Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 30

Threaded View

VWC-Lid AlmeloZuid1991's schermafbeelding
    Thanks
    27
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
    Voordat we met z'n allen de BPN afkraken, ik weet haast zeker dat ook de BPN actief is om de traditie te behouden. Echter zullen zij veelal achter de schermen optreden. Zo werkt het eenmaal, hierbij moet je denken aan gesprekken voeren (lobbyen met een mooi woord) e.d. Echter, en dat is eigenlijk het jammere, valt dat niet tot amper te controleren door ons. Zo kan dus een vertekend beeld ontstaan.
    Dat hoop ik dan maar, echter ben ik toch van mening dat er in een aanpak voor de schermen zwaar, maar dan ook zwaar te kort geschoten wordt. De publieke opinie wordt in dit debat heel sterk gewogen door alle tegenstanders. Momenteel wordt deze opinie ook enkel gevoed met negatieve en veelal onjuiste berichten uit de media. De neutrale nederlander zou nu in veel gevallen ook geneigd zijn voor een verbod te worden. Zo onstaat er voldoende draagvlak voor een verbod en is het nogmaar een kwestie van tijd.

Hier had de bpn als professionele organisatie meer moeten doen en meer van zich moeten laten horen.

Nu blijft het echter bij deze (iets minder professionele) burgerinitiatieven die helaas niet voldoende bereik en effect zullen hebben.

Maar wat mij betreft beter dat niets!
    Vuurwerk is vuurwerk

2. The Following 2 Users Say Thank You to AlmeloZuid1991 For This Useful Post:

Regels voor berichten