Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 47
  1. #16
    Banned
    Geregistreerd
    10 maart 2015
    Berichten
    880
    Thanks
    840
    1.387 waarderingen in 519 posts
    In de comments van Noahentristan1 van één van de twee heren zelf een comment gelezen dat het om hun gaat en dat hun camera in beslag is genomen. En aangezien Zenafan1 dikke maatjes is, is dit verhaal nu wel sluitend.

    Ik heb die gasten 2 jaar terug in Malta zelf nog gewaarschuwd, maar dat heeft niet geholpen zo te zien.
    Ach ja, er zijn er veel meer die ik al eerder gewaarschuwd heb en die gaan ook gewoon door. Niet al te doortastend zal ik het maar noemen. Blijf vooral doorgaan met filmen en posten van extreme knallers en shells mannen...

    Goede zaak dat men eindelijk achter de YouTubers aan gaat.

    Wel jammer om op die leeftijd al een strafblad te hebben.

  2. #17
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.214
    Thanks
    5.534
    6.572 waarderingen in 2.725 posts
    Erg sneu dit, ken deze gasten en dit verdienen hun niet. Pak liever pyrosjonnies4life, en johqnoute aan
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  3. #18
    VWC-Lid vuurwerkfreakk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 oktober 2011
    Berichten
    3.774
    Thanks
    2.127
    1.583 waarderingen in 1.106 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht
    Erg sneu dit, ken deze gasten en dit verdienen hun niet. Pak liever pyrosjonnies4life, en johqnoute aan
    Inderdaad. Je kan wat vinden van zware knallers of niet maar dit waren toch echt jongens van de harde kern onder de freaks. Zeker als je na diverse keren gepakt te zijn nog altijd verder gaat, ik had het er niet voor over gehad in ieder geval. Er is zeker wat voor te zeggen om dit soort knallers verre van een woonwijk te houden maar wat waren hun filmpjes/compilaties toch altijd enorm genieten zeg!

    Jammer, dat risico neem je hier helaas......

  4. #19
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.923
    Thanks
    4.687
    6.455 waarderingen in 2.623 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht
    Erg sneu dit, ken deze gasten en dit verdienen hun niet. Pak liever pyrosjonnies4life, en johqnoute aan
    Zij hebben ook gewoon een bezoekje gehad voor oud en nieuw, alleen zijn zij niet te dom om dan nog door te gaan. Het gaat niemand om gunnen, maar dit is een gevalletje van je eigen graf graven. Zij zijn in 2016 gepakt en gaan vervolgens verder met hun YouTube kanaal waar ze de grootste shells afsteken in de straat. Ik ga geen schijnheil en moraalridder spelen, dus laat ik het gewoon puur over het echte domme houden: Ze hadden er voor kunnen kiezen om het niet te filmen en het zo stoer op YouTube te zetten, maar dat deden ze wel. Dit zijn gewoon de consequenties waar je op die leeftijd gewoon over na kan denken en kan begrijpen.

  5. Deze 2 gebruikers waarderen MasterBsc voor het bericht:


  6. #20
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 maart 2007
    Locatie
    Neverland
    Berichten
    1.951
    Thanks
    1.278
    1.401 waarderingen in 609 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkfreakk Bekijk bericht
    Inderdaad. Je kan wat vinden van zware knallers of niet maar dit waren toch echt jongens van de harde kern onder de freaks. Zeker als je na diverse keren gepakt te zijn nog altijd verder gaat, ik had het er niet voor over gehad in ieder geval. Er is zeker wat voor te zeggen om dit soort knallers verre van een woonwijk te houden maar wat waren hun filmpjes/compilaties toch altijd enorm genieten zeg!

    Jammer, dat risico neem je hier helaas......
    Ver van een woonwijk vind ik nog tegenvallen hoor. Kon in de compilatie van afgelopen jaar toch vaak huize tegen in beeld. En om nou te zeggen dat6" shells in een woonwijk verantwoord is... Nee hoor, laat maar lekker even zitten. Een strafblad vol vuurwerkdelicten is ook een mooie collectie
    [B]Groetjes Kamikaze[/B]

  7. #21
    VWC-Lid 3xh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 februari 2009
    Locatie
    kruitenhaag:wink:
    Berichten
    5.291
    Thanks
    14.061
    5.842 waarderingen in 1.884 posts
    Ik ken deze jongen ook. Lees ook dingen als veroordeeld voor handel en illegaal vuurwerk..
    Dit zijn fijten die de media wederom heeft verdraaid. Deze jongens zijn gepakt voor het voorhanden hebben van illegaal vuurwerk. En het verhandelen van lont (,oké oké het is verboden).
    Nu is 1 van de jongen zijn camera op 1jan in beslag genomen. En daar stonden natuurlijk veel filmpjes op!!
    Ja en 1&1 is 2.
    Dus hebben ze even een inval+onderzoek gestart.

    Vind het zeer vervelend voor die jongens!!
    Ik ken grotere criminele die vrij rond lopen. Maar als het om vuurwerk gaat gaan alle alarm bellen rinkelen in Nederland.
    Vind deze actie dan ook zwaar overdreven.
    Ik leef ook ontzettend met deze jongens mee!!
    ,Niets met illegaal vuurwerk meer gedaan na dat ze gepakt werden.. op oudjaar zich hebben mee laten slepen door de lokale jeugd met illegaal vuurwerk..
    Dit gefilmd wat zou resulteren in 3 maanden cel straf

    ,Ik vind het zielig voor ze!!
    Laatst gewijzigd door 3xh; 31 januari 2018 om 18:52

  8. Deze 5 gebruikers waarderen 3xh voor het bericht:


  9. #22
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.004
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    Maar weer een aantal berichten verwijderd. Kunnen we AUB eens posten zonder elkaar schijnheilig/hypocriet/moraalridder te noemen?
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  10. Deze gebruiker waardeert omepje voor het bericht:


  11. #23
    VWC-Lid vuurvent's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 februari 2012
    Locatie
    Lisserbroek
    Berichten
    1.044
    Thanks
    1.729
    2.622 waarderingen in 721 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyromovies HD Bekijk bericht
    Ik heb die gasten 2 jaar terug in Malta zelf nog gewaarschuwd, maar dat heeft niet geholpen zo te zien.
    Ach ja, er zijn er veel meer die ik al eerder gewaarschuwd heb en die gaan ook gewoon door. Niet al te doortastend zal ik het maar noemen.
    Mij heb je niet gewaarschuwd toch?

    Daarom richt ik mezelf ook maar enkel op t buitenland nog, deed ik al wel maar nu al helemaal omdat ik toch ook de laatste jaren niet helemaal heilig meer was nadat ik in 2012 de fout was ingegaan, want nadat de recherche weer aan me deur stond in december is die knop toch maar weer even omgegaan. Moet je niet willen... maar het knaagt altijd wel aan me...

    Gewoon pech dat hun camera in beslag is genomen en aan de hand daarvan dit naar buiten gekomen is. Dikke pech, maar hopelijk gaat de schakel dan maar al dan niet bij hun dan wel bij andere om dat verboden vuurwerk in nederland gewoon als misdaad gezien wordt. Tis sneu maar waar. Ik denk altijd zo, vroeg of laat. Iedereen die ermee bezig is komt aan de beurt.
    De enige echte vuurvent - www.vuurvent.nl

  12. Deze 2 gebruikers waarderen vuurvent voor het bericht:


  13. #24
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 maart 2007
    Locatie
    Neverland
    Berichten
    1.951
    Thanks
    1.278
    1.401 waarderingen in 609 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 3xh Bekijk bericht
    Ik ken deze jongen ook. Lees ook dingen als veroordeeld voor handel en illegaal vuurwerk..
    Dit zijn fijten die de media wederom heeft verdraaid. Deze jongens zijn gepakt voor het voorhanden hebben van illegaal vuurwerk. En het verhandelen van lont (,oké oké het is verboden).
    Nu is 1 van de jongen zijn camera op 1jan in beslag genomen. En daar stonden natuurlijk veel filmpjes op!!
    Ja en 1&1 is 2.
    Dus hebben ze even een inval+onderzoek gestart.

    Vind het zeer vervelend voor die jongens!!
    Ik ken grotere criminele die vrij rond lopen. Maar als het om vuurwerk gaat gaan alle alarm bellen rinkelen in Nederland.
    Vind deze actie dan ook zwaar overdreven.
    Ik leef ook ontzettend met deze jongens mee!!
    ,Niets met illegaal vuurwerk meer gedaan na dat ze gepakt werden.. op oudjaar zich hebben mee laten slepen door de lokale jeugd met illegaal vuurwerk..
    Dit gefilmd wat zou resulteren in 3 maanden cel straf

    ,Ik vind het zielig voor ze!!
    Ik ken de feitelijke situatie niet, maar het klinkt allemaal een beetje... Vaag
    Voor de Nederlandse wet is alle lont anders dan visco zo'n beetje gelijk aan illegaal vuurwerk. Zeker als er handel in bv quickmatch, black match en dergelijke bij zit. Dan blijft het ergens vragen om problemen.

    Overigens, als het verhaal wat jij noemt inderdaad klopt (en dat kan best) dan is de camera ook meteen het beste bewijs. Ze hebben filmpjes.. En dus...? Een filmpje dat iets afgestoken wordt is niet het bewijs dat JIJ het hebt afgestoken. Dat zou enkele personen misschien nog vrij kunnen spreken. Volgens mij is er in de vuurwerkdelicten niet zoals als "niet ingrijpen maakt je medeplichtig" wat in sommige misdaden wel geldt.
    Maar daarna moet je heel goed op gaan letten wat je gaat doen met de jaarwisseling.
    [B]Groetjes Kamikaze[/B]

  14. Deze gebruiker waardeert kamikaze voor het bericht:

    3xh

  15. #25
    Banned
    Geregistreerd
    10 maart 2015
    Berichten
    880
    Thanks
    840
    1.387 waarderingen in 519 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuurvent Bekijk bericht
    Mij heb je niet gewaarschuwd toch?
    Ook met jou heb ik natuurlijk meerdere keren gesproken maar dat is logisch

    Maar jij denkt ook gewoon na en schiet niet gelijk in de roeptoeter stand als iemand iets aan je voorlegt wat tegen jouw eigen mening ingaat. Nee ik ben