Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 26
  1. #1
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts

    [Verslag] Bezoek aan Vuurwerkmania op 6 april 2018

    Bezoek aan Vuurwerkmania op 6 april 2018


    Vrijdag 6 april hebben we bij Vuurwerkmania gezeten! Het was zeker hoog tijd om weer eens gezellig met elkaar te praten over het afgelopen jaar en over hoe komend jaar eruit zal zien. Daarnaast heeft Mania afgelopen jaar natuurlijk ook de prijs voor beste cake tot 300 gram gewonnen. Iets waar men erg trots op is!
    Mike (Mattenfreak), Wesley (Omepje), Jaco (DsNl en ik (Bassie1978) hadden om 20.00 uur afgesproken en Marcel verwelkomde ons hartelijk! Marcel vroeg of er nog gegeten moest worden en omdat ik rechtstreeks vanuit mijn werk kwam had ik nog wel redelijk wat trek 😉 Dit keer werden het heerlijke pizza’s en nadat die besteld waren en we een lekker glas drinken hadden kon het gesprek beginnen.





    Terugblik vuurwerkseizoen 2017-2018
    Het afgelopen seizoen was qua verkoop een goed seizoen voor Vuurwerkmania. Men heeft een top demo gehouden waar ook leden van vuurwerkcrew mochten komen. Dit is uitstekend verlopen en tot in de puntjes verzorgt geweest. Enig minpuntje was misschien dat de producten iets te dicht op elkaar stonden waardoor er voor de leek een iets vertekend beeld kan ontstaan. De Johnny Dangerous was natuurlijk een mooie teaser op de demo net als het jaar ervoor met de Giga compound box. Deze box zal er dus ook niet komen. Voor wat betreft de nieuwe producten zaten er zeker goede producten tussen. De nieuwe Firestar serie is erg goed ontvangen waarbij ook de compounds het erg goed deden. Daarnaast had je natuurlijk met de Red Maroon, Cardinals of Soul, de Tournament box en de Collission Thunder drie dikke nieuwe boxen in de collectie. Deze boxen zullen komend jaar natuurlijk niet verdwijnen! Verder is The Junk ook weer in ere hersteld. Prachtige sierlijk uitgevoerde gouden boeketten zoals deze ook bedoeld was. Hierop mochten ze erg veel goede reacties ontvangen.

    Er was afgelopen seizoen echter wel een groot minpunt……de late levering van het vuurwerk uit China. Op logistiek vlak was afgelopen vuurwerkjaar er eentje om heel erg snel te vergeten want geheel vlekkeloos verliep dit niet zoals jullie weten. Vooral de liefhebbers die veel op de fora zitten hebben hiermee probleempjes ervaren omdat zij direct de eerste dag hun vuurwerk willen hebben en dit soms al kunnen afhalen in de eerste nacht van de verkoopdagen (afgelopen jaar dus van 27 op 28 december). Als dan je product er niet blijkt te zijn is dat erg zuur en enorm balen. Dit begrijpt Vuurwerkmania ook. Zij willen er dus ook alles aan doen om dat vertrouwen terug te winnen door een goede levering aan onze dealers te beloven in 2018.
    Bij het verslag van Rubro is hier ook reeds uitgebreid bij stil gestaan. Dit omdat Rubro en Vuurwerkmania samen het vuurwerk importeren en dus ook dezelfde problemen hebben ondervonden. Wil je hier meer over lezen, dan kan je dat verslag natuurlijk weer eens doornemen.
    Vuurwerkmania zal er in ieder geval alles aan doen dit jaar om niet tegen dezelfde problemen aan te lopen als afgelopen, want ook zij willen dit met alle macht proberen te voorkomen. Tot nu toe ziet dat er in ieder geval een stuk beter uit!

    Monster ride beste Cake 300 t/m gram!
    Uiteraard kwamen we ook om de prijs uit te reiken voor beste cake t/m 300 gram. In onze polls had de Monsterride gewonnen! De monsterride had net wat meer stemmen als de nummer twee en drie en niet voor niets: wat een prachtige grote boeketten had deze kleine krachtpatser! Ook de reacties in het producttopic logen er niet om. Iedereen was meer dan tevreden over dat mooie kleine potje! Gelukkig hebben we de bevestiging vanuit Vuurwerkmania dat deze cake het komende jaar wederom verkrijgbaar zal zijn! Ook zal er extra goed gecontroleerd worden op deze cake. Er zijn namelijk wel enkele klachten geweest dat de cake er na 1 schot mee op is gehouden.
    Verder hebben we Vuurwerkmania natuurlijk gevraagd of we een mooie vuurwerkprijs weg mochten geven. En dit mocht! Uiteraard zou Vuurwerkmania Vuurwerkmania niet zijn als ze er een mooie prijs in zouden knallen…..en ja hoor….we mogen er 16 stuks weggeven als prijs! Oftewel: een vol karton!



    Vooruitblik seizoen 2018 - 2019
    Wij hebben Vuurwerkmania natuurlijk ook gevraag wat de plannen voor komend jaar zijn. En wees gerust..speerpunt is natuurlijk zorgen dat jullie de bestelling op tijd krijgen. Maar dat niet alleen. Vuurwerkmania gaat dit jaar ook weer knallen met dikke nieuwe artikelen! Er komt weer een demo waarbij Vuurwerkmania ook de gelegenheid geeft aanwezig te zijn als vuurwerkliefhebber. Daarnaast zullen de producten of single worden geschoten of zal er genoeg ruimte tussen de producten komen zodat duidelijk te onderscheiden is wat 1 product doet..

    Ook verzorgt Vuurwerkmania dit jaar weer de eindshow bij Boulevard outdoor. Uiteraard komen hier natuurlijk weer mooie winacties! Over acties gesproken…ook dit jaar zal Vuurwerkmania weer met mooie dikke korting acties komen. Houdt dus het forum en de facebookpagina van Vuurwerkmania in de gaten!

    China Trip!
    De eerste trip naar China heeft men er ook al weer opzitten en men heeft erg mooie producten gezien. In de verschillende lijnen zullen er een hoop mooie boxen en cakes bijkomen. Bij de nieuwe boxen zullen zowel compound als normale boxen zitten. Om maar eens een tipje van de sluier op te lichten zal er bijvoorbeeld een 360 schots 25 mm box komen. Er zal een 120 schots compound komen met multi shapes en multi effecten en ook komt er wel een 100 schots met alleen twee verschillende effecten die erop los ramt.
    De smaak al te pakken? Er komt nog veel meer! Laat je dus in september maar verassen als wij de producten online zetten of wellicht op de demo dus. Wij hebben de films al mogen zien en die zagen er tof uit!

    Omdat er veel nieuwe producten bijkomen moet Vuurwerkmania ook een keuze maken in de bestaande collectie. Er zullen dus ook redelijk wat producten uitlopen. Hieronder zitten de Zombie Zone, El Presidente, Pinstripes, Psycho box en de Phantom Fan. Van deze producten kunnen nog wel producten op voorraad zijn bij de winkelier of bij Vuurwerkmania, ze worden echter niet meer geimporteerd.





