Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuw consumentenvuurwerk Funke Fajerwerki 2018

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Nieuw consumentenvuurwerk Funke Fajerwerki 2018

    Funke Fajerwerki heeft al vroeg in het jaar aangegeven dit jaar weer uit te willen breiden met nieuwe producten voor de Duitse en Poolse markt, waarschijnlijk haakt Zena daar bij in gezien hun samen op pad zijn geweest in China.

    Op hun kanaal staan ondertussen een aantal nieuwe producten. Welliswaar klein vuurwerk maar in mijn ogen zeer leuke producten! Cakes moeten er ook nog aankomen maar over ander vuurwerk heb ik nog niets gehoord (single shots en fonteinen bijvoorbeeld).

    #2


    De Thunder Cracker D voor de Poolse en Belgische markt mits er nog P1 verkocht mag worden aldaar. Is reeds al een topic over gemaakt.

    Comment


      #3


      Donnervogel Kaliber C. Zeer leuk artikel wat nog aardig blijkt te knallen ook!

      Comment


        #4


        Donnervogel Kaliber B. Een maatje kleiner dan de bovenstaande maar net zo leuk!

        Comment


          #5


          De Funke Superböller 2 uit 2017 met BP. Vorig jaar niet binnengekomen of verkocht. Sinds dit jaar wel, en P1 dus mag het hele jaar verkocht worden in Duitsland!

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht


            Donnervogel Kaliber C. Zeer leuk artikel wat nog aardig blijkt te knallen ook!
            Leuk! Alleen gaat de Crackling Bird van Xplode toch nóg langer door

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
              Leuk! Alleen gaat de Crackling Bird van Xplode toch nóg langer door
              Die heeft geen knal. Mag ook niet in cat 2 in duitsland
              Jeder Schuss ein Genuss

              Comment


                #8
                @Ruben: Heb jij aandelen Funke...?

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door erikv2 Bekijk bericht
                  @Ruben: Heb jij aandelen Funke...?
                  Zover ik weet zitten ze niet op de markt... Alleen de Poolse markt...

                  Comment


                    #10
                    Maar wel een grote fan dus...? Of ben je bezig het importeurschap binnen te slepen?

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door erikv2 Bekijk bericht
                      Maar wel een grote fan dus...? Of ben je bezig het importeurschap binnen te slepen?
                      Daar zou je heel veel mensen blij mee maken. Ik ben zelf ook grote fan van funke al moet ik het tot nu toe bijna alleen maar doen met productfilmpjes. Zou echt super zijn om funke te zien in Nederland met freak acties. Ben vooral fan van al het kleine vuurwerk wat funke op de markt brengt.
                      Mijn nieuwe youtube-kanaal:[url]http://www.youtube.com/user/PyrocrewVlissingen[/url]

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door jorisman Bekijk bericht
                        Ben vooral fan van al het kleine vuurwerk wat funke op de markt brengt.
                        Ja klopt ik ook, de Supernaut (vooral de I), de Corolla, Cloud Connected, dat soort leuke dingetjes. Nou maar hopen dat ze ook nog met wat groter vuurwerk komen!

                        Comment

                        Working...
                        X