Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 18
  1. #1
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts

    [Verslag] Bezoek aan Wolff Vuurwerk op 25 april 2018

    Bezoek aan Wolff Vuurwerk op 25 april 2018

    Dit jaar wilden de heren van Wolff wat later in het jaar afspreken zodat we gelijk ook wat nieuws te melden hadden. De heren zijn immers al in China geweest in maart om al de collectie voor het komende jaar te gaan zien en vast te leggen. Wij hadden woensdag 25 april een afspraak gemaakt bij Wolff Vuurwerk in Twello. Mike (mattenfreak) en Ik (Bassie1978) hadden rond half vier afgesproken om bij Wolff al het nieuws te mogen aanhoren! We werden verwelkomt door Niels want Harry en Jeroen zaten al te wachten! Onder genot van een lekker drankje kon het gesprek beginnen!



    Terugblik vuurwerkseizoen 2017-2018
    Afgelopen jaar stond in het teken van verschilende zaken. In de eerste plaats de uitbreiding van de eigen bunkercapaciteit natuurlijk. Wolff heeft de bewuste keuze gemaakt om het eigen bunkercomplex fors uit te breiden. Dit omdat ze de nodige extra ruimte zeker kunnen gebruiken want naast hun eigen voorraad verzorgt men ook nog een deel opslag en distributie voor China Red en Evolution. Daarnaast denk men dat de komende jaren het vuurwerk zeker ook nog niet wordt verboden en een investering in de opslag is dan op zijn plaats. Wolff gelooft namelijk in de toekomst met vuurwerk en investeert daar dus ook in. De ingebruikname van de nieuwe bunkers was op 6 december dus mooi op tijd voor de nieuwe producten! Omdat de tijd wat krap was hebben we het bezoek aan de nieuwe bunkers uitgesteld tot de volgende keer. Dan nemen we uitgebreid de tijd voor flink wat foto’s!
    De verkoop afgelopen jaar is prima verlopen. Je ziet echter wel dat je de verkoopdag mist van de 31e. Men heeft van veel winkeliers gehoord dat ze toch nog veel mensen aan de deur of in de winkel hebben gehad. Wat betreft levering heeft Wolff alles uitgeleverd en heeft zeer weinig afkeur gehad. Met de kwaliteit zit het dus wat dat betreft meer dan goed. Darnaast heeft Wolff ook qua winkeliers wederom uitgebreid. Er zijn weer een aantal nieuwe verkooppunten bijgekomen waaronder ook enkele geheel nieuwe.

    Seizoen 2018 - 2019
    Wolff is reeds in China geweest en heeft erg veel mooie nieuwe producten gezien! De Viper en de Jewel komen dit jaar gelukkig wel, de productie loopt al en daarnaast is er een verbetering doorgevoerd in Pandora’s Box. Dit jaar komt deze cake zoals men hem oorspronkelijk in China heeft gezien en dat belooft wat!


    Ook heeft Wolff weer veel mooie en nieuwe producten gezien. Er zal dit jaar zelfs een nieuwe lijn bij komen. Wij hebben alvast enkele boxen uit deze lijn mogen bekijken qua label en dat zag er goed uit. Weer iets heel anders dan bij bijvoorbeeld de dynasty lijn maar wel erg onderscheidend!
    Daarnaast zullen alle nieuwe boxen als compound worden uitgevoerd en komt Wolff ook met een mooie rambox! Hiermee hoopt men hoge ogen te gooien!
    Doordat er zoveel nieuwe producten bijkomen zullen er ook helaas ook weer producten gaan verdwijnen. Hieronder zijn ook enkele boxen. De covered connection, de Threesome en de Road Riot zullen niet meer worden geïmporteerd. Bestaande voorraad zal uiteraard nog wel worden verkocht.
    Naast alle nieuwe producten is Wolff ook alweer aan het brainstormen over de demo voor komend jaar. Men is er echter nog niet helemaal uit in welk jasje de demo dit jaar zal zijn. Zal het een enkele demo worden op een centrale plek of wellicht weer vier demo’s verspreid over het land. Vanuit vuurwerkcrew zullen wij er iig bij zijn en de demo vastleggen!




    Vragen van leden
    Een aantal vragen zijn hiermee beantwoord, maar lang niet allemaal. Hieronder volgen daarom nog de vragen die hierboven niet zijn beantwoord.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thresher Bekijk bericht
    Is het mogelijk om de vertraging bij de compounds te minimaliseren?
    Afzonderlijk moeten de lonten een vertraging tussen de 3 en 8 seconden hebben en dat hebben ze bij de compounds. Wel gan we hier naar kijken voor een oplossing om de cakes wat vloeiender over te laten lopen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk bericht
    - Hoe gaat Wolff de kwaliteit van zijn producten beter controleren? Had dit jaar 4 nieuwe cakes van Wolff waarvan er 2 veel te snel alles de lucht in schoten.
    - Hoe kijkt Wolff terug op de introductie van Underground bij het grote publiek? Voor de freaks is het namelijk niet veel beter geworden, slechter verkrijgbaar voor hogere prijzen.
    Wolff is erg benieuwd om welke producten het hierbij gaat? Helaas blijft het fabriceren van vuurwerk in de meeste gevallen handwerk, maar toch zorgt Wolff ervoor dat er een zeer scherpe controle op blijft zitten. Tot de producten in de winkel liggen, zullen de productiebatches minimaal 5x gecontroleerd worden.
    Voor wat betreft Underground kijkt Wolff positief terug. Er is afgelopen jaar veel meer van de Underground serie verkocht en de producten zijn ook beter beschikbaar geworden. Wolff heeft besloten tot deze stap doordat men niet tevreden was over de resultaten in de voorgaande jaren.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beastmode Bekijk bericht
    Wolff, de beste wensen! Heb van een aantal producten weer mogen genieten. Is er een mogelijkheid de Mad Twister een tikkeltje te versnellen? Dus dat de salvo's elkaar beter opvolgen.
    Deze mogelijkheid is er, echter niet dit jaar. Dit omdat de productie voor dit jaar reeds loopt.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bertensandra Bekijk bericht
    Mijn vrouw had de color strike uitgekozen voor de sierlijkheid van die mooie neon waaier. Maar er zat een compleet andere waaier in. Je kan wel nagaan dat ze baalde. https://youtu.be/R6X859kCDM0 Sorry voor het slechte camera werk. Hopelijk wordt er beter op gecontroleerd. Ik koop hem natuurlijk niet meer.
    Wij hebben hier geen reacties of klachten over gehad. De film is daarom ook door Vuurwerkcrew doorgestuurd naar ons om deze te bekijken en wij komen hier op terug.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
    Als jullie weer naar Wolff gaan doe Jeroen en Harry de groeten van mij. Leuk bedrijf om op bezoek te gaan.

    Ik heb weer genoten van het vuurwerk van Wolff dit jaar.

    Mijn vraag aan Wolff is hoe het zit met zogenaamde uitlopers die toch weer in het assortiment zijn opgenomen: De Concerto Rosso, de Panter, de Monster trio. Zijn ze nu wel of/niet uitlopend?
    Alleen van de Panther is er nog een restvoorraad aanwezig bij Wolff. De andere artikelen zijn echt volledig op. En bedankt voor de groeten Fred. Uiteraard de hartelijke groeten terug!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
    Hoe kijken jullie aan tegen de wijze waarop de Jackhammer in de doos zat? De middelste waaier zat in de verdrukking bij élk exemplaar, en lag lager in de doos dan de rest. Ik kan me voorstellen dat dit bij een aantal consumenten die de doos opentrokken om 00:00 uur heeft geleid tot problemen...
    Hier zijn na de jaarwisseling geen klachten over binnen gekomen. Wel zijn er in aanloop van de jaarwisseling vragen geweest of e.e.a. wel goed zou gaan. Dit is echter uitgebreid getest.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thresher Bekijk bericht
    Oja, is het mogelijk om geen samples meer te schieten op de demos van de winkeier zelf, jackhammer was nog steeds goed maar wel veel minder als die op de demo voor winkeliers.
    Als de productie nog niet binnen is, bestaat er de mogelijkheid om samples te schieten. Normaal wordt er allen productie geschoten.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rocco Bekijk bericht
    Hello, het zal wel niet kunnen maar vragen kan alijd... De laatste cake van de Jackhammer, kan deze als losse cake komen??! ��. Wat een beest! Jullie hebben met de “stars over Vienna/Barcelona, producten die terug hinten naar oude producten. Zijn jullie van plan dit meer te doen, bv een (kleine) serie maken met oudere Dynasty productlabels. Vond de oude labels altijd erg mooi! Mvg
    De Jackhammer is ontworpen zoals deze is. De cake kan ook wel los, maar dan dien je wel de hele box te kopen. 😉 De Stars over Vienna pastte met zijn uitwerking erg mooi bij de Stars over Paris. Dit sloot dus mooi aan om ook het label en de naam bijpassend te maken, maar in principe zijn hier geen plannen voor om dit verder uit te breiden. Maar zeg nooit nooit…

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fascinating Bekijk bericht
    1 hoe lang blijven artikelen bij jullie in het assortiment
    Dit ligt geheel aan de kwaliteit van de cake en de prijs die de cake moet gaan kosten voor de consument. Dit moet goed in evenwicht blijven. Is de cake nog goed, maar is de inkoop erg prijzig zodat de cake te duur gaat worden voor de consument, dan gaat de cake er helaas uit. Maar kijk bijvoorbeeld naar de concerto rosso, een cake kan erg lang in het assortiment blijven.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door San71 Bekijk bericht
    Wordt de Final Fate in ere hersteld? Oftewel gelijkwaardig aan zoals die op de markt kwam. Dus goede klappen en geen pauzes tussen de rijen.
    Dat er pauzes zitten tussen de verschillende rijen is Wolff niet bekend. Is dit tussen elke rij? Graag zouden wij een film hiervan ontvangen en gaan zelf ook hiernaar kijken. Wij hebben hierover geen klachten ontvangen in ieder geval.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rocketfreak Bekijk bericht
    Hoe zit het met de Debbie Boop/Salute 16? Klopt het dat er een zeer goede batch is/was en een stuk mindere batch? Waarom is de goede batch niet gewoon goed verkrijgbaar in NL? Deze overtof zelfs de beste batch van de Silver Salute (denk dat ik daarmee ook gelijk antwoord heb gegeven op mijn vraag... )
    De salute 16 is gewoon volgens CE geproduceerd. Er is hierover geen verschil bekend bij Wolff.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tivoli Bekijk bericht
    Blijven jullie in de toekomst de cakeboxen met losse cake's ontwikkelen en importeren? Of gaan jullie je steeds meer richten op de Compound boxen?
    Ook Wolff gaat mee met de toekomst. Bij Wolff denken we dat compound echt de toekomst is. De nieuwe boxen voor dit jaar zullen daarom (vrijwel) allemaal compound gaan worden. Bestaande boxen met lossen cakes blijven zo.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyroWim Bekijk bericht
    Gaan jullie je ook richten op compound boxen onder de honderd euro, of blijven ze rond de honderd euro?. oja de big box defender was erg goed. gaan jullie deze nog veder ontwikkelen, met bijvoorbeeld een mine bij het uitschieten van de tube?
    De Big Defender box blijft zoals deze is. Wel komen er inderdaad ook boxen onder de 100 euro. Daarnaast hebben we natuurlijk ook reeds de familie vuurwerk lijn.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Is het al gelukt om een goede 3 traps fluitpijl ergens te laten produceren? Het lijkt me sterk dat er geen fabriek is waar jullie zaken doen die dat niet kan. De Cruise rockets waren toch wel dé fluitpijlen van toen.
    Dit is helaas nog niet gelukt. De chinees heeft erg veel moeite om een goede fluit hiervoor te produceren. Ook dienen de omstandigheden bij productie optimaal te zijn. Wel terug van weggeweest zijn de pijlenpaketten Strikeforce/Karabin. Deze bevatten ook een goede fluitpijl.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flashing_Diamond Bekijk bericht
    Dat ze dat niet meer hebben gedaan zal vast aan de productiekosten liggen. Nu we toch al oude producten aan het aanhalen zijn, ik zou graag de Pyro Trio weer terug willen zien in het assortiment. Dat was een betaalbare set.
    http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...-Pyro-Trio-Ass
    Dit assortiment komt helaas niet meer terug aangezien de productiekosten hiervoor te hoog zijn geworden.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kriskiller Bekijk bericht
    Beste Wolff vuurwerk, Zouden jullie daylight cakes willen produceren en verkopen? Met als effect gekleurde rookstaarten. Veel importeurs durven dit niet aan door de afsteektijden in Nederland. Ik hoop dat jullie dit wel aandurven en naar mijn inziens zal dit ook zeker goed verkopen. Alvast bedankt.
    Wolff gaat geen daylight cakes produceren. Dit doen we niet omdat hiervoor geen markt is in Nederland. Wellicht wel als het RACT wordt aangepast met de afsteektijden zodat er wel overdag weer vuurwerk mag worden afgestoken. Maar dit is nu niet aan de orde.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pyrofan#1 Bekijk bericht
    Wat is de status van de Concerto Rosso? Wordt die nog opnieuw geproduceerd of is dit uitloop? Indien er sprake is van uitloop, heeft Wolff Vuurwerk de Concerto Rosso nog op voorraad? Laatst kwam ik op een freaksite de Extreme Bang Thunders van Wolff tegen (heb daar mooie herinneringen aan). Zijn deze nog verkrijgbaar of is dit ook een uitlopend product bij Wolff?
    De concerto rosso is uit het assortiment. Er worden alleen nog restpartijen verkocht bij winkels die nog voorraad hebben. Ditzelfde geldt voor de extreme Bang Rockets.

    Na het gezellige gesprek was het alweer tijd om naar huis te gaan. Wij willen daarom Wolff Vuurwerk ook wederom hartelijk bedanken voor de gastvrijheid en de tijd die voor ons genomen is. Wij zien nu alweer uit naar het volgende gesprek! Tot slot nog een paar mooie foto’s.




  2. Deze 27 gebruikers waarderen bassie1978 voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  3. #2
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    26 januari 2016
    Berichten
    174
    Thanks
    412
    34 waarderingen in 29 posts
    Bedankt voor het verslag heren. Jammer dat de Road Riot eruit gaat vond het een hele fijne box altijd. Zal wel weer wat fraais voor in de plaats komen

  4. Deze gebruiker waardeert tivoli voor het bericht:


  5. #3
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Keurig verslag van het bezoek aan Wolff. De komst van de rambak lijkt mij wel wat. Verder goede antwoorden op de vele vragen die gesteld zijn. Ik kijk weer uit naar een nieuw seizoen met Wolff vuurwerk.

  6. Deze gebruiker waardeert moontan voor het bericht:


  7. #4
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.050
    19.068 waarderingen in 8.444 posts
    Lekker verslag weer, top. Zeer benieuwd met wat Wolff dit jaar weer komt, maar dat zal wel weer goed gaan komen.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  8. Deze gebruiker waardeert omepje voor het bericht:


  9. #5
    VWC-Lid bertensandra's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 augustus 2016
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    592
    Thanks
    759
    346 waarderingen in 187 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bertensandra Bekijk bericht
    Mijn vrouw had de color strike uitgekozen voor de sierlijkheid van die mooie neon waaier. Maar er zat een compleet andere waaier in. Je kan wel nagaan dat ze baalde. https://youtu.be/R6X859kCDM0 Sorry voor het slechte camera werk. Hopelijk wordt er beter op gecontroleerd. Ik koop hem natuurlijk niet meer.
    Wij hebben hier geen reacties of klachten over gehad. De film is daarom ook door Vuurwerkcrew doorgestuurd naar ons om deze te bekijken en wij komen hier op terug.
    Top het is namelijk een mooie box.

  10. Deze gebruiker waardeert bertensandra voor het bericht:


  11. #6
    VWC-Lid Stefan Works's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2009
    Berichten
    4.706
    Thanks
    986
    5.545 waarderingen in 2.033 posts
    Zag deze op Facebook

    www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

  12. Deze 4 gebruikers waarderen Stefan Works voor het bericht:


  13. #7
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.224
    Thanks
    5.536
    6.593 waarderingen in 2.736 posts
    Leuk verslag, mooie foto's ook!
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  14. Deze gebruiker waardeert RandomDaniel voor het bericht:


  15. #8
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tivoli Bekijk bericht
    Bedankt voor het verslag heren. Jammer dat de Road Riot eruit gaat vond het een hele fijne box altijd. Zal wel weer wat fraais voor in de plaats komen
    Hier ook hoor Tivoli....is nog altijd een toppertje in mijn ogen!

  16. #9
    VWC-Lid ddfirework's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 november 2007
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    2.601
    Thanks
    2.242
    2.669 waarderingen in 1.010 posts
    Lekker verslag weer hoor! Benieuwd naar de “rammert”
    16e jaar op vuurwerkcrew!!

  17. Deze gebruiker waardeert ddfirework voor het bericht:


  18. #10
    Super Moderator pyrofan#1's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2014
    Berichten
    4.236
    Thanks
    12.603
    13.071 waarderingen in 3.426 posts
    Weer een top verslag Bastiaan. Behoorlijk wat vragen van leden en goede en duidelijke antwoorden. Ben erg benieuwd naar de nieuwe lijn van Wolff en uiteraard ook naar de rammer. Ik hoop dat het einde van deze box net zo spectaculair wordt als de laatste cake van de Jackhammer. Over de laatste cake van de Jackhammer gesproken: jammer maar begrijpelijk dat een soort gelijke cake er niet los komt. Lijkt me wel een mooie aanvulling aan de Underground lijn.

    Ben overigens erg benieuwd naar de Strikforce/Karabin pijlen. Heb ze in het verleden geregeld op film voorbij zien komen en lijkt me echt een geweldig pijlenpakket om oudjaarsavond mee te beginnen.

    Ik kijk alweer uit naar de demo, de bekendmaking van de nieuwe artikelen en nieuwe lijn, het volgende bezoek met bijhorende bunkerfoto's etc. Kortom, laat het seizoen maar beginnen!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  19. Deze gebruiker waardeert pyrofan#1 voor het bericht:


  20. #11
    VWC-Lid San71's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 januari 2016
    Berichten
    1.034
    Thanks
    3.768
    1.122 waarderingen in 477 posts
    Wat betreft de Finale Fate "Dat er pauzes zitten tussen de verschillende rijen is Wolff niet bekend. Is dit tussen elke rij? Graag zouden wij een film hiervan ontvangen en gaan zelf ook hiernaar kijken. Wij hebben hierover geen klachten ontvangen in ieder geval".

    Bedoel ik dit:

    Dat is heel anders dan dit:

    Klachten van anderen zijn te vinden in het Final Fate topic vanaf blz. 11 http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...ght=final+fate

    Nu had ik afgelopen O&N er eentje van het jaar ervoor (2016) met pauzes. Dus een jaartje gedroogd. Die was wat enthousiaster en met hardere klappen. Dus wellicht heeft een jaartje drogen geholpen. De pauzes bleven echter wel aanwezig.

    Hoe de 2017 productie gepresteerd heeft weet ik niet. Daar kan ik ook geen filmpjes over vinden.

    Verders een mooi verslag heren!
    Laatst gewijzigd door San71; 9 juni 2018 om 12:25

  21. Deze gebruiker waardeert San71 voor het bericht:


  22. #12
    VWC-Lid Mavcovic's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 december 2013
    Berichten
    1.109
    Thanks
    940
    885 waarderingen in 470 posts
    Dat er pauzes zitten tussen de verschillende rijen is Wolff niet bekend. Is dit tussen elke rij? Graag zouden wij een film hiervan ontvangen en gaan zelf ook hiernaar kijken. Wij hebben hierover geen klachten ontvangen in ieder geval.
    Ik vraag mij toch altijd af of het de importeurs ook maar iets interesseert hoe iets presteert. Zij weten toch ook dat dit forum bestaat? Dan ga je hier toch gewoon een middagje filmpjes kijken van al je producten. Een makkelijkere en goedkopere kwaliteits controle is er niet. Ik ben bijna altijd zeer tevreden over Wolff, maar als ik dit soort dingen lees gaat mijn vertrouwen toch naar beneden.

  23. Deze gebruiker waardeert Mavcovic voor het bericht:


  24. #13
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.224
    Thanks
    5.536
    6.593 waarderingen in 2.736 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mavcovic Bekijk bericht
    Ik vraag mij toch altijd af of het de importeurs ook maar iets interesseert hoe iets presteert. Zij weten toch ook dat dit forum bestaat? Dan ga je hier toch gewoon een middagje filmpjes kijken van al je producten. Een makkelijkere en goedkopere kwaliteits controle is er niet. Ik ben bijna altijd zeer tevreden over Wolff, maar als ik dit soort dingen lees gaat mijn vertrouwen toch naar beneden.
    Ja vind het ongelooflijk bot dat ze dan zeggen: "daar zijn geen klachten over bekend", alsof iemand op VWC hier voor de grap gaat vertellen dat er iets mis is met een product. Wolff is trouwens niet de enige, zie dit bij sommige andere importeurs ook.
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  25. Deze gebruiker waardeert RandomDaniel voor het bericht:


  26. #14
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    Duidelijke film San71 (dan gaan we even doorzetten richting Wolff als jij dat ok vindt?) en snap jullie antwoord ook zeker wel. Echter kijkt Wolff naar wat er qua klachten terug komt vanuit de winkeliers. Onder de eigen winkeliers houden ze elk jaar een enquête en kijkt wat er qua klachten is. Men leest hier wel mee, echter zeker niet heel actief (meer) dus kan me daarom ook voorstellen dat men dat topic niet heeft gelezen. Daarom ook juist goed om het ter sprake te brengen in het vragen aan Wolff topic

  27. Deze 2 gebruikers waarderen bassie1978 voor het bericht:


  28. #15
    VWC-Lid San71's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 januari 2016
    Berichten
    1.034
    Thanks
    3.768
    1.122 waarderingen in 477 posts
    Bedankt voor het antwoord Bassie
    Zet maar door naar Wolff dat filmpje. Filmpje heb ik van Youtube geplukt. Staan daar wel meer filmpjes met FF met pauze tussen de rijen.
    Juist het vloeiend doorlopen gaf de FF het wauw-effect.
    Zoals gezegd kan ik daar geen filmpjes vinden van een 2017-versie. Wellicht dat de freaks de FF toen hebben gemeden.
    Laatst gewijzigd door San71; 12 juni 2018 om 06:58

  29. Deze gebruiker waardeert San71 voor het bericht:


Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •