Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2018] Mega Uitverkoop 2018 - Haokan Fireworks

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Had vorige jaar ook van deze actie geprofiteerd. Knallen prima voor kleine single shots

    Comment


      Goed de reactie te lezen zo, was een redelijk onbekende single shot voor mij. Ga deze toch maar eens in gedachten houden!

      Comment


        Ik zie deze niet meer op de site staan, de deal voor 7,50 dan. De losse nog wel
        Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

        Comment


          Mega uitverkoop week aanbieding

          [ATTACH=CONFIG]37797[/ATTACH]

          Comment


            Mega uitverkoop weekactie

            NIEUWE WEEKACTIE

            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	summertimegoed.jpg
Vertoningen:1
Grootte:95,7 KB
ID:	1566029



            Comment


              Dat is een erg lekkere prijs voor een 100 shots compound blok, netjes hoor!

              Comment


                Mega uitverkoop paasactie

                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	paasactie.jpg
Vertoningen:1
Grootte:78,6 KB
ID:	1566046



                Comment


                  Mega uitverkoop

                  Vanaf maandag 16 april gaat de shop 2 weken dicht voor onderhoud.
                  Tijdens het onderhoud gaan we de voorraad controleren en dan gaan we vanaf
                  woensdag 2 mei vanaf 19.00 uur starten met de MEGA MEI SALE.
                  En we gaan dan goed open want we gaan de voorraad dan echt tegen BODEMPRIJZEN
                  In de shop zetten.
                  Nog nooit is HAOKAN zo goedkoop geweest met een LAAGSTE PRIJS GARANTIE op de gehele collectie.
                  Voor diegene die nog niet bij ons besteld heeft, het minimale inkoopbedrag gaat
                  Van €75,- naar €50,-. Heb je al een bestelling dan mag je voor ieder bedrag bijbestellen
                  Zet de datum 2 mei in je agenda want het wordt weer een gekkenhuis.
                  WWW.HAOKANVUURWERK.NL

                  Comment


                    Deze ga ik onthouden, heb vorig jaar toch een flinke bestelling gedaan. Maar vind het fijner om in delen te bestellen en dan is zo'n minimum bestelbedrag van 75 euro toch een beetje veel, mooi dat dat 50 wordt. Ben heel erg benieuwd naar de prijzen, vind ze nu al goed maar wie weet hoe laag ze nu worden!
                    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                    Comment


                      Nog goedkoper dus, ben zeer benieuwd. Laat het maar snel mei zijn.
                      Succes met het onderhoud van de webshop.
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        Dat moet nogal wat worden inderdaad, ben benieuwd wat ze kunnen doen tegenover de al bizarre prijzen met name in het noorden. Ik ga weer eens naar het budget kijken en weer eens het een en ander heroverwegen en wie weet nog een dikke bestelling een van die dagen!

                        Ben weer zeer benieuwd!

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkfreakk Bekijk bericht
                          Dat moet nogal wat worden inderdaad, ben benieuwd wat ze kunnen doen tegenover de al bizarre prijzen met name in het noorden. Ik ga weer eens naar het budget kijken en weer eens het een en ander heroverwegen en wie weet nog een dikke bestelling een van die dagen!

                          Ben weer zeer benieuwd!
                          Hopen dat de prijzen vergelijkbaar worden met die in het verre noorden
                          Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                          Comment


                            Mega mei sale

                            [ATTACH=CONFIG]37916[/ATTACH]

                            Comment


                              Mega mei sale

                              Prijzen zijn allemaal aangepast en we hebben echt hele mooie deals.
                              Ook op de tweede afhaaldag zijn de afhaaltijdstippen open gemaakt.
                              Minimale bestelorder is van €75,- naar €50,- gezet.
                              AUB als je besteld dan alleen waar je het ook echt op gaat halen.
                              Mocht er in een andere winkel van je keuze bepaalde artikelen staan die je wilt
                              bestellen dan een mailtje sturen zodat ik het artikel kan verplaatsen.
                              Ik denk dat het weer erg druk gaat worden en hopelijk kan de server het bijhouden.
                              Morgenavond om 19.00 uur gaat de sale van start.

                              Comment


                                Ik wacht in spanning af!
                                Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                                Comment

                                Working...
                                X