Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mega Willows [Compound]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Zijn de filmpjes samples of productie, verwacht veel van de nieuwe lijn van Evo, kan niet wachten tot vrijdag.

    Comment


      #32
      Oorspronkelijk geplaatst door hout86 Bekijk bericht
      Zijn de filmpjes samples of productie, verwacht veel van de nieuwe lijn van Evo, kan niet wachten tot vrijdag.
      Zal zo goed als zeker sample videos zijn, aangezien in china nu een productie stop is.

      Comment


        #33
        De producten zijn geloof ik al een paar maanden geleden geschoten.

        Comment


          #34
          Heb uit betrouwbare bron vernomen dat het productie films zijn, ik zou zeggen laat die parels maar komen.

          Comment


            #35
            Als ik dit filmpje mag geloven zouden de filmpjes over 24 uur beschikbaar moeten zijn


            Comment


              #36
              Ben erg benieuwd!!! Morgen avond 18.00 zit ik achter mij computer!!

              Comment


                #37
                Gaat het toch eerder gebeuren dan eerder werd verteld, dat de filmpjes na de demo online komen.

                Comment


                  #38

                  Comment


                    #39
                    Wauw! Wat een box. Deze is echt heel mooi zeg. Met name die laatste paar schoten vind ik erg mooi uitgewerkt, met al die kleuren er in. Deze gaat heel hoog op de verlanglijst
                    ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                    Comment


                      #40
                      Idd, ook een zeer mooie box. Wordt wel heel moeilijk kiezen zo. Vooral de laatste schoten zijn subliem!

                      Comment


                        #41
                        Wat een pareltje!!
                        Vrij veilig, draag een vuurwerkbril!

                        Comment


                          #42
                          Doet de naam eer aan, wauw! Zeker eens met bovenstaanden, schitterend die laatste schoten.

                          Comment


                            #43
                            Heb er al een aantal gezien en vindt deze yoch nog de mooiste.

                            Comment


                              #44
                              Erg gave box. Vooral de laatste paar schoten, die maken het helemaal af.

                              Comment


                                #45
                                Een top box, mooie heldere kleuren en een goed tempo.
                                De box schiet goed breed en effecten zijn goed en groot.
                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X