Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Evo Bomber [Compound]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Idd zo sta ik er ook in. Evolution heeft echt prachtig spul in huis, maar de prijzen zijn zo nu en dan net te hoog gegrepen voor mij. Mijn nieuwjaarsnacht moet niet na 3 boxen voorbij zijn. Liever veul voor weinig Het is immers maar 1 dag per jaar helaas..


    Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
    Ik zit er net wat anders in eigenlijk....voor mezelf heb ik een max wat ik per cake of per box uitgeef.... (met wat marge uiteraard)...maar ik geef dus echt geen 150 euro of meer uit aan een 100 schots doosje of meer dan 40 euro voor een cake terwijl er vele andere ook mooie boxen of boxen zijn.
    Dan mag die box nou nog zo'n topper van jewelste zijn....geldt groeit me niet op de rug iig

    Comment


      #17
      Ik voorspel een tranbomber met kleurtjes, die was afgelopen jaar ook al ergens verkijgbaar als limited edition maar ben beniewd wat Evo kan doen met 144 shots en uptempo

      Comment


        #18
        En waar was die limited edition te krijgen? Lijkt me echt een hele vette box dan!!!

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door jeremy21 Bekijk bericht
          Laat de video maar snel komen
          Oorspronkelijk geplaatst door Fireworkfanatic Bekijk bericht
          En waar was die limited edition te krijgen? Lijkt me echt een hele vette box dan!!!
          Meester vuurwerk heeft zoiets in het assortiment. Event box V uit mijn hoofd...

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door Fireworkfanatic Bekijk bericht
            En waar was die limited edition te krijgen? Lijkt me echt een hele vette box dan!!!
            Oorspronkelijk geplaatst door WJE Bekijk bericht
            Meester vuurwerk heeft zoiets in het assortiment. Event box V uit mijn hoofd...
            Klopt precies, en die had ik vorig jaar in de straat. Helaas niet gefilmd, maar is idd een transbomber met blauwe sterren. De gehele lijn van Meester wordt volgens mij geïmporteerd door Rubro.

            Comment


              #21
              Netjes zie de eerste prijs verschijnen €75. Zal de voorverkoopprijs wel worden. Deze komt er zeker voor die prijs. Of het filmpje moet zoooo tegen vallen...
              Laatst aangepast door pyrofan#1; 28 July 2018, 20:27. Reden: Reclame
              31/12 Knalle als een malle!

              Comment


                #22
                Op de Facebook pagina van Evolution Fireworks zijn de afgelopen week een aantal screenshots verschenen van een aantal films van de nieuwe artikelen uit de Evo Specials lijn, zo ook van de Evo Bomber. Voor de mensen zonder Facebook hierbij een aantal screenshots.





















                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #23
                  wat een prachtige kleuren

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
                    Ik voorspel een tranbomber met kleurtjes, die was afgelopen jaar ook al ergens verkijgbaar als limited edition maar ben beniewd wat Evo kan doen met 144 shots en uptempo
                    helaas zal het geen transbomber versie worden heb ik uit betrouwbare bronnen mogen vernomen, het is wachten tot dat evo met de filmpjes online komen, ben nu wel erg benieuwd wat het dan wel is, gezien de screenshots van pyrofan#1 zal het in ieder geval een zeer kleurrijke box worden.

                    Comment


                      #25

                      Comment


                        #26
                        Lekker sierlijk beukwerk. Blij dat ie niet op de Transbomber lijkt, dit ligt veel meer in mijn straatje. Voor de huidige prijs wel een musthave eigenlijk.

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door Vlinderbommetje Bekijk bericht
                          Lekker sierlijk beukwerk. Blij dat ie niet op de Transbomber lijkt, dit ligt veel meer in mijn straatje. Voor de huidige prijs wel een musthave eigenlijk.
                          Volledig eens.

                          Ik kan niet wachten op de eerste demo's. Dit kan wel eens een absolute topper worden!
                          Vrij veilig, draag een vuurwerkbril!

                          Comment


                            #28
                            Dit is wel een hele mooie hoor, geweldig tempo en de kleuren zijn fantastisch.
                            Zeer benieuwd naar de productie hiervan.
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              #29
                              Mwoa beetje saai maar wel mooie kleuren

                              Comment


                                #30
                                Ach ieder zijn meug. Ik vind het een topper.
                                December Will Be Magic Again!!

                                Comment

                                Working...
                                X