Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Muziek en vuurwerk gezocht voor Koningsdag Maastricht.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Muziek en vuurwerk gezocht voor Koningsdag Maastricht.

    De Stichting Oranjecomité Maastricht wil een oude traditie in ere herstellen, en roept daarom alle Maastrichtse muziekgezelschappen in de stad op om hun opwachting te maken op Koningsdag.

    En hoewel het officiële programma zich op 27 april zal afspelen op en rond het Vrijthof, benadrukt het comité dat ook muziek in de buitenwijken van Maastricht gewenst is. Muziekkorpsen kunnen zich tot 31 maart opgeven via [email protected].

    Het comité hoopt Koningsdag 2018 te kunnen afsluiten met een spetterend vuurwerk op de Griend, maar dat is op dit moment nog onzeker. De stichting stelt er namelijk niet voldoende geld voor te hebben en is voor de vuurwerkshow naarstig op zoek naar sponsors.

    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    eerst willen ze vuurwerk weren, maar als er een evenement is dan willen alle gemeentes wel vuurwerk
    www.rowyvuurwerk.nl

    Comment


      #3
      Niet heel verrassend tog? Veel gemeentes willen het particuliere vuurwerk verbieden, staat los van een show lijkt mij.
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #4
        Niet heel verrassend Wesley, maar ik vind dat, wanneer een gemeente vuurwerk onder andere wilt verbieden vanuit milieutechnisch oogpunt, ze het dan ook niet met evenementen moeten toelaten.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #5
          Ik ben alleen maar blij, is tenminste een positief bericht omtrent vuurwerk.
          Keep it legal!

          Comment

          Working...
          X