Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Brotherhood [Compound]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door elburgersc Bekijk bericht
    Dit is gewoon de Snowstorm goed afgekeken van Evo, beetje jammer dit!
    Hoi Elburgersc, kijk aub nog eens goed naar de twee films, we kopiëren niks. Bovendien als we zouden kopiëren zouden de grammen, tubes en kleuren etc het zelfde moeten wezen, toch? We proberen goed en mooi vuurwerk te maken voor mooie prijzen. dus.

    Bedankt voor het nogmaals bekijken.

    Groeten,

    Bert Riezebos
    [email protected]

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door elburgersc Bekijk bericht
      Dit is gewoon de Snowstorm goed afgekeken van Evo, beetje jammer dit!
      Oorspronkelijk geplaatst door Fireworksforall Bekijk bericht
      Hoi Elburgersc, kijk aub nog eens goed naar de twee films, we kopiëren niks. Bovendien als we zouden kopiëren zouden de grammen, tubes en kleuren etc het zelfde moeten wezen, toch? We proberen goed en mooi vuurwerk te maken voor mooie prijzen. dus.

      Bedankt voor het nogmaals bekijken.

      Groeten,

      Bert Riezebos
      [email protected]
      Joh, hij doet er wel een beetje aan denken, maar who cares? Hij verschilt, de specs zijn anders, en de snowstorm is een knaller waar wat mij betreft best mee geconcurreerd mag worden. Is alleen maar goed voor de consument.

      Comment


        #18
        Ok beetje bot uitgedrukt t lijkt er wel op, excuus...

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door elburgersc Bekijk bericht
          Ok beetje bot uitgedrukt t lijkt er wel op, excuus...
          Hoi, geeft niet, feedback vind ik alleen maar goed. Maar dan wel objectieve feedback.

          Move on en wacht op de rest van de items die ik binnenkort zal openbaren.

          Snurkse,

          Bert Riezebos,
          [email protected]

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door elburgersc Bekijk bericht
            Ok beetje bot uitgedrukt t lijkt er wel op, excuus...
            No problemo.

            Comment


              #21
              Prachtige box lekker tempo en prima uitwerking. Op mijn lijst dus.
              December Will Be Magic Again!!

              Comment


                #22
                Ik vind het ook puur van Evolution snowstorm afgekeken alleen deze box heeft dan het brocade crown effect. maar de rest is het zelfde ook met de blauwe tails en mines. Veder wel een mooie box om te zien benieuwd naar de prijs. Maar in de info staat 65 sec. filmpje is 35 sec??

                Comment


                  #23
                  Ik heb ook het idee niet het volle aantal shots te zien. Tja beter goed afgekeken en getweakt dan slecht verzonnen. Zien we wel vaker, weinig mis mee, geeft weer martkspreiding. Ziet er verder prima uit

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door VesperCycloon Bekijk bericht
                    Maar in de info staat 65 sec. filmpje is 35 sec??

                    Kijk even op de vorige pagina(post 12). Daar geeft Fireworksforall het antwoordt.

                    Comment


                      #25
                      Ik ga m de snowbomber noemen of de transstorm. Hij ziet er in ieder geval goed uit. Veelbelovend. En 90% van de consumenten die deze bak koopt zal niet erg bekend zijn met andere cracklingbakken en dit een hele goede box gaan vinden.

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door VesperCycloon Bekijk bericht
                        Ik vind het ook puur van Evolution snowstorm afgekeken alleen deze box heeft dan het brocade crown effect. maar de rest is het zelfde ook met de blauwe tails en mines. Veder wel een mooie box om te zien benieuwd naar de prijs. Maar in de info staat 65 sec. filmpje is 35 sec??
                        65 seconden op de doos is n design foutje word opgelost!

                        groeten,
                        Bert Riezebos
                        [email protected]
                        Laatst aangepast door Fireworksforall; 9 June 2018, 14:59.

                        Comment


                          #27
                          JAAA dit tempo moet het wel zijn,maar erg vet deze box!

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door jrvuurwerk Bekijk bericht
                            JAAA dit tempo moet het wel zijn,maar erg vet deze box!
                            Goedemorgen jrvuurwerk,

                            We hebben dit jaar in al ons vuurwerk goed naar de timing en speed gekeken.

                            Wacht op de volgende items die ik publiceer als ik weer in Nederland ben.

                            Bedankt,

                            Bert Riezebos
                            [email protected]

                            Comment


                              #29
                              Deze is mijn favoriet samen met de Treasure Hunter. Stuk voor stuk mooie nieuwe boxen van Fireworks For All!

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door thermite Bekijk bericht
                                Het kruitgewicht is niet al te hoog, de uitwerking op dit (China?) filmpje valt me hierdoor erg mee. Als deze echt zo gaat presteren, dan is er een mooie unieke box bijgekomen.
                                Ik had afgelopen jaar de sky Princess. Ook vrij laag kruitgewicht en kleine potjes. Deze presteerde uitzonderlijk en boven verwachting goed. Heb er wel vertrouwen in. Deze houd ik sowieso in de gaten.

                                Comment

                                Working...
                                X