    Vragen van leden
    Een aantal vragen van jullie is met dit verslag reeds beantwoord, maar nog niet allemaal. Hieronder daarom nog de vragen die hierboven niet zijn beantwoord.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cntrlalt Bekijk bericht
    Blijft double demolition dit jaar nog in het assortiment?
    graag label van time machine aanpassen op voor kant staat 422 gram
    moet 222 gram worden. had er afgelopen jaar twee van besteld
    Deze blijft ook dit jaar in het assortiment! Voor wat betreft het label gaan we naar kijken, de kans is echter aanwezig dat deze labels al geprint zijn.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
    Bedroevende kwaliteit van de Happiness fonteinen! Van de 8 stopte er 7 al na de eerste vonken die eruit werden gespuugd. Kan daar naar gekeken worden?
    Hierover hebben geen klachten gehoord. Maar we gaan hier zeker goed naar kijken want wij vinden het belangrijk dat we kwaliteit bieden over ons complete programma.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mikeyy Bekijk bericht
    Komen jullie dit jaar met meer fluit potten / Knal potten.
    De pounding napalm was weer een toppertje !!!
    Er komt dit jaar een nieuwe knalcake waarmee we verwachten erg goed te scoren, zeker omdat deze voor een spectaculaire lage prijs zal worden aangeboden . De Pounding Napalm zal ook nog in het assortiment blijven zodat je ook dit jaar er weer van kan gaan genieten.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hutter Bekijk bericht
    Komt er ook dit jaar weer een leuke korting actie voor de vroege bestellers?
    Heb hier namelijk als freak gretig gebruik van gemaakt.
    En wat ik had was top kwaliteit.
    Dank voor je leuke bericht! De kwaliteit sprak ook ons zelf erg aan. Natuurlijk gaan we ook weer een aantal dikke acties doen. Hoe precies houden we nog even voor ons.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reverser Bekijk bericht
    De levering van nieuwe produkten was echt bagger. Kreeg minder dan de helft van mijn bestelde nieuwe producten. Ik moest het doen met een hoop vervangers. Ik had ze speciaal besteld voor mijn YT kanaal. Ik heb de bestelling zelfs de laatste verkoopdag nog opgehaald. Ik vind persoonlijk dat jullie hier wel iets voor terug mogen doen. Zoiets als een kortingscode of iets anders.
    Vuurwerkmania begrijpt de teleurstelling. Voor wat betreft de vervangers die de winkelier mee heeft gegeven is dit ook vaak lastig voor die ondernemers. Zaak is dat wij je dit jaar niet willen teleurstellen. Wij kennen jouw YouTube kanaal en zien veel Mania producten terug komen. We hopen dat dat dit jaar weer zo is!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door erase2fast Bekijk bericht
    Gaan jullie in 2018 de zelfde kwaliteit The Junk leveren? En is het assortiment 50mm single Shots niet uit te breiden? Deze was zo verbluffend goed dit jaar, echt de grootste verassing van het jaar!
    In 2018 zal er dezelfde kwaliteit The Junk worden geleverd. Een echte uitbreiding met andere effecten komt er niet.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koala Bekijk bericht
    Allicht plannen voor een Green Maroon, Blue Maroon etc ? Dat zou leuk zijn
    Deze plannen waren er wel. Echter dient de box dan wel dezelfde kwaliteiten te hebben als de Red Maroon. En dan met name qua spreiding bijvoorbeeld. Bij andere kleuren kwam dit er veel minder mooi uit. Een waaiervorm ligt niet in de planning.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robbert28 Bekijk bericht
    De laatste cake van de Color Cream met die prachtige neerdalende gouden boeketten zou ik graag in een losse cake of waaier willen zien. Dan creeer je echt een must have voor iedere liefhebber.
    Een idee voor de nieuwe collectie
    Misschien verrassen we je wel met een cake uitgevoerd op deze manier of nog beter!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Webber84 Bekijk bericht
    Kan er wellicht naar een mega store/pick-up store gekeken worden in de regio midden / noord Limburg. Tussen weert / Venlo / Roermond, de store in Sittard was een ramp en daar ga ik nooit meer naartoe.
    Daaruit voortkomend voor komend jaar proberen te zorgen dat er een goed bereikbare klantenservice is tijdens de verkoop dagen, bijv. indien er zich problemen voordoen rondom de levering en de dealer niet mee wilt werken om te kijken voor een vervangend product.
    We schaffen in de voorverkoop namelijk de spullen via jullie website bij jullie aan en niet via de betreffende winkel. Anders duidelijke afspraken maken met de uitleverende winkels.
    Vuurwerkmania wil graag nogmaals benadrukken dat een winkelier het niet altijd kan helpen dat er alternatieven op verkoopdag 1 zijn geleverd. Vooral bij ondernemers als die in Sittard weten wij dat deze er alles aan gedaan heeft om alles zo goed mogelijk te regelen. Helaas hebben we geen vervanger voor unieke producten als bijvoorbeeld Collision Thunder of Tournament box. Daarom, op tijd binnen is het streven.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hutter Bekijk bericht
    En als toevoeging zou ik graag zien dat alle producten bij de pickup dealers verkrijgbaar zouden zijn, ben ik in een keer klaar.
    Dit zou Vuurwerkmania ook graag zien. Mocht je bepaalde producten willen hebben bij een Mania dealer en de winkel heeft dit niet in het assortiment zitten? Ga dan in overleg met de betreffende winkelier en vraag of ze het product niet op willen nemen. In overleg is er veel mogelijk!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rocketfreak Bekijk bericht
    Kan het productiejaar weer terug op de labels komen? Is tegenwoordig wel fijn met zoveel verschil in kwaliteit tussen de productiejaren...
    Alleen op Cat 3 producten is het verplicht een jaartal op het label te hebben. Bij het overige assortiment doen we dat dus liever niet, zodat we soms meer labels ineens kunnen laten printen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tokkend Bekijk bericht
    Willen we als Vuurwerkliefhebbers nog wel de onzekerheid van leveringen opnieuw beleven in 2018 ?? En accepteren wij met zijn allen de opgevoerde boxen van de demo die ruim 30 % minder presenteren dan op de demofilms ??
    Dus concrete vragen :
    > kan Vuurwerkmania voorafgaand de bestellingen de levering garanderen.
    > kan Vuurwerkmania de juiste boxen presenteren op de demoavond.
    > kan Vuurwerkmania op de demo avond gewoon 1 box afsteken voor de juiste illustratie.
    > kan Vuurwerkmania de kwaliteit verbeteren aangaande trage doorlonting en vochtig vuurwerk
    De nieuwe producten zullen single op video gaan komen. Zo kan de consument ook daadwerkelijk zien wat 1 product doet. Bij de demo dit jaar zal hier veel zorg aan besteed worden. Vuurwerkmania heeft de kwaliteit hoog in het vaandel staan. Het doorlonten heeft dit jaar nog meer aandacht. Gelukkig betrof dit in 2017 slechts een paar gevallen. Ook vocht is elk jaar een issue. Dat geld echter voor alles wat per boot getransporteerd wordt. Met vochtvreters en extra karton bovenin de containers hebben we het meest proberen te voorkomen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thresher Bekijk bericht
    Is het mogelijk om the junk van betere voetjes te voorzien, niet te doen zo met die mini flapjes.
    Dit jaar zullen er betere en andere voetjes onder komen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door erikv2 Bekijk bericht
    Over dezelfde cake ook van mij een suggestie.
    Deze cake mogen ze wel in 100 schots box versie maken......
    In iets oplopend tempo:
    I-shape, V-shape, W-shape en een zinderende 35 schots Z-shape finale....
    zoiets.....
    En dan net zo breed en lang blijven hangend als de 4e cake van Color Cream.....
    Gold Cream Clouds...
    Dan heb je echt een wereldtopper!
    Niet aan te slepen denk ik....
    Wellicht een optie voor 2019. Voor 2018 heeft Vuurwerkmania de nieuwe collectie zo goed als compleet. Bedankt voor tip in ieder geval!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robbert28 Bekijk bericht
    De batch 2017 van The Rumble of the Jungle presteerde duidelijk minder dan de batch van 2016. Had dit te maken met een vocht probleem of is hij gewoon aangepast? Ik hoop dat de batch van 2018 beter wordt.
    In 2018 zal deze box zeker in ere worden hersteld. Vuurwerkmania heeft deze box in China zelf ook nog even gecontroleerd. Dat deze box net iets anders was dan in 2016 zagen we. Wel nog altijd een bruut ding. 2018 zal weer als vanouds zijn is de planning.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robbert28 Bekijk bericht
    Waarom is de Double Demolition batch 2017 zo traag geworden? Graag weer versnellen zoals de batch 2016, die was namelijk top!
    Deze zou dezelfde moeten zijn. Wij hebben hier nog geen klachten over gehoord en zelfs redelijk wat video’s voorbij zien komen uit “de straat” die goed waren.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kriskiller Bekijk bericht
    Beste vuurwerkmania,
    Zouden jullie daylight cakes willen produceren en verkopen?
    Met als effect gekleurde rookstaarten. Veel importeurs durven dit niet aan door de afsteektijden in Nederland. Ik hoop dat jullie dit wel aandurven en naar mijn inziens zal dit ook zeker goed verkopen. Alvast bedankt.
    Vuurwerkmania zal geen daylight cakes gaan importeren. Voor dit soort cakes is geen markt in nederland.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beastmode Bekijk bericht
    Jullie hebben veel leuke én goede budget cakes (Monster Ride, Demonia, Fast Riot, enz.). Is het geen idee, om op basis van die budget toppers een soort boxje of assortiment te maken? Bijvoorbeeld, 3 keer 16 shots. Of 4 keer 12 shots. #dtv
    Dit jaar komt er ook hierin uitbreiding bij Vuurwerkmania. Een dikke stapelkorting op cakes bijvoorbeeld. Ook zullen er in “de setjes” weer aardig wat uitbreidingen zijn.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pyrofan#1 Bekijk bericht
    Is het een idee om van de Monster Ride een grotere cake 25sh of 36sh te maken? Om de 5 à 6 schoten het effect wisselen en ter afsluiting een finale salvo.
    Of een tweede variant gebaseerd op de Monster Ride, maar dan wel met andere effecten of kleuren. Want wat er uit de 25mm tubes van de Monster Ride komt is simpelweg geweldig.
    Voorlopig blijft de monsterride zoals deze nu is. Wellicht zal in de toekomst het effect van deze topper wel een keer weer gebruikt worden in grotere cakes.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
    Ik heb nog wel een vraag: Komt er een breder aanbod aan waaier cakes, of boxen met meerdere schietrichtingen? Ze zijn er zeker, maar andere importeurs lijken op dit gebied iets verder te gaan. Zou het een mooie toevoeging vinden op een al behoorlijk assortiment!
    Wij zijn zelf zeer blij met de diverse echt hele dikke boxen die verschillende shapes en schietrichtingen hebben. Wat ons betreft wordt het weer smullen.


    Na het gezellige gesprek was het alweer tijd om naar huis te gaan. Wij willen daarom Vuurwerkmania ook wederom hartelijk bedanken voor de gastvrijheid en de tijd die voor ons genomen is. Wij zien nu alweer uit naar het volgende gesprek!




  2. Deze 29 gebruikers waarderen bassie1978 voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  3. #2
    VWC-Lid Beastmode's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 augustus 2016
    Locatie
    Beastyville
    Berichten
    2.811
    Thanks
    11.326
    4.388 waarderingen in 1.720 posts
    Mooi verslag, bedankt! Was het lange wachten wel waard
    Benieuwd wat Vuurwerkmania ons dit jaar brengt. Wel zonde dat na de Daisy Beam nu ook de Zombie Zone uitloopt, maar dat viel te verwachten.
    ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

  4. Deze 2 gebruikers waarderen Beastmode voor het bericht:


  5. #3
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Berichten
    6.228
    Thanks
    1.915
    2.215 waarderingen in 1.023 posts
    Bedankt voor het verslag!

    De Zombie Zone/Daisy Beam er uit Die zie ik al meerdere jaren in de lijst van beste cakes en producten langskomen. En het is ook 1 van mijn favorieten. Ik vind dat wel zonde. Kwalitatief een erg gaaf product. Hopelijk komt er een super alternatief!
    Laatst gewijzigd door Fireworksfamily123; 12 mei 2018 om 11:36

  6. Deze 2 gebruikers waarderen Fireworksfamily123 voor het bericht:


  7. #4
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.214
    Thanks
    5.534
    6.572 waarderingen in 2.725 posts
    Leuk verslag heren!
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  8. Deze gebruiker waardeert RandomDaniel voor het bericht:


  9. #5
    VWC-Lid Vuurwerkkoning's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 augustus 2009
    Locatie
    West-Brabant
    Berichten
    10.027
    Thanks
    875
    9.465 waarderingen in 2.740 posts
    Bedankt voor het verslag. Staan weer een hoop leuke dingen in. Hopelijk gaat de levering dit jaar een stuk soepeler. Ben benieuwd wat we na de zomer weer aan nieuwe producten kunnen verwachten.
    https://www.youtube.com/user/Originallover

  10. Deze gebruiker waardeert Vuurwerkkoning voor het bericht:


  11. #6
    VWC-Lid Komkommer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 januari 2017
    Berichten
    1.522
    Thanks
    1.213
    1.025 waarderingen in 556 posts
    Leuk verslag, mooie berichten over de Monsterride en Double Demolition die blijven! Ook fijn dat er meer steekproeven worden gedaan en gelet op kwaliteit. Ik had helaas ook een aantal Monsterride weigeraars.

    Er komen weer fijne producten aan dus zo te lezen, ben reuze benieuwd. En hoop dat inderdaad alles mooi op tiid binnen is voor iedereen.

    Kortingsacties zijn altijd fijn

    Dikke prijs ook trouwens! Jaloers
    Laatst gewijzigd door Komkommer; 12 mei 2018 om 10:03

  12. Deze gebruiker waardeert Komkommer voor het bericht:


  13. #7
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Keurig verslag Bastiaan!! Natuurlijk heel nieuwsgierig naar datgene wat gaat komen. En mijn favoriet de Red Maroon blijft gelukkig in de collectie!!

  14. Deze gebruiker waardeert moontan voor het bericht:


  15. #8
    VWC-Lid lwd gast's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 december 2007
    Locatie
    leeuwarden
    Berichten
    587
    Thanks
    309
    198 waarderingen in 101 posts
    mooi verslag benieuwd naar de nieuwe producten! en bedankt voor de mooie prijs, in de poll stond ik als winnaar, dus daar ga k maar ff vanuit heb namelijk nog geen bericht gekregen daarover maar dat gaat vast goed komen

  16. Deze gebruiker waardeert lwd gast voor het bericht:


  17. #9
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 maart 2015
    Berichten
    1.122
    Thanks
    958
    633 waarderingen in 323 posts
    Leuk verslag! Bedankt heren! Ben benieuwd naar de aanstaande plannen!

  18. Deze gebruiker waardeert Robbert28 voor het bericht:


  19. #10
    VWC-Lid YorickT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 oktober 2010
    Berichten
    2.090
    Thanks
    1.883
    3.886 waarderingen in 1.196 posts
    Bedankt voor het leuke verslag! Fijn dat jullie er zoveel moeite instoppen.

    VW mania is voor mij een om in de gaten te houden dit jaar.

  20. Deze gebruiker waardeert YorickT voor het bericht:


  21. #11
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.003
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    Geweldig verslag heb je gemaakt Bas, thnx. Ben erg benieuwd naar Mania, verwacht veel van ze dit jaar.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  22. Deze gebruiker waardeert omepje voor het bericht:


  23. #12
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Berichten
    5.460
    Thanks
    1.447
    838 waarderingen in 523 posts
    Mooi om te lezen. Zonde van de zombie zone, dit was echt een unieke combinatie die je niet zomaar vervangt. De monster ride is de terechte winnaar
    Jeder Schuss ein Genuss

  24. Deze gebruiker waardeert Matii voor het bericht:


  25. #13
    Super Moderator pyrofan#1's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2014
    Berichten
    4.232
    Thanks
    12.599
    13.059 waarderingen in 3.425 posts
    Weer een mooi verslag Bastiaan en wederom erg sfeervolle beelden van de showroom. Een aantal goede vragen van de leden en duidelijke antwoorden vanuit Vuurwerkmania. Het voorproefje op de nieuwe artikelen klinkt erg goed en ben dan al reuze benieuwd naar de demo. Vooral kijk ik uit naar de 360sh 25mm cakebox (ben erg benieuwd hoe dit vorm krijgt, want dat moet toch een beste box worden). Ook de 120sh compound met Multi shapes klinkt als een goed idee en mooi om te zien dat meerdere importeurs hierop inspelen. Ben toch ook wel benieuwd naar de nieuwe knalcake, want als die dezelfde kwaliteit heeft als de Color Insanity dan kan dat nog eens een groot succes worden.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  26. Deze gebruiker waardeert pyrofan#1 voor het bericht:


  27. #14
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    26 januari 2016
    Berichten
    174
    Thanks
    412
    34 waarderingen in 29 posts
    Bedankt voor het verslag mannen de nieuwe box met multi shapes heeft ook mijn intresse. Ben benieuwd.

  28. Deze gebruiker waardeert tivoli voor het bericht:


  29. #15
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lwd gast Bekijk bericht
    mooi verslag benieuwd naar de nieuwe producten! en bedankt voor de mooie prijs, in de poll stond ik als winnaar, dus daar ga k maar ff vanuit heb namelijk nog geen bericht gekregen daarover maar dat gaat vast goed komen
    Klopt helemaal hoor...neem in de aanloop van het seizoen maar even contact met ons op. Gaan we mania vragen hoe we dit vorm kunnen gaan geven (wellicht met een actiecode oid op de site). Komt goed iig!

  30. Deze gebruiker waardeert bassie1978 voor het bericht:


Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •