Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2018] Mega Uitverkoop 2018 - Haokan Fireworks

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Het is net een sprookjesbos die site....zo is die er wel zo.is die er niet pffff
    www.youtube.com/channel/UCktPSYOins9hX0XWBNTMXCg

    Comment


      #62


      alsjeblieft! box heeft iemand per cake op gefilmd.oordeel zelf

      Oorspronkelijk geplaatst door wesley.s Bekijk bericht
      iemand ervaring met de genius box ? ik twijfel nog

      Comment


        #63
        Oorspronkelijk geplaatst door Spring_thunder Bekijk bericht
        Is echt een topper!
        Ik had m genomineerd voor beste cakebox.
        bedankt voor je bericht maar de crash box was weer terug die wil ik al een tijdje

        Comment


          #64
          Toch nog een paar mooie dingen kunnen scoren ondanks dat veel weg was. Voor het eerst sinds jaren dus weer een keer naar Haokan. Ik kijk er alvast naar uit bedankt voor de mooie actie en tot december!!!!

          Comment


            #65
            wat gaat dat snel man maar toch heel wat moois kunnen bemachtigen eigenlijk alles wat ik wil alleen duurde het wat langer

            chrash box
            event zero tolerance
            primal instinct
            ultimate mythology box
            evil flare mix shape

            en voor me buur jonge ( bestel ik elk jaar voor )

            leaping lions
            the templar box

            bedankt haokan tot de 28e

            Comment


              #66
              Gooi een deel van mijn winkelwagentje leeg: 1 crashbox, 1 double demolition en een spring break en een black thunder box

              Comment


                #67
                Had ik eindelijk na 1,5 uur f5 te hebben gedrukt, 2 x de Time Machine en 2 x de Monster Ride naast enkele producten die ik al had staan, is op eens mijn hele winkelwagen leeg.... wtf ?
                Meteen weer proberen te vullen, maar de time machine en de monster ride al weer weg... kutzooi
                Vuurwerk doet de duivels dansen

                Comment


                  #68
                  Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                  Had ik eindelijk na 1,5 uur f5 te hebben gedrukt, 2 x de Time Machine en 2 x de Monster Ride naast enkele producten die ik al had staan, is op eens mijn hele winkelwagen leeg.... wtf ?
                  Meteen weer proberen te vullen, maar de time machine en de monster ride al weer weg... kutzooi
                  na 90 min word automatisch je winkel wagen geleegd zag ik staan

                  Comment


                    #69
                    Er gaat weer 1 crash box beschikbaar komen

                    Comment


                      #70
                      staan nog mooie producten in de shop van pijnacker zeg. Crash box, transbomber etc. Verrast me dat deze nog niet uitverkocht zijn

                      Comment


                        #71
                        Hop 4x Secret Salute

                        Comment


                          #72
                          Balen... Geen the junk. Geen transbomber en geen crash box..

                          Comment


                            #73
                            Oorspronkelijk geplaatst door Robbert28 Bekijk bericht
                            staan nog mooie producten in de shop van pijnacker zeg. Crash box, transbomber etc. Verrast me dat deze nog niet uitverkocht zijn
                            Mensen zetten deze in hun winkelwagen, maar doen er niks mee. Na 90min worden ze weer geleegd. Daarom loont het om te blijven refreshen.

                            Comment


                              #74
                              Iemand enig idee over de Big Cake Assorted? Filmpje lijkt verdacht veel op de Cardinal of souls

                              Comment


                                #75
                                jo zij er nog veel winkelwagens niet afgerekend ?

                                Comment

                                Working...
                                X