Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Alicante, eind juni, hogueras de san juan.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Spectaculaire beelden Jeffrey. Geluid lekker hard en genieten maar.

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
      Spectaculaire beelden Jeffrey. Geluid lekker hard en genieten maar.
      Inmiddels alle 3 de mascleta's die ik gezien heb toegevoegd in dit topic

      Comment


        #18






        Laatst aangepast door JefFreak; 12 July 2018, 18:14.

        Comment


          #19
          Prachtige beelden JefFreak, bedankt voor het delen! Dat moet een mooie vakantie zijn geweest zo in combinatie met alle vuurwerkshows en de crema. De shells in het water zijn ook weer eens leuk om te zien. Toch maar eens in gedachte houden.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door pyrofan#1 Bekijk bericht
            Prachtige beelden JefFreak, bedankt voor het delen! Dat moet een mooie vakantie zijn geweest zo in combinatie met alle vuurwerkshows en de crema. De shells in het water zijn ook weer eens leuk om te zien. Toch maar eens in gedachte houden.
            Dank je!! Ja zeker wel van genoten, hadden ook een eigen huisje met eigen zwembad dus ff lekker van genoten haha, en in combinatie met die shows was het goed te doen!
            Komt nog 1 avondshow aan binnenkort die flink stuk beter was en heb totaal 4 crema's gezien
            Als je het lange wachten op het plein tijdens fallas en de enorme drukte ff zat bent in Valencia is Alicante echt wel een aanrader, enige nadeel is dat er verder geen straatmascleta's enzo zijn, verder is het gewoon lekker genieten daar!

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door JefFreak Bekijk bericht
              Dank je!! Ja zeker wel van genoten, hadden ook een eigen huisje met eigen zwembad dus ff lekker van genoten haha, en in combinatie met die shows was het goed te doen!
              Komt nog 1 avondshow aan binnenkort die flink stuk beter was en heb totaal 4 crema's gezien
              Als je het lange wachten op het plein tijdens fallas en de enorme drukte ff zat bent in Valencia is Alicante echt wel een aanrader, enige nadeel is dat er verder geen straatmascleta's enzo zijn, verder is het gewoon lekker genieten daar!
              Ja dat klinkt allemaal goed. Zwembad erbij is inderdaad altijd wel fijn. Lijkt me inderdaad mooi om een zonvakantie te combineren met een aantal shows. De laatste jaren pak ik tijdens mijn vakantie ook altijd 1 castillo en correfoc mee, maar dit in Alicante lijkt me nog mooier. Oké ben benieuwd, kijk alvast uit naar de volgende film.
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                #22
                Alle shows zijn toegevoegd!

                Comment


                  #23
                  Dit 'festival' begint er binnenkort ook weer aan te komen. Ik ben benieuwd of ik m'n vriendin volgend jaar mee krijg hier naar toe. Voor het weer ben je eigenlijk net iets te vroeg in deze tijd om het als zonvakantie te zien.

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                    Dit 'festival' begint er binnenkort ook weer aan te komen. Ik ben benieuwd of ik m'n vriendin volgend jaar mee krijg hier naar toe. Voor het weer ben je eigenlijk net iets te vroeg in deze tijd om het als zonvakantie te zien.

                    Ik weet niet of het een uitzondering was maar wij waren er in 2017 en toen was het echt niet te harden, zo warm.

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door ChrisN Bekijk bericht
                      Ik weet niet of het een uitzondering was maar wij waren er in 2017 en toen was het echt niet te harden, zo warm.
                      Zou zeker kunnen hoor! Afgelopen maart in Valencia was het ook absurd warm voor de tijd van het jaar ( in de stad tikte het de 35 graden aan ). Maar klopt, ik zie dat de gemiddelde temperaturen rond de 27 graden is per dag in juni dus dat is zeker dikke prima!

                      Comment


                        #26
                        Wij willen dit jaar een paar dagen richting Alicante. Wat zijn nou de beste data’s om mee te pakken?
                        Van 24 op 25 is de verbranding van de Falla’s en de dagen erna dus de wedstrijden.
                        We hebben daar familie in de buurt wonen dus scheelt qua accommodatie.

                        Comment


                          #27
                          Present dit jaar van 21 tm28 juni. Lekker het festival meepakken en een aantal shows!

                          Comment

                          Working...
                          X