk bericht
    Voor mij is dit Box-van-het-jaar kandidaat nummer 1! Als die mijnen echt zo dik zijn en de timing zo perfect als nu dan kan je echt lekker genieten van de lancering+mines gevolgd door die heerlijke boeketten.

In mijn hoofd zie ik deze al schieten na een Fairy Tail Assortiment en dan na deze The Branco een Mega Willows.

Dus: Fairy Tails -> The Branco > Mega Willows.

Een 5 minuten show die rustig begint en steeds breder en sneller wordt. Eventueel nog een Noi-Z er achteraan om het af te maken.

Helaas heb ik dit jaar geen budget ivm belangrijkere dingen in het leven zoals een huis verbouwen. Maar dromen is gratis en misschien breng ik iemand anders op een idee zodat ik deze combinatie minimaal op film terug ga zien.

Genoteerd dit is een leuke.

Eerst demos afwachten

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Regels voor berichten