Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerkverkoper Rosman uit Rijssen: 'Verbieden knalvuurwerk beslissing op sentiment'

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vuurwerkverkoper Rosman uit Rijssen: 'Verbieden knalvuurwerk beslissing op sentiment'

    Vuurwerkverkoper Johan Rosman uit Rijssen noemt de plannen van het kabinet om knalvuurwerk te verbieden "het paard achter het wagen binden". Volgens Rosman zou de focus meer moeten liggen op het aanpakken van illegaal vuurwerk. "Het is een beslissing gebaseerd op sentiment."

    Dinsdag werd duidelijk dat minister Ferdinand Grapperhaus van Justitie en staatssecretaris Stientje van Veldhoven (Infrastructuur en Waterstaat) plannen hebben om nog dit jaar een verbod in te stellen op knalvuurwerk. Rosman heeft een slecht gevoel bij dit plan. "Ik kan me niet voorstellen dat klein vuurwerk zoveel overlast veroorzaakt."

    Volgens de vuurwerkverkoper is er een andere oplossing. "Veel van de problemen heeft te maken met voorlichting en opvoeding over de risico's van vuurwerk." Mocht het verbod er daadwerkelijk komen, dan is het de vraag of Rosman doorgaat met het verkopen van vuurwerk in Rijssen. "Als het gangbare vuurwerk verboden wordt, dan moet je je afvragen of het nog rendabel is om door te gaan."

    Vuurwerkverkoper Johan Rosman uit Rijssen noemt de plannen van het kabinet om knalvuurwerk te verbieden "het paard achter het wagen binden". Volgens Rosman zou de focus meer moeten liggen op het aanpakken van illegaal vuurwerk. "Het is een beslissing gebaseerd op sentiment."
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Ik snap dan niet dat dergelijke media niet alsnog een toevoeging doen dat de plannen niet door gaan. Dit staat nu nog steeds zo online waardoor het lijkt alsof de plannen nog actueel zijn terwijl wij wel beter weten...
    www.huismanvuurwerk.nl

    Comment

    Working...
    X