Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts

    Man raakt gewond door zwaar vuurwerk in brievenbus

    Man raakt gewond door zwaar vuurwerk in brievenbus

    Tilburg - Een 43 jarige Tilburger raakte vrijdag 2 maart gewond toen hij een voorwerp uit
    zijn brievenbus wilde halen. Vermoedelijk ging het om zwaar vuurwerk dat in zijn
    handen ontplofte.

    Iets na middernacht hoorde de Tilburger de brievenbus van zijn woning aan de Hindelopenstraat en ging kijken. Hij zag dat er iets in de brievenbus zat en pakte dit. Op dat zelfde moment ontplofte het voorwerp in zijn handen. Vermoedelijk ging het hier om zwaar vuurwerk. De man werd voor onderzoek naar het ziekenhuis gebracht en doet later aangifte van deze zware mishandeling. De politie onderzoekt de zaak.

    https://www.politie.nl/nieuws/2018/m...rievenbus.html

  2. #2
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Berichten
    5.460
    Thanks
    1.447
    838 waarderingen in 523 posts
    Het lijkt me sterk dat hij geen lont hoorde. Maar je weet het niet. Hij kan het ook ondoordacht gepakt hebben
    Jeder Schuss ein Genuss

  3. #3
    VWC-Lid Avalanche's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Locatie
    Almere
    Berichten
    3.332
    Thanks
    1.277
    4.088 waarderingen in 1.485 posts
    Ik moet altijd een beetje lachen om de hoeveelheid aannames in zo'n bericht. Dit kun je toch niet serieus nemen? Tegelijk irriteer ik me natuurlijk dood aan deze wijze van 'journalistiek'. Het was 'vermoedelijk' 'zwaar' vuurwerk. Het ontplofte in zijn hand. En dan slechts voor onderzoek naar het ziekenhuis...

  4. Deze 2 gebruikers waarderen Avalanche voor het bericht:


Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •