Banner Vuurwerkvisie - BurnitVuurwerk.nl
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 31 t/m 37 van 37
    VWC-Lid vuurwerkfreakk's schermafbeelding
    Thanks
    990
    @Jordi, de bovenste drie heb ik allemaal al eens live meegemaakt en ik kan dit bevestigen.

@DTCsjoerd, ik zou vooral dan inderdaad gewoon een 30mm box pakken die goed bekend staat en dan vooral naar de prijs in een freakactie kijken. Het ontloopt elkaar allemaal maar weinig!

Echt slecht siervuurwerk (met name bij de cakeboxen) bestaat in Nederland naar mijn mening niet meer. Wel importeurs en winkeliers die belachelijke adviesprijzen hanteren helaas!

Qua maatschappelijk vuurwerk-imago helaas niet, maar qua vuurwerk-keuze en kwaliteit is Nederland met sprongen vooruit gegaan vergeleken met 8-10 jaar terug. De laatste 5 jaar kwamen daar ook nog eens steengoede freakacties bij. Is ook goed om eens te beseffen!

Tot zover mijn betoog/advies!

2. The Following 2 Users Say Thank You to vuurwerkfreakk For This Useful Post:

VWC-Lid DTCsjoerd's schermafbeelding
    Thanks
    229
    Jongens ik kom er maar niet uit.. Wat vinden jullie de beste deal? Een Garden Party 1 box voor €119,- of een Smash Box 2 voor €79,-

VWC-Lid
    Thanks
    221
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DTCsjoerd Bekijk bericht
    Jongens ik kom er maar niet uit.. Wat vinden jullie de beste deal? Een Garden Party 1 box voor €119,- of een Smash Box 2 voor €79,-
    Persoonlijk zou ik voor de smashbox 2 gaan vanwege het tempo. GP1 is zeker een mooie bak maar vind ik net iets te langzaam qua tempo. Voor die 40 Euro die je bespaart kan je nog een aantal losse cakes erbij scoren.

5. The Following User Says Thank You to MagicSjefke For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    55
    zou zelf voor de GP1 gaan vind ik completer en het tempo spreekt mij aan vooral de 2017 versie.

7. The Following User Says Thank You to Knalpak For This Useful Post:

VWC-Lid vuurwerkfreakk's schermafbeelding
    Thanks
    990
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MagicSjefke Bekijk bericht
    Persoonlijk zou ik voor de smashbox 2 gaan vanwege het tempo. GP1 is zeker een mooie bak maar vind ik net iets te langzaam qua tempo. Voor die 40 Euro die je bespaart kan je nog een aantal losse cakes erbij scoren.
    Ik weet niet hoe groot jouw budget is, bij mij redelijk klein. Dat is natuurlijk ook van invloed op dit soort keuzes!

Ik zou gezien het prijsverschil 100% voor optie twee gaan en dan nog twee gave cakes erbij!

9. The Following User Says Thank You to vuurwerkfreakk For This Useful Post:

Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Thanks
    10.102
    Thanked 5.198 Times in 2.898 Posts
    Ligt helemaal aan je budget denk ik. Is die ruim genoeg neem je ze alle twee, is die een stuk kleiner zou ik zeker voor Smash box 2 gaan.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

11. The Following User Says Thank You to omepje For This Useful Post:

VWC-Lid DTCsjoerd's schermafbeelding
    Thanks
    229
    Jullie hebben helemaal gelijk! Mijn budget is niet enorm groot, dus eigenlijk is het veel leuker om gewoon de Smashbox 2 te nemen & de overige €40,- te besteden aan andere mooie cakes zoals de Yellow River.
    Bedankt voor het meedenken!

Weet iemand trouwens of de eerste cake van de GP1 (of iets wat er op lijkt) ook los te verkrijgen is? Die vind ik namelijk wel heeul erg gaaf.

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Regels voor berichten