Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 46 t/m 54 van 54
  1. #46
    Banned
    Geregistreerd
    10 maart 2015
    Berichten
    880
    Thanks
    840
    1.387 waarderingen in 519 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ghoost Bekijk bericht
    blijf ver weg van illegaal spul
    ehhh....Niet jokken he? Je hebt hierboven zelf je kanaal gelinkt waar dikke illegale spullen op staan. Ik mag natuurlijk geen linkjes plaatsen anders heb ik het gedaan. En daarom waardeer ik jouw beelden niet.

    Ontopic: Festa del Soccorso 2018, een einde aan een mooie periode.

  2. Deze 2 gebruikers waarderen Pyromovies HD voor het bericht:


  3. #47
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 maart 2006
    Berichten
    1.518
    Thanks
    3.410
    1.919 waarderingen in 698 posts
    Is dat het enige waar je op kan reageren? Whahaha Dennis Dennis... beide filmpjes heb ik op Whatsapp ontvangen man en zijn al jaren oud, idioot. Zoals ik al zei, ik blijf ver weg van illegaal spul. Mij het risico niet waard!!!
    Laatst gewijzigd door ghoost; 27 oktober 2018 om 23:23

  4. Deze gebruiker waardeert ghoost voor het bericht:


  5. #48
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.004
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    Zullen we het hier gezellig houden heren, bedankt alvast. Ghoost doet niets verkeerd en wil enkel zijn vette beelden met de rest hier delen, juist alleen maar tof en velen zullen het waarderen. Dat hij er dicht op staat moet hij tog helemaal zelf weten? Ik zou dat zelf nooit doen, maar laat een iedere dat voor zichzelf bepalen zonder daar open over te oordelen.

    Bedankt voor de films Ghoost .
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  6. Deze 5 gebruikers waarderen omepje voor het bericht:


  7. #49
    VWC-Lid Spolette's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 juli 2017
    Locatie
    Friesland
    Berichten
    228
    Thanks
    244
    691 waarderingen in 148 posts
    Bedankt voor de gave beelden Ghoost, zag ze op YouTube al voorbijkomen. Heerlijk die chaos uit de losse pols gefilmt, geeft een goede impressie!

  8. Deze gebruiker waardeert Spolette voor het bericht:


  9. #50
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    Toffe beelden inderdaad...zonde wat daar gebeurd is, want san severo wordt nooit meer zoals het was...dat is ook direct het nadeel als zo'n festival door grote hoeveelheden wordt bezocht...

  10. Deze gebruiker waardeert bassie1978 voor het bericht:


  11. #51
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4.393
    Thanks
    1.482
    4.770 waarderingen in 1.535 posts
    Ik zie het somber in voor Festa del Soccorso voor dit jaar Het lijkt erop dat 2018 de laatste editie was van een feest zoals dat decennia lang werd gevierd. Heel erg spijtig.
    Daarom vandaag maar even een update met wat mooie beelden van afgelopen jaar. Dan kunnen we nog een beetje nagenieten.

    Op zondag 20 mei waren er totaal 7 batteria's verspreid in San Severo. De eerste begon traditiegetrouw in de Via Soccorso. Een langgerekte, brede straat waar heel veel mensen op af komen. De finale was smaller en al snel druk. We besloten om ons halverwege op te stellen, zodat we de batteria aan zagen komen en weer weg zagen trekken. Een flinke groep mensen liep mee met de lijn, zoals je op mijn video ook duidelijk kunt zien. Het gaat er heel erg rauw aan toe; er is weinig structuur en iedereen doet gewoon wat hij wil. Vuurwerktechnisch gezien is zo'n batteria helemaal niet zo bijzonder. Maar de sfeer en het ongerepte maken dit tot een hele speciale gebeurtenis. De video uit de losse hand laat dat duidelijk zien.







    Batteria 2: Piazza Incoronazione:


    Toen we aankwamen bij deze batteria, dacht ik echt: "Huh? Hoe hebben ze dit nou weer bedacht?"
    Vele lijnen met knallers hangen kris-kras overal tussendoor. Er is vrijwel nergens een écht veilige plek om als toeschouwer te staan kijken. Ik besloot om zodra een lijn was afgegaan, direct daaronder te rennen Dan stond ik veilig wanneer de lijn vijf tellen later weer terugkeerde.





    Dit is de laatste batteria en ook de hardste! Dit is bij de finale. Volgens mij staat ghooost hier ook nog op? In het wit gekleed, met een mobiel op zijn hoofd, verscholen achter een verkeersbord?





    Het slotstuk. De finale van de laatste batteria. De afluiting van heel Festa del Soccorso 2018
    Laten we lekker link gaan doen!

  12. Deze 3 gebruikers waarderen DarkSoul voor het bericht:


  13. #52
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 november 2018
    Berichten
    4
    Thanks
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Vuurwerk zal er heus zijn hoor.
    Mooie avondshows en dikke batteria's. Enkel er doorheen lopen als in het verleden zal niet meer gaan. Hierdoor wordt het in de stad een lastig item.
    Dit is ook waar de hele, nou ja eigenlijk geen discussie over gaat in SS. wat ik er van begrijp blijft het stil vanuit de instanties aldaar.
    Jammer, dit gaat ze veel toeristen kosten en dus ook inkomen. Lijkt alsof ze het expres doen in de hoop dat veel mensen het er op gaan gokken en toch een kamertje boeken en zo toch wat geld kunnen genereren.
    Ik ga er van uit dat de batteria's op de velden zwaarder zijn als voorgaande jaren omdat je er nu eenmaal niet meer tussen mag staan.
    Jaren eerder zag je (check yt) ook veel minder mensen in de velden lopen. Zag de finales toen!!!
    Colablikjes zo ver je kon kijken! (Wat een beukers)
    Dit was de laatste jaren al niet meer.. de velden stonden laatste 2 jaren ook steeds voller met mensen en dus de finales ook echt minder...
    Nu kunnen ze weer "los" wat dat aan gaat.
    Nogmaals, dit blijft speculatie.
    Ik kijk ff een jaartje kat uit de boom iig!

  14. Deze gebruiker waardeert El saluti voor het bericht:


  15. #53
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 november 2018
    Berichten
    4
    Thanks
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Wel is er een bestuurslid uit SS naar de minister van binnenlandse zaken gestapt om voor het behoud van de "branden" en het feest in zijn originele vorm
    Te spreken. (Bron: la Gazetta di San Severo, 6 maart)
    De uitkomst hier van is nog niet te vinden......
    Er is dus nog een sprankje hoop.

  16. #54
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 maart 2006
    Berichten
    1.518
    Thanks
    3.410
    1.919 waarderingen in 698 posts
    whaha darksoul, dat ben ik inderdaad. gaaf!

  17. Deze gebruiker waardeert ghoost voor het bericht:


Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •