Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 12 van 20 EersteEerste ... 21011121314 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 166 t/m 180 van 296
  1. #166
    VWC-Lid Avalanche's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Locatie
    Almere
    Berichten
    3.332
    Thanks
    1.277
    4.088 waarderingen in 1.485 posts
    Jeetje, wat een heerlijke prijzen, en mooi uitgebreid assortiment zeg. Ik ben waarschijnlijk niet in de gelegenheid om die kant op te komen in december, maar het begint wel te kriebelen op deze manier....

  2. #167
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.214
    Thanks
    5.533
    6.572 waarderingen in 2.725 posts
    Heb een mooie bestelling gedaan, mijn complimenten voor de prijzen! Ik bestel waarschijnlijk nog wel wat bij.
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  3. #168
    VWC-Lid Avalanche's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Locatie
    Almere
    Berichten
    3.332
    Thanks
    1.277
    4.088 waarderingen in 1.485 posts
    Jo, kun jij aangeven welke versie van de Color Strike er bij jullie ligt? Want die van vorig jaar miste de neon kleuren meen ik...

  4. #169
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.003
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    Wat een geweldige prijzen zeg, ongekend. Bedankt voor het mogelijk maken hiervan.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  5. #170
    VWC-Lid Jolly Roger Pyro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 januari 2018
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    7
    Thanks
    18
    0 waarderingen in 0 posts
    Er zijn nog wel wat dingen die ik graag zou willen toevoegen aan de collectie en voor deze prijzen wordt het wel echt heel aantrekkelijk....
    É La Mia Vita | www.jollyrogerpyro.nl |

  6. #171
    VWC-Lid Jo_Haokan Fireworks's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 september 2012
    Berichten
    981
    Thanks
    63
    2.077 waarderingen in 593 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
    Jo, kun jij aangeven welke versie van de Color Strike er bij jullie ligt? Want die van vorig jaar miste de neon kleuren meen ik...
    Kan het zo niet zeggen welke batch

  7. #172
    VWC-Lid bolle-040's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 september 2010
    Berichten
    3.805
    Thanks
    5.950
    9.265 waarderingen in 2.963 posts
    Heerlijke actie van Haokan, zeer mooie prijzen zeg. Echter heerst er bij mij wel een beetje een zuur gevoel aangezien ik nu toch aardig wat geld had kunnen besparen oftewel extra vuurwerk haha. Ik heb namelijk een hoop besteld tijdens de openingsactie van 2-feb, waarbij je deels van uit gaat dat ze dan de scherpste prijzen hanteren. Echter door deze actie is die theorie meteen te niet gedaan haha. Als ik mij bestelling nu zou hebben gedaan zou ik 100 euro overhouden. Dat wil zeggen extra cakebox. Dus Haoken kunnen jullie de All Nightmare Long 157's toevoegen aan mijn bestelling
    www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

  8. #173
    VWC-Lid jorisman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2008
    Berichten
    993
    Thanks
    206
    739 waarderingen in 301 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bolle-040 Bekijk bericht
    Heerlijke actie van Haokan, zeer mooie prijzen zeg. Echter heerst er bij mij wel een beetje een zuur gevoel aangezien ik nu toch aardig wat geld had kunnen besparen oftewel extra vuurwerk haha. Ik heb namelijk een hoop besteld tijdens de openingsactie van 2-feb, waarbij je deels van uit gaat dat ze dan de scherpste prijzen hanteren. Echter door deze actie is die theorie meteen te niet gedaan haha. Als ik mij bestelling nu zou hebben gedaan zou ik 100 euro overhouden. Dat wil zeggen extra cakebox. Dus Haoken kunnen jullie de All Nightmare Long 157's toevoegen aan mijn bestelling
    Bij mij precies hetzelfde gevoel. Vind het erg raar dat ze nu pas de laagste prijs aanbieden terwijl ze daarmee trouwe klanten die meteen de eerste dagen dat het kan bestellen in de steek laten.
    Mijn nieuwe youtube-kanaal:[url]http://www.youtube.com/user/PyrocrewVlissingen[/url]

  9. Deze gebruiker waardeert jorisman voor het bericht:


  10. #174
    VWC-Lid bolle-040's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 september 2010
    Berichten
    3.805
    Thanks
    5.950
    9.265 waarderingen in 2.963 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jorisman Bekijk bericht
    Bij mij precies hetzelfde gevoel. Vind het erg raar dat ze nu pas de laagste prijs aanbieden terwijl ze daarmee trouwe klanten die meteen de eerste dagen dat het kan bestellen in de steek laten.
    Ze mogen in principe doen en laten wat ze willen. Koelkast die je nu koopt kan over een paar maanden ook een stuk goedkoper zijn. Echter in deze situatie is het al jaren zo dat ze tijdens de opening de scherpste prijzen hebben bij Haokan. Heb bewust daarom het grootste deel van mij budget tijdens de opening besteld met het idee het wordt niet meer goedkoper. Snap dat ze niet aangeven dat er nog mooiere kortingen aan gaan komen en moeten wachten met bestellen. Maar richting trouwen en vaste klanten word een bepaalde vriendendienst dan wel gewaardeerd. Je voelt je toch wel een soort van genaaid, waar de schuld dan ook ligt.
    www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

  11. #175
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 maart 2015
    Berichten
    1.122
    Thanks
    958
    633 waarderingen in 323 posts
    Vergeet niet dat Haokan een inschatting moet maken met de prijzen. Als de verkoop achteraf wat tegenvalt, gooi je de prijzen naar beneden in de hoop dat je verkoop een stimulans krijgt. Beter hoog beginnen, lager kan altijd nog. In jouw geval kan ik mij ook indenken dat je baalt als je die nieuwe prijzen ziet.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bolle-040 Bekijk bericht
    Ze mogen in principe doen en laten wat ze willen. Koelkast die je nu koopt kan over een paar maanden ook een stuk goedkoper zijn. Echter in deze situatie is het al jaren zo dat ze tijdens de opening de scherpste prijzen hebben. Heb bewust daarom het grootste deel van mij budget tijdens de opening besteld. Snap dat ze niet aangeven dat er nog mooiere kortingen aan gaan komen en moeten wachten met bestellen. Maar richting trouwen en vaste klanten was een bepaalde vriendendienst wordt dan wel gewaardeerd. Je voelt je toch wel een soort van genaaid, waar de schuld dan ook ligt.

  12. #176
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Berichten
    671
    Thanks
    78
    389 waarderingen in 188 posts
    Sorry hoor jongens, maar er zijn grenzen aan waar je over kunt zeuren.
    Ik ben ook een koopjesjager, en als ik een aanbieding tegenkom die ik acceptabel vind dan koop ik die, en anders niet.
    Je hebt je spullen al tegen extreem scherpe prijzen kunnen kopen, en dan is het nog niet goed?
    Het gebruik van het woord "genaaid" slaat echt helemaal nergens op.

    De prijzen waren al laag, maar er is desondanks teveel van de voorraad overgebleven.
    Dat was op voorhand niet te voorzien en dus aan het begin van de actie niet bekend.
    Nu inmiddels wel, en om toch van de bunkervoorraad af te komen gaat er nog een stuk van de prijs af om mensen alsnog over de streep te trekken. Zo simpel werkt de markt.
    En ja, wellicht was je nu goedkoper uit geweest, dat kan.
    Maar waarschijnlijk zou je nu ook niet alles hebben kunnen krijgen wat je begin dit jaar wel hebt kunnen scoren.
    Het zij zo...

  13. Deze 3 gebruikers waarderen cass voor het bericht:


  14. #177
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2016
    Berichten
    322
    Thanks
    1
    155 waarderingen in 119 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cass Bekijk bericht
    Sorry hoor jongens, maar er zijn grenzen aan waar je over kunt zeuren.
    Ik ben ook een koopjesjager, en als ik een aanbieding tegenkom die ik acceptabel vind dan koop ik die, en anders niet.
    Je hebt je spullen al tegen extreem scherpe prijzen kunnen kopen, en dan is het nog niet goed?
    Het gebruik van het woord "genaaid" slaat echt helemaal nergens op.

    De prijzen waren al laag, maar er is desondanks teveel van de voorraad overgebleven.
    Dat was op voorhand niet te voorzien en dus aan het begin van de actie niet bekend.
    Nu inmiddels wel, en om toch van de bunkervoorraad af te komen gaat er nog een stuk van de prijs af om mensen alsnog over de streep te trekken. Zo simpel werkt de markt.
    En ja, wellicht was je nu goedkoper uit geweest, dat kan.
    Maar waarschijnlijk zou je nu ook niet alles hebben kunnen krijgen wat je begin dit jaar wel hebt kunnen scoren.
    Het zij zo...
    Amen........

  15. #178
    VWC-Lid elburgersc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2010
    Berichten
    2.634
    Thanks
    2
    1.430 waarderingen in 833 posts
    Wat een stelletje zeikerds enkele posts hierboven zeg, typisch Nederlands om daar weer over te gaan zeuren. Missch wist Haokan ditzelf niet en idd mogen ze doen wat ze willen maar een ieder mag z’n mening geven ok maar schandalig om hier over te zeuren. Wees s tevreden...

  16. #179
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 maart 2015
    Berichten
    1.122
    Thanks
    958
    633 waarderingen in 323 posts
    Idd mee eens

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cass Bekijk bericht
    Sorry hoor jongens, maar er zijn grenzen aan waar je over kunt zeuren.
    Ik ben ook een koopjesjager, en als ik een aanbieding tegenkom die ik acceptabel vind dan koop ik die, en anders niet.
    Je hebt je spullen al tegen extreem scherpe prijzen kunnen kopen, en dan is het nog niet goed?
    Het gebruik van het woord "genaaid" slaat echt helemaal nergens op.

    De prijzen waren al laag, maar er is desondanks teveel van de voorraad overgebleven.
    Dat was op voorhand niet te voorzien en dus aan het begin van de actie niet bekend.
    Nu inmiddels wel, en om toch van de bunkervoorraad af te komen gaat er nog een stuk van de prijs af om mensen alsnog over de streep te trekken. Zo simpel werkt de markt.
    En ja, wellicht was je nu goedkoper uit geweest, dat kan.
    Maar waarschijnlijk zou je nu ook niet alles hebben kunnen krijgen wat je begin dit jaar wel hebt kunnen scoren.
    Het zij zo...
    Laatst gewijzigd door Robbert28; 16 juni 2018 om 20:08

  17. #180
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 augustus 2009
    Berichten
    2.445
    Thanks
    868
    1.647 waarderingen in 768 posts
    Bolle zegt letterlijk 'je voelt je genaaid'. Dat gevoel zou ik ook hebben, tegen je eigen verwachting in komen er nog dikkere kortingen waardoor je nu beter uit zou zijn geweest.
    Elke freak zou dat gevoel hebben.
    Hij kraakt nergens haokan af verder dus om nou zo verontwaardigd te reageren begrijp ik niet echt.

  18. Deze gebruiker waardeert nederlandsvuurwerk voor het bericht:


Pagina 12 van 20 EersteEerste ... 21011121314 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •