Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Evo Bomber [Compound]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Evo Bomber [Compound]

    Artikelnummer: 14908
    Artikelnaam: Evo Bomber
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: 1872 gram
    Aantal Schoten: 144 schots
    Effectomschrijving: Voor de liefhebbers van gas geven en tevens geweldige kleuren is deze 144sh rammer een must have. Verwelkom het jaar in kleur met deze geweldige box.
    Tube diameter: 25mm
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Adviesprijs: € 189,00
    Folderpijs: € 129,00
    Onlineprijs € 109,00
    Freakprijs: Vraag jouw lokale dealer

    O.a. te koop bij: EvolutionVuurwerk.nl



    Demo 2018:



    Demo 2019:



    Wij danken Evolution Fireworks voor de informatie
    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
    Laatst aangepast door Viva la Bang; 16 October 2022, 15:10. Reden: Online deal toegevoegd

    #2
    Klinkt goed! Kleurrijke effecten zijn altijd een pluspunt. En de nieuwe labels zijn trouwens echt super strak en ogen zeer professioneel!

    Comment


      #3
      Ik denk hier eigenlijk direct aan de transbomber door de naam.....ben benieuwd...

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
        Ik denk hier eigenlijk direct aan de transbomber door de naam.....ben benieuwd...
        Niet alleen de naam... 25mm en 144 shots.

        Ben wel benieuwd naar de films van deze nieuwe lijn, want inderdaad... het ziet er strak uit en EVO stelt kwalitatief zelden teleur.

        Comment


          #5
          Heel benieuwd naar dit blok. Hopen dat er ook écht veel kleuren in zitten, mii like Zal hem vast op het lijstje zetten.
          ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
            Niet alleen de naam... 25mm en 144 shots.

            Ben wel benieuwd naar de films van deze nieuwe lijn, want inderdaad... het ziet er strak uit en EVO stelt kwalitatief zelden teleur.
            Beschrijving van evo zelf liegt er ook niet om, denk inderdaad dat deze de strijd aan gaat met de transbomber.
            16e jaar op vuurwerkcrew!!

            Comment


              #7
              Als dit de transbomber in blauw wordt ben ik al verkocht
              31/12 Knalle als een malle!

              Comment


                #8
                Oei!! Erg benieuwd.... Ook als ik FB mag geloven komen er mooie spullen aan!! Ik ga alvast wat extra budget reserveren ;-)

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Sirens
                  Het is nog maar de vraag of evo dit jaar nog een beetje betaalbaar zal zijn.
                  Jou vraag is heb jij je geld er voor over om EVO aan te schaffen? Die vraag kan je alleen aan je zelf stellen om antwoord te krijgen.

                  Dus wat wil je nu eigenlijk zeggen. Of wat wil je de lezer laten weten.

                  Het lijkt mij dat het antwoord ligt in de omvang van je budget en het enthousiasme over een product.

                  Comment


                    #10
                    Ik ben erg benieuwd naar deze box, kleurtjes is wel erg algemeen natuurlijk, maar Evo heeft al eerder laten zien bijzondere kleuren te kunnen leveren in het vuurwerk.

                    Oorspronkelijk geplaatst door ummagumma Bekijk bericht
                    Jou vraag is heb jij je geld er voor over om EVO aan te schaffen? Die vraag kan je alleen aan je zelf stellen om antwoord te krijgen.

                    Dus wat wil je nu eigenlijk zeggen. Of wat wil je de lezer laten weten.

                    Het lijkt mij dat het antwoord ligt in de omvang van je budget en het enthousiasme over een product.
                    Heel mooi verwoord!
                    There is no such thing as enough fireworks.

                    Comment


                      #11
                      144 shots 25mm .... ben heel erg benieuwd.
                      vind de 4x36 doosjes altijd erg intressant
                      .

                      Comment


                        #12
                        Wanneer is de Demo van Evolution eigenlijk? Hoop dat er gauw beeldmateriaal komt, want nu ben ik wel erg nieuwsgierig...

                        Comment


                          #13
                          Ben zeer benieuwd, vooral ook naar de vertraging tussen de cakes. Evo kennende zullen ze dat wel goed voor elkaar hebben.

                          Comment


                            #14
                            Laat de video maar snel komen

                            Comment


                              #15
                              Ik zit er net wat anders in eigenlijk....voor mezelf heb ik een max wat ik per cake of per box uitgeef.... (met wat marge uiteraard)...maar ik geef dus echt geen 150 euro of meer uit aan een 100 schots doosje of meer dan 40 euro voor een cake terwijl er vele andere ook mooie boxen of boxen zijn.
                              Dan mag die box nou nog zo'n topper van jewelste zijn....geldt groeit me niet op de rug iig

                              Comment

                              Working...
                              X