Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.050
    19.068 waarderingen in 8.444 posts

    Slachtoffer zware mishandeling om vuurwerk: 'Opgelucht na aanhouding'

    BEMMEL - Opluchting bij de 49-jarige Haalderenaar, die tijdens oud en nieuw bijna dood werd geslagen in Bemmel. De politie houdt de verdachte, die maandag is aangehouden, langer vast. ,,Hopelijk verdwijnt hij voor lange tijd achter de tralies.’’

    Het Openbaar Ministerie meldde vrijdag dat de man sowieso nog veertien dagen in de cel blijft. ,,Misschien gaat hij praten en worden de andere twee mannen die mij hebben mishandeld ook snel aangehouden’’, aldus het slachtoffer.

    De man, die anoniem wil blijven, sprak de drie op 1 januari omstreeks 01.45 uur aan op hun gedrag. Ze gooiden vuurwerk in de richting van zijn gezin. Hij kreeg harde klappen en trappen en raakte buiten bewustzijn. Voor blijvend oogletsel werd gevreesd, maar de Haalderenaar laat weten dat het naar omstandigheden goed met hem gaat. ,,Ik heb woensdag mijn laatste controle gehad in het Radboud Ziekenhuis in Nijmegen. De wonden in mijn gezicht zijn geheeld en mijn zicht is weer goed. Wel houd ik een litteken boven mijn oog.’’

    Terug naar plek.

    Het slachtoffer is tweemaal terug geweest naar de plek waar hij volledig in elkaar werd geslagen. Eenmaal met de hond en een keer met mijn vrouw en stiefzoon, die ook bij de mishandeling waren. ,,Ik moet verder. Wij moeten verder. En dat is best lastig. De politie houdt ons op de hoogte en dat vinden we fijn. Ze belde deze week om te melden dat de verdachte langer vast blijft zitten.’’

    Het gaat om een 22-jarige Bemmelnaar. Een bekende van de politie. De Haalderenaar hoopt dat hij gaat praten, maar of dat gebeurt? ,,Hij wordt ook van een woningoverval in Bemmel verdacht. Daar werd ook iemand zwaar mishandeld. Een gevaarlijke jongen.’’

    Opsporing Verzocht
    De politie heeft ook een 24-jarige Bemmelse aangehouden; zij wordt verdacht wordt van medeplichtigheid aan de woningoverval vorig jaar. Het slachtoffer denkt dat de uitzending van Opsporing Verzocht eind vorige maand zeker heeft bijgedragen aan de opsporing van de verdachten. ,,De uitzending is massaal gedeeld op Facebook. De politie kreeg heel veel reacties binnen en er werden ook namen genoemd. Dan gaat het snel.’’

    De politie laat op Facebook weten dat het onderzoek nog loopt en dat meerdere aanhoudingen te verwachten zijn.

    https://www.gelderlander.nl/betuwe/s...ding~af96261e/
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  2. #2
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.224
    Thanks
    5.536
    6.593 waarderingen in 2.736 posts
    Ik hoop dat die dader heel erg lang gaat zitten. Mishandelen zonder reden moet zwaar bestraft worden.
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  3. Deze gebruiker waardeert RandomDaniel voor het bericht:


  4. #3
    VWC-Lid vuurwerkfreakk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 oktober 2011
    Berichten
    3.774
    Thanks
    2.127
    1.583 waarderingen in 1.106 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht
    Ik hoop dat die dader heel erg lang gaat zitten. Mishandelen zonder reden moet zwaar bestraft worden.
    Inderdaad, echt bizar. Zo iemand mag even een tijdje de bak in wat mij betreft!
    Laatst gewijzigd door vuurwerkfreakk; 10 maart 2018 om 21:06 Reden: spelfout

  5. Deze gebruiker waardeert vuurwerkfreakk voor het bericht:


  6. #4
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.774
    Thanks
    3.297
    11.380 waarderingen in 5.129 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht
    Ik hoop dat die dader heel erg lang gaat zitten. Mishandelen zonder reden moet zwaar bestraft worden.
    Dat hoop ik ook, echter heb ik grote twijfels dat het een dikke straf wordt, de Nederlandse rechtsgang een beetje kennende :(
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  7. Deze gebruiker waardeert Torrr voor het bericht:


Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •