Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Verslag] Bezoek + Prijsuitreiking Rubro Vuurwerk - 16-2-2018

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Mooi verslag, leuk om de foto's van de showroom erbij te zien
    Gelukkig 2019 en de beste wensen!!!

    Comment


      #17
      Lekker verslag is het geworden van een top avond. Was een gezellige avond met veel antwoorden.
      Erg jammer van de Daisy Beam, maar daar is helaas niets aan te doen. Hopelijk vinden ze een manier in China om zoiets te maken maar dan zon de plastic hulzen.
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #18
        Goed en duidelijk verslag. Respect voor Rubro over de openheid van zaken inzake de late leveringen.
        Ik ben nieuwsgierig naar de nieuwe producten dit jaar. Met name de compound boxen.
        We gaan het allemaal zien bij de demo dit jaar!!

        Comment


          #19
          Mooi verslag, goed om te lezen dat de kwaliteit hetzelfde blijft bij de cakes. Heavy legend 16 ging echt als een trein afgelopen jaar.

          Comment


            #20
            Mooi verslag om te lezen.
            Ik knoop toch alles zelf vast dus heb geen probleem dat het lontsysteem er niet meer is.
            Alleen jammer dat ze voor de kleiner en goedkopere cakes gaan.

            Comment


              #21
              Fijn verslag weer. Ben heel benieuwd naar de nieuwe producten dit jaar. Zonde van dr daisybeam maar begrijpelijk.
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                #22
                Mooi verslag, open en eerlijke antwoorden. Wel jammer dat ze zich nog steeds vasthouden aan demo's met twee cakes naast elkaar en samples. Benieuwd hoe het dit jaar qua logistiek gaat. Hopen het beste.
                Heel erg jammer van het doorlontsysteem dat is verboden. Succes Rubro dit jaar!

                Comment


                  #23
                  Bedankt voor het maken van dit verslag! Leuk om te zien dat twee van mijn vragen en gelukkig nog veel meer vragen van andere forumleden uiteindelijk hun weg naar de importeur gevonden hebben. Het is pas maart, maar ik ben benieuwd wat ze komend jaar voor ons in petto hebben. Tijd voor een tweede bak shoarma over, laten we zeggen, een maand of 5?

                  Comment


                    #24
                    Lekker verslag weer heren, top. Ten eerste heel veel respect voor iedereen die meegewerkt heeft met het logistieke verhaal. Wat een chaos moet dat geweest zijn die laatste dagen.
                    Mooi om de open antwoorden te lezen op alle vragen. Erg jammer dat de Daisy Beam niet meer terug komt, toch één van musthaves van Rubro altijd. Ook vervelend om te lezen dat er nu opeens moeilijk gedaan wordt over het doorlontsysteem. Vind het ook maar vreemd dat ze daar nu pas op gaan zeuren.

                    Over de demo gesproken, misschien is per 1 schieten ook een idee. Die optie wordt hier niet genoemd, maar als er dan toch niet voldoende ruimte is tussen de twee schietposten, dan kun je toch beter per 1 schieten? Dit geeft uiteindelijk het beste beeld van het product en is ook het eerlijkst naar je klant toe. Dan stop je alle producten van schietpost 2 maar in de finale.

                    Verder goed bezig. Ben alweer benieuwd wat we dit jaar weer voor moois kunnen verwachten!

                    Comment


                      #25
                      Dank voor het verslag, las weer lekker door!

                      Wel erg jammer van die Daisy Beam, maarja je wet hoe moeilijk ze hier met keuringen etc. zijn!

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkfreakk Bekijk bericht
                        Dank voor het verslag, las weer lekker door!

                        Wel erg jammer van die Daisy Beam, maarja je wet hoe moeilijk ze hier met keuringen etc. zijn!
                        Ja, dat is echt jammer. Vond de Daisy Beam altijd één van de toppers. Ga hem missen
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door Vlinderbommetje Bekijk bericht
                          Lekker verslag weer heren, top. Ten eerste heel veel respect voor iedereen die meegewerkt heeft met het logistieke verhaal. Wat een chaos moet dat geweest zijn die laatste dagen.
                          Mooi om de open antwoorden te lezen op alle vragen. Erg jammer dat de Daisy Beam niet meer terug komt, toch één van musthaves van Rubro altijd. Ook vervelend om te lezen dat er nu opeens moeilijk gedaan wordt over het doorlontsysteem. Vind het ook maar vreemd dat ze daar nu pas op gaan zeuren.

                          Over de demo gesproken, misschien is per 1 schieten ook een idee. Die optie wordt hier niet genoemd, maar als er dan toch niet voldoende ruimte is tussen de twee schietposten, dan kun je toch beter per 1 schieten? Dit geeft uiteindelijk het beste beeld van het product en is ook het eerlijkst naar je klant toe. Dan stop je alle producten van schietpost 2 maar in de finale.

                          Verder goed bezig. Ben alweer benieuwd wat we dit jaar weer voor moois kunnen verwachten!

                          Wat anders nog een idee is om alles eerst per 1 te schieten en daarna 2-3
                          https://www.houtse-bazar.nl

                          Comment


                            #28
                            Het eerste verslag en info al weer, altijd weer goed op de hoogte via vuurwerkcrew!

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht


                              Afkeur en waarschuwingen
                              Helaas hebben ze ook met wat afkeur en waarschuwingen te maken gehad. Zo is de Daisy Beam plots afgekeurd voor het gebruik van een plastic bombette (al sinds de eerste lichting zo gemaakt), deze zal daardoor ook niet meer terugkomen in het assortiment.
                              Goh ik lees dit nu pas. Wat is er zo bijzonder aan plastic bombettes dat deze afgekeurd worden? Ik denk meteen aan de yellow caps van gbv en allerlei pijlen met plastic. Beyonder/avenger van wolff bijvoorbeeld ook.

                              Logisch uiteraard dat als dit de reden is dat deze cake ook bij mania niet meer terug komt.

                              Ik ben wel eens een niet afgegane bombette van de Las Vegas of Concerto Rosso tegen gekomen in de dagen na oud en nieuw. Dan zie je gewoon een soort babypijltje in een standaard kartonnen bombette zitten. Ik neem aan dat dat normaal gesproken de productiewijze van fluitcakes met siereffecten is.

                              Comment


                                #30
                                Ik denk dat het verschil hem er in zit dat de Yellow Caps en Beyonder bijvoorbeeld niet uit elkaar klappen, de bombette is niet omhuld met plastic. Bij de Yellow Caps zat de bombette volgens mij ook onder de plastic dop, net als een normale vuurpijl, en dat mag dan wel.

                                Comment

                                Working...
                                X