Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 35 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 523
  1. #16
    VWC-Lid Komkommer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 januari 2017
    Berichten
    1.522
    Thanks
    1.213
    1.025 waarderingen in 556 posts
    Ik ben op zoek naar cakes met de kleur paars.
    Ik heb zelf onderstaande gevonden, maar ik ben benieuwd welke er nog meer zijn.

    Evolution - Purple Haze
    Royal - Northern Light
    Royal - Purple Lotus
    Rubro - Heavy Legend 25

    Edit; had hierheen gemoeten kan iemand dit verplaatsen?
    http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...-je-vraag-hier!

  2. Deze gebruiker waardeert Komkommer voor het bericht:


  3. #17
    Super Moderator pyrofan#1's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2014
    Berichten
    4.232
    Thanks
    12.599
    13.059 waarderingen in 3.425 posts
    Ik heb het bericht even verplaatst naar het juiste topic, bedankt voor de opmerking. Ben je opzoek naar een cake met alleen de kleur paars? Of mag het ook om een combinatie gaan met van diverse kleuren, zolang er maar paars bij zit?
    Bij de kleur paars komen er meteen 3 cakes in me op.

    Crackling Purple van Evolution Fireworks. Heb hem nu meerdere malen tijdens demo's gezien en hij behoorde keer op keer tot de toppers van de avond. Mooi tempo en erg goede burst.

    Red and purple peony van Original Fireworks - Zena Nederland. Viel me tijdens de Zena Trophy erg positief op.

    Double Deck Purple van Xplode. Werd afgelopen jaar in Duitsland verkocht. Ik heb deze zelf niet gezien, maar waar ik oud en nieuw vierde had iemand een aantal Double Deck Red. Ik had in december al wat demo filmpjes voorbij zien komen, maar was echt verrast toen deze werd afgestoken.
    Dikke crackling mine en de spreiding van de boeketten is erg goed (de lucht is compleet gevuld). Daarnaast vond ik het ook geweldig dat de crackling pas tevoorschijn komt op het moment dat de kleuren doven. Zou wat mij betreft een mooie toevoeging zijn voor de Nederlandse markt.


    Film is van PyroPremium.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  4. Deze 3 gebruikers waarderen pyrofan#1 voor het bericht:


  5. #18
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.214
    Thanks
    5.534
    6.572 waarderingen in 2.725 posts
    Ik zit te twijfelen, bij een actie zie ik nu een hele serie (bijna) 500 grammers van VWT in het aanbod:
    - White Red Rebel
    - Capital
    - Crackling Fan 2.0 (HFF)
    - Awesome (Barely Legal)
    - Commando (Barely Legal)
    - Anarchy (Barely Legal)
    - Hallucinator
    - Underground (HFF)

    Ik wil er dit jaar tenmninste ééntje kiezen, welke weet ik niet. Oordelend naar de filmpjes hebben ze allemaal wel wat. De White Red Rebel heb ik reeds gehad, dus die valt eigenlijk een beetje af.
    Vooral voor mensen die ervaring hebben met deze cakes in de straat is mijn vraag dus: welke presteert het best, en welke is de beste koop?
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  6. #19
    VWC-Lid MagicSjefke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 oktober 2016
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    2.716
    Thanks
    1.839
    2.091 waarderingen in 1.210 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht
    Ik zit te twijfelen, bij een actie zie ik nu een hele serie (bijna) 500 grammers van VWT in het aanbod:
    - White Red Rebel
    - Capital
    - Crackling Fan 2.0 (HFF)
    - Awesome (Barely Legal)
    - Commando (Barely Legal)
    - Anarchy (Barely Legal)
    - Hallucinator
    - Underground (HFF)

    Ik wil er dit jaar tenmninste ééntje kiezen, welke weet ik niet. Oordelend naar de filmpjes hebben ze allemaal wel wat. De White Red Rebel heb ik reeds gehad, dus die valt eigenlijk een beetje af.
    Vooral voor mensen die ervaring hebben met deze cakes in de straat is mijn vraag dus: welke presteert het best, en welke is de beste koop?
    Ik zou 100% voor de Capital gaan. Mooie grote effecten en goede klappen. De andere cake zijn zeker niet slecht maar vond de Capital er persoonlijk bovenuit springen

  7. #20
    Super Moderator pyrofan#1's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2014
    Berichten
    4.232
    Thanks
    12.599
    13.059 waarderingen in 3.425 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht
    Ik zit te twijfelen, bij een actie zie ik nu een hele serie (bijna) 500 grammers van VWT in het aanbod:
    - White Red Rebel
    - Capital
    - Crackling Fan 2.0 (HFF)
    - Awesome (Barely Legal)
    - Commando (Barely Legal)
    - Anarchy (Barely Legal)
    - Hallucinator
    - Underground (HFF)

    Ik wil er dit jaar tenmninste ééntje kiezen, welke weet ik niet. Oordelend naar de filmpjes hebben ze allemaal wel wat. De White Red Rebel heb ik reeds gehad, dus die valt eigenlijk een beetje af.
    Vooral voor mensen die ervaring hebben met deze cakes in de straat is mijn vraag dus: welke presteert het best, en welke is de beste koop?
    Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar de White Red Rebel. Heb hem zelf niet gehad, maar gelukkig wel live in de straat gezien. Ik snap dat je de White Red Rebel al een keer hebt gehad, maar ik vond hem zo mooi (één van de toppers van de avond) dat ik hem dit jaar graag nog eens wil zien. Wellicht jij ook? Tevens een geweldige prijskwaliteitverhouding.

    Capital is ook erg mooi met een uniek effect. Zeker een aanrader. Echter, zou ik zelf de Commando boven de Capital verkiezen. Heb de Commando nog niet gehad, maar vind hem op film erg goed overkomen. Goed gevulde mine en de kleurencombinaties rood-groen en groen-geel vind ik erg geslaagd.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  8. #21
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.214
    Thanks
    5.534
    6.572 waarderingen in 2.725 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pyrofan#1 Bekijk bericht
    Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar de White Red Rebel. Heb hem zelf niet gehad, maar gelukkig wel live in de straat gezien. Ik snap dat je de White Red Rebel al een keer hebt gehad, maar ik vond hem zo mooi (één van de toppers van de avond) dat ik hem dit jaar graag nog eens wil zien. Wellicht jij ook? Tevens een geweldige prijskwaliteitverhouding.

    Capital is ook erg mooi met een uniek effect. Zeker een aanrader. Echter, zou ik zelf de Commando boven de Capital verkiezen. Heb de Commando nog niet gehad, maar vind hem op film erg goed overkomen. Goed gevulde mine en de kleurencombinaties rood-groen en groen-geel vind ik erg geslaagd.
    Het is uiteindelijk de capital geworden, hou zelf wel van unieke effecten en heb al een salvo cakebox dus daarom heb ik de White Red Rebel laten liggen. Prijs kwaliteit verhouding van de WRR is zeker goed vooral nu.
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  9. Deze gebruiker waardeert RandomDaniel voor het bericht:


  10. #22
    VWC-Lid Pyro Is Art's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 mei 2017
    Berichten
    1.302
    Thanks
    1.376
    2.257 waarderingen in 761 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Komkommer Bekijk bericht
    Ik ben op zoek naar cakes met de kleur paars.
    Ik heb zelf onderstaande gevonden, maar ik ben benieuwd welke er nog meer zijn.

    Evolution - Purple Haze
    Royal - Northern Light
    Royal - Purple Lotus
    Rubro - Heavy Legend 25

    Edit; had hierheen gemoeten kan iemand dit verplaatsen?
    http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...-je-vraag-hier!
    Even uit mn hoofd:

    De Fast or Furious 2

    Schiet me ook twee cakes te binnen die niet geheel paars zijn, maar wel paars bevatten:
    Fierce Assasin (eindsalvo):


    En de Mega Block:

  11. Deze 2 gebruikers waarderen Pyro Is Art voor het bericht:


  12. #23
    VWC-Lid Fireworkfanatic's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 november 2017
    Berichten
    997
    Thanks
    731
    987 waarderingen in 370 posts
    Ik ben op zoek naar 1 of meerdere crossette cakes. Het liefst met meerdere kleuren. Wat ik zo nu heb gevonden zijn de splitting red van weco en de splitting stars van evo. Zijn er nog meer cakes als deze op de markt of komen die nog? En zijn er misschien ook cakes van bijvoorbeeld 35 shots crossette?

    Bij voorbaat dank!

  13. #24
    Super Moderator pyrofan#1's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2014
    Berichten
    4.232
    Thanks
    12.599
    13.059 waarderingen in 3.425 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fireworkfanatic Bekijk bericht
    Ik ben op zoek naar 1 of meerdere crossette cakes. Het liefst met meerdere kleuren. Wat ik zo nu heb gevonden zijn de splitting red van weco en de splitting stars van evo. Zijn er nog meer cakes als deze op de markt of komen die nog? En zijn er misschien ook cakes van bijvoorbeeld 35 shots crossette?

    Bij voorbaat dank!
    Killer Crossette 25 schoten - Vuurwerkmania
    Magic Crossettes 35 schoten - Wolff Vuurwerk
    Sky splitter 100 schoten cakebox - Lesli Vuurwerk
    Colorful Crosette 49 schoten - Cafferata


    Xplode had vorig jaar ook een hele serie met crossette cakes. Diverse cakes met 1 kleur, maar ook één mixed en een crackling crossette. Heb ze zelf niet gehad, maar heb de crackling crossette, Crossfire, wel in de straat gezien en vond die echt enorm goed.

    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  14. Deze 2 gebruikers waarderen pyrofan#1 voor het bericht:


  15. #25
    VWC-Lid DTCsjoerd's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 oktober 2017
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    775
    Thanks
    1.682
    823 waarderingen in 347 posts
    Welke cake/cakebox heeft volgens jullie nou echt de grootste effecten?

  16. #26
    VWC-Lid Pyro Is Art's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 mei 2017
    Berichten
    1.302
    Thanks
    1.376
    2.257 waarderingen in 761 posts
    Persoonlijke ervaring? Dan ga ik voor de Cruel Traction.

  17. Deze gebruiker waardeert Pyro Is Art voor het bericht:


  18. #27
    VWC-Lid Pyro Is Art's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 mei 2017
    Berichten
    1.302
    Thanks
    1.376
    2.257 waarderingen in 761 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fireworkfanatic Bekijk bericht
    Ik ben op zoek naar 1 of meerdere crossette cakes. Het liefst met meerdere kleuren. Wat ik zo nu heb gevonden zijn de splitting red van weco en de splitting stars van evo. Zijn er nog meer cakes als deze op de markt of komen die nog? En zijn er misschien ook cakes van bijvoorbeeld 35 shots crossette?

    Bij voorbaat dank!
    Hier kun je wat meer info vinden: http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...opic-Crossette

  19. Deze gebruiker waardeert Pyro Is Art voor het bericht:


  20. #28
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 maart 2006
    Berichten
    1.518
    Thanks
    3.410
    1.919 waarderingen in 698 posts
    alleen kan je de CT 2017 versie beter laten liggen... alles daarvoor is top!

  21. #29
    VWC-Lid Jantjebeton1981's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 december 2016
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.088
    Thanks
    814
    856 waarderingen in 385 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ghoost Bekijk bericht
    alleen kan je de CT 2017 versie beter laten liggen... alles daarvoor is top!
    Helemaal mee eens. Had het zelfde met cruelty ook 2017 batch. Had ze per 6 gedaan en had nog zoiets van mwah was dat het. Vorig jaar had ik de ct 2017 het jaar daarvoor de traction reaction 2016 en die was vele malen beter.

  22. #30
    Super Moderator pyrofan#1's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2014
    Berichten
    4.232
    Thanks
    12.599
    13.059 waarderingen in 3.425 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DTCsjoerd Bekijk bericht
    Welke cake/cakebox heeft volgens jullie nou echt de grootste effecten?
    Ik denk dat je een behoorlijke lijst kan maken met daarop erg veel cakes en cakeboxen met een tube diameter van 30mm, omdat de kwaliteit vandaag de dag dermate goed is dat zowat elke importeur wel meerdere pareltjes heeft. Een aantal artikelen die mij op het gebied van spreiding van het boeket de laatste jaren het meest zijn bijgebleven zijn:

    Coco Blue (Evolution), al diverse malen tijdens demo's in actie gezien en laatst ook nog tijdens een kermisshow. Keer op keer één van de toppers van de avond. De spreiding is maximaal en de burst ook, knalt geregeld andere cakes eruit.

    Rambam 2.0 (Evolution)
    Ik heb de Rambam 2.0 ook live gezien, zowel de sample versie tijdens een demo als de productie. De Rambam 2.0 viel niet alleen op door de prachtige kleurencombinaties maar ook door de enorme spreiding van de boeketten.

    Feuerblitz (Herlat, Zena Nederland)
    De Feuerblitz is dan misschien wat minder bekend, maar zeker niet minder goed. Het blauwe boeket heeft een enorme spreiding en als het blauw dooft dan verschijnen de popping stars. De Feuerblitz hebben we ook geschoten tijdens de show van de Zena Trophy.

    Double Deck Red (Xplode)
    Niet zelf gehad, maar wel live in de straat gezien. De crackling mine en de boeketten vullen de complete lucht. Qua effectspreiding is dit dus zeker een aanrader.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  23. Deze gebruiker waardeert pyrofan#1 voor het bericht:


Pagina 2 van 35 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •