Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De Knalknapen Compilatie 2017/2018

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    De Knalknapen Compilatie 2017/2018

    Hierbij de eerste compilatie van De Knalknapen

    wij hebben zo als elke andere Pyro lang uit gekeken naar de mooiste dag van het jaar.
    Na vele verschillende winkels te hebben bezocht, was dit zo goed als onze collectie !!
    ]


    Het was voor ons een top Oud en Nieuw met veel mooie producten en dat willen we graag met jullie delen.
    Veel kijk plezier !!

    Attached Files
    Laatst aangepast door De Knalknapen; 12 November 2018, 18:55.
    Kruitkoorts !

    #2
    Lekker bezig gozer
    Knaap!

    Comment


      #3
      Mooie filmpjes heb je gozer! Ik heb de compilatie nog niet bekeken maar daar ga ik even rustig voor zitten. De losse filmpjes in de product topics zijn wel al super! Lekkere collectie heb je gehad met allemaal producten die ik zelf ook zou aanschaffen.

      Comment


        #4
        Erg leuke compilatie! En zoals MarterBsc ook al aangeeft zijn de lossen filpjes ook top. Het geeft een mooi beeld van hoe de producten presteren in de straat.

        Comment


          #5
          Lekker, flinke film zo.
          Zag de losse beelden ook, prima kwaliteit films en mooie toevoegingen aan de topics, bedankt!

          Comment


            #6
            Hele mooie beelden heb je gemaakt zeg, bedankt voor het delen. Erg mooie collectie gehad en die compilatie is heerlijk om naar te kijken.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #7
              Dikke collectie zeg! Zitten veel mooie producten tussen.

              Comment


                #8
                Super bedankt voor de leuke berichtjes !!
                Dit is ons eerste jaar als De Knalknapen en hopen nog veel met jullie te mogen delen !!
                Kruitkoorts !

                Comment

                Working...
                X