Aankondiging

Collapse

Enkel nog knalvuurwerk tot 2 gram bus- of flashkruit

BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om géén zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!


Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!
Lees meer
See less

[Fünke] Thunder Crackers D

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Fünke] Thunder Crackers D

    Artikelnaam: Thunder Crackers D
    Artikelnummer: 490PL
    Importeur: Funke Fajerwerki
    Aantal per verpakking: 20 pakken á 4 stuks
    Kruitinhoud: 2,0 gram flash
    Classificatie: Cat. P1
    Kartoninhoud: NNB
    Prijs: €50,00

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	27750346_2095984590442472_5571628779215926398_n.jpg
Vertoningen:1
Grootte:92,9 KB
ID:	1613856
    Laatst aangepast door pyrofan#1; 17 November 2018, 20:51. Reden: Classificatie toegevoegd

    #2
    Jep dat is de gene die ik bedoelde.

    Comment


      #3
      Funke krijgt op deze manier echt een grote Nederlandse fanclub nou moet ik echt mijn best doen om deze te scoren.dit lijkt mij zo'n leuk spul.

      Comment


        #4
        Deze zijn vooralsnog alleen in Polen te koop.

        Comment


          #5
          Ik heb ergens gelezen dat deze eigenlijk niet voor de Duitse markt zouden zijn, omdat deze een dunnere of zachtere huls zou hebben.

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Jantjebeton1981 Bekijk bericht
            Ik heb ergens gelezen dat deze eigenlijk niet voor de Duitse markt zouden zijn, omdat deze een dunnere of zachtere huls zou hebben.
            Flashkruit dus kan niet voor de Duitse markt bestemd zijn. Deze zijn voor de Poolse markt voorlopig, misschien haakt Zena nog in natuurlijk, deze kan ook in België verkocht worden.

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
              Flashkruit dus kan niet voor de Duitse markt bestemd zijn. Deze zijn voor de Poolse markt voorlopig, misschien haakt Zena nog in natuurlijk, deze kan ook in België verkocht worden.
              P1 mag met flash ook op de Duitse markt. Vorig jaar waren er aangepaste Crazy Robots te vekrijgen met flash.

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                P1 mag met flash ook op de Duitse markt. Vorig jaar waren er aangepaste Crazy Robots te vekrijgen met flash.
                Oh chips ik zie nu P1 op de verpakking staan. Had gezien dat deze voor de Poolse markt bestemd waren, maar dan is Duitsland ook nog een optie!

                Comment


                  #9
                  Label is wel heel geil... krijg een deja vu
                  Vuurwerk doet de duivels dansen

                  Comment


                    #10
                    Als deze inderdaad een dunne huls hebben en dan gevuld met flash, dan verwacht ik een wat fellere klap dan met de blackpowder variant. Daar kan je met een goede huls een goede doffe knal mee maken. Maar de echte oldschool rotjes blijven voor mij dan de blackpowder versie, op 1 of andere manier voelt dat wat ´robuuster´..

                    Al waren ze volgens mij héél vroegah wel met flash toch? Misschien een veteraan hier die dat kan bevestigen?

                    Comment


                      #11
                      P1 is ook in nederland legaal.

                      50 euro voor een slof is wel
                      PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                      Comment


                        #12
                        Filmpje:

                        我也喜欢年纪较大的烟花

                        Comment


                          #13
                          Er staat in de omschrijving dat deze voor de Belgische markt zijn!

                          Comment


                            #14
                            Lekkere snipperfactor, maar 50 euro ...ppfff

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door jakhal Bekijk bericht
                              Lekkere snipperfactor, maar 50 euro ...ppfff
                              Helemaal mee eens, de snipprs zijn geweldig. Zeker als je de grond ziet op het filmpje, helemaal vol. Back to the eighties

                              Prijs is absurd
                              Vuurwerk doet de duivels dansen

                              Comment

                              Working...
                              X