Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fireval 2018 - GBV-WECO - 04-06-2018

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Fireval 2018 - GBV-WECO - 04-06-2018


    De uitnodigingen zijn de deur uit! Fireval 2018 staat gepland op maandagavond 4 juni 2018 en wederom op de prachtige locatie in Maurik. Het betreft hier een besloten demo voor winkeliers en wij van Vuurwerkcrew.nl zijn ook weer uitgenodigd.

    Namens GBV-WECO hebben wij de mogelijkheid gekregen om naast de VWC crewleden ook nog 5 leden van het forum mee te nemen naar Fireval. Zij mogen dan samen met ons en de winkeliers de potentiële nieuwe vuurwerkartikelen beoordelen die avond.

    Geef in dit topic aan waarom jij mee zou willen en maak daarmee kans om aanwezig te zijn bij deze knallende avond!

    Het event begint maandagavond 4 juni rond 20.00 uur bij het Eiland van Maurik. Zorg dus dat je die avond wel vrij hebt in de agenda als je reageert.
    Let op: reageren kan tot en met zondag 13 mei!
    Laatst aangepast door Avalanche; 6 June 2018, 09:26.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Bij deze geef ik mij op voor de demo.
    Als liefhebber op deze locatie dat wordt smullen en mijn camera gaat natuurlijk ook mee, wie wil dat nu niet.
    VEILIGHEID EERST

    Comment


      #3
      Ik geef mijzelf ook op.
      Lekker bij mij in de buurt en het Eiland van Maurik is een super gebied.

      Trouwens wisten jullie dat de organisatie van Mysteryland in 1993 hun 1ste Mysteryland daar wou houden.
      Alleen was de gemeenteraad van de gemeente Maurik een stuk minder enthousiast.
      Het is later op het vliegveld van Lelystad gehouden.
      Kom zei de vis in de vissenkom.

      Comment


        #4
        Erg leuk weer van GBV-Weco. Benieuwd wie er uiteindelijk mee gaan.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #5
          Werk helaas op maandag avond, anders had ik me wel opgegeven!

          Comment


            #6
            Als GBV-WECO liefhebber zou dit voor mij helemaal top zijn om dit een keertje mee te mogen maken Ik laadt mijn camera alvast op
            http://www.campievuurwerk.nl

            Comment


              #7
              Ik houd me van harte aanbevolen, altijd leuk om nieuwe producten te zien
              (En uiteraard vast te leggen ;))
              --> Vuurwerkevents.nl <--

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Campie Bekijk bericht
                Als GBV-WECO liefhebber zou dit voor mij helemaal top zijn
                Bestaan die nog in Nederland?

                Maar ook even (nóg) een serieuze opmerking: super dat sommige importeurs ook aan de freaks denken, al is het op kleine schaal.
                Hulde en dank dus aan GBV!

                Comment


                  #9
                  Leuk dat er ook een aantal leden mee mogen. Gbv-Weco heeft zeker wel wat gedaan met kritiek die er was en de kwaliteit is duidelijk omhoog gegaan. Ben benieuwd naar de nieuwe producten dit jaar.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #10
                    Lijkt me gezellig mannen! Loot graag mee voor een plek!

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Viva la Bang Bekijk bericht
                      Leuk dat er ook een aantal leden mee mogen. Gbv-Weco heeft zeker wel wat gedaan met kritiek die er was en de kwaliteit is duidelijk omhoog gegaan. Ben benieuwd naar de nieuwe producten dit jaar.
                      Tabe, worden er bij deze demo ook nieuwe producten geschoten?

                      Comment


                        #12
                        Bij fireval worden alleen maar nieuwe producten geschoten. De producten die de hoogste cijfers krijgen van de aanwezigen komen in de series van gbv weco. Dit jaar voor de derde keer aanwezig. Heb er alweer zin aan.

                        Comment


                          #13
                          Loot graag mee voor 1 van de 5 plekken. Kom zelf ook uit veenendaal, maar nog nooit bij een demo van GBV-WECO geweest. En Eiland van Maurik is ook nog lekker dichtbij. Kan je meteen een potje voet golf er voor doen

                          Comment


                            #14
                            Mooi gebaar van GBV-WECO! Ik geef mij ook graag op voor deze avond. Huh? Maar jij werkt toch voor een winkelier en dan zou je toch zo een uitnodiging moeten kunnen krijgen? Dat zou je wel denken ja maar omdat er in onze regio al meerdere verkooppunten van GBV-WECO zijn worden wij daar niet voor uitgenodigd. Dus als vuurwerkliefhebber grijp ik natuurlijk graag deze kans aan om hier wel bij aanwezig te zijn. En natuurlijk wordt er dan "met camera uit de losse pols gefilmd"...
                            www.huismanvuurwerk.nl

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
                              Tabe, worden er bij deze demo ook nieuwe producten geschoten?
                              Fred, er worden bij deze demo altijd nieuwe producten geschoten soms is men vaak zelf niets zeker of producten in productie komen en hangt dit op aan de waardering die het product krijgt. Oftewel...je ziet veel nieuwe producten!

                              Ben erg benieuwd wie er uiteindelijk meegaan idd, want dit is een erg leuke demo met vaak een mooie warme temperatuur!

                              Comment

                              Working...
                              X