Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 31 t/m 36 van 36
  1. #31
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.772
    Thanks
    3.297
    11.380 waarderingen in 5.129 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arnoud PyroFan Bekijk bericht
    Dat is zeker waar en best wel irritant. Echte liefhebbers hoeven niets te winnen maar hebben geld over voor hun passie
    Sure, ik hoef niets te winnen, maar het lijkt me wel een keer leuk
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  2. #32
    VWC-Lid bolle-040's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 september 2010
    Berichten
    3.809
    Thanks
    5.955
    9.269 waarderingen in 2.966 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blackmoon Bekijk bericht
    Hoe denk je dat die pagina aan die 27.000 likes komt?

    Als je bereik wilt genereren op je pagina zul je dit soort acties wel moeten opzetten. De likes komen je echt niet vanzelf aanwaaien. Ik denk dat ze op de goede weg zijn, wellicht wat minder kleine acties maar een paar grote acties opzetten en deze minder vaak posten.
    Haha dat snap ik, dat benoem ik juist ook dat je daar je makkelijk je bereik mee vergroot. Echter valt mij op dat de weggeef acties meer voorbij komen dan het hoofddoel. Dan haak ik juist af en komt het over als "spam" ect. Je zou ook kunnen oproepen om een betoog of verweer te delen en te liken ;)
    www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

  3. #33
    VWC-Lid blackmoon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 december 2013
    Berichten
    1.175
    Thanks
    247
    855 waarderingen in 370 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bolle-040 Bekijk bericht
    Haha dat snap ik, dat benoem ik juist ook dat je daar je makkelijk je bereik mee vergroot. Echter valt mij op dat de weggeef acties meer voorbij komen dan het hoofddoel. Dan haak ik juist af en komt het over als "spam" ect. Je zou ook kunnen oproepen om een betoog of verweer te delen en te liken ;)
    Door een aanpassing in het (zelflerende) algoritme in Facebook werkt het overvloedig posten van like and share acties juist averechts. Hierdoor zul je zien dat dit soort berichten minder vaak op iemand zijn tijdlijn verschijnt. Ik denk dat een like and share actie een bijzaak moet zijn en niet het hoofddoel zoals jij ook aangeeft. Dus wat dat betreft zitten we op één lijn.

  4. Deze gebruiker waardeert blackmoon voor het bericht:


  5. #34
    VWC-Lid Flashing_Diamond's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 januari 2009
    Berichten
    1.524
    Thanks
    2.890
    674 waarderingen in 366 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HocusPocus.Pyro Bekijk bericht
    Alle informatie over BCN is hier te vinden: http://www.behoudconsumentenvuurwerknederland.nl/
    Op de homepage staat ook juist "wie is BCN" en dat het 100% vrijwilligers zijn. Dus geen BPN of Vuurwerkcheck. Wij betalen alles zelf. (Tot nu toe alleen BCN posters gesponsord gekregen.)

    Voorbeelden van oproepen aan de vuurwerkliefhebbers: http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...l=1#post821974

    Helaas valt de steun (erg) tegen en zijn we momenteel aan het beraden hoe we verder gaan. Ondertussen gaan we door met de Nederlandse organisatie Immaterieel Erfgoed zodat de traditie op de lijst blijft staan.

    Dit is een korte reactie op bovenstaande post, vooral omdat we ff op 1 hoop werden geveegd met BPN en Vuurwerkcheck...
    Laat je even weten wat er uit dat beraad is voortgekomen? Wellicht dat ik en anderen hier de mogelijkheid zien om te helpen.

    Ik bedacht van de week dat jullie eigenlijk veel aandacht hebben verloren door het wisselen van jullie naam en logo. Vuurwerktraditie klinkt (imo) zoveel beter en heeft ook een zwaardere positieve lading. Het logo van Vuurwerktraditie is ook het logo waar mensen meer feeling bij hebben dan het huidige BCN logo.

    Overigens hadden we sponsors/donateurs kunnen zoeken om flyers te drukken en die bij alle vuurwerkdealers van het land te verspreiden zodat die elke klant een flyer tijdens de afhaal en verkoopdagen konden meegeven. Was toch een groot deel van het publiek mee bereikt en er zou ook een signaal zijn afgegeven dat je normaal moet doen met vuurwerk/afsteken omdat het zomaar kan zijn dat we het helemaal niet meer mogen doen door dat soort gedrag.

  6. Deze 3 gebruikers waarderen Flashing_Diamond voor het bericht:


  7. #35
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.772
    Thanks
    3.297
    11.380 waarderingen in 5.129 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flashing_Diamond Bekijk bericht
    Overigens hadden we sponsors/donateurs kunnen zoeken om flyers te drukken en die bij alle vuurwerkdealers van het land te verspreiden zodat die elke klant een flyer tijdens de afhaal en verkoopdagen konden meegeven.
    Heel goed initiatief, maar eigenlijk zou dit door de importeurs in samenwerking met de BPN ( waar ik geen hoge pet van op heb ) worden gedaan. Het gaat tenslotte ook om hun broodwinning, of is die broodwinning al ruim voldoende ? Het lijkt er wel op aangezien er al jaren lang weinig of geen initiatief van die kant komt. Of je moet het hebben over de babypijltjes, romeinse kaarsen etc ......
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  8. Deze 2 gebruikers waarderen Torrr voor het bericht:


  9. #36
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 juli 2007
    Berichten
    91
    Thanks
    414
    137 waarderingen in 53 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flashing_Diamond Bekijk bericht
    Laat je even weten wat er uit dat beraad is voortgekomen? Wellicht dat ik en anderen hier de mogelijkheid zien om te helpen.

    Ik bedacht van de week dat jullie eigenlijk veel aandacht hebben verloren door het wisselen van jullie naam en logo. Vuurwerktraditie klinkt (imo) zoveel beter en heeft ook een zwaardere positieve lading. Het logo van Vuurwerktraditie is ook het logo waar mensen meer feeling bij hebben dan het huidige BCN logo.

    Overigens hadden we sponsors/donateurs kunnen zoeken om flyers te drukken en die bij alle vuurwerkdealers van het land te verspreiden zodat die elke klant een flyer tijdens de afhaal en verkoopdagen konden meegeven. Was toch een groot deel van het publiek mee bereikt en er zou ook een signaal zijn afgegeven dat je normaal moet doen met vuurwerk/afsteken omdat het zomaar kan zijn dat we het helemaal niet meer mogen doen door dat soort gedrag.
    Wat betreft de uitkomst; we zijn nog in overleg. Dus het is nog eventjes een kwestie van geduld. Ik kan me goed voorstellen dat sommigen graag zsm wat horen. Wees gerust; we proberen jullie zsm op de hoogte te brengen.

    Wat betreft de naam; dit is het gevolg van een eerlijk proces binnen de groep. Er zijn altijd verschillende voorkeuren tussen de mensen. Ik snap zeker wat je bedoeld.

    Wat betreft sponsors voor flyers; we hebben het nodige geprobeerd. Helaas ook wel toezeggingen gehad, die op later moment niet meer concreet bleken. Daarmee is niet gezegd dat we het niet moeten doen. Ik juich bijna alle vorm van support toe. En gelukkig is niet alles mislukt. Maar je moet wel kunnen omgaan met dingen die tegen vallen, als je dit doet.

    Ik kom niet vaak op VWC, maar zal proberen deze thread te volgen voor zover ik tijd heb.

    Een persoonlijke oproep aan alle echte liefhebbers; hou je enthusiasme en vechtlust om te knokken voor de echte vuurwerktraditie. Blijf netjes en gebruik feiten in discussies. Zoek je matties in je omgeving op om er samen voor te gaan. Voor mijn gevoel is het dit seizoen echt een kwestie van d'r op of d'r onder.

  10. Deze 4 gebruikers waarderen HocusPocus.Pyro voor het bericht:


Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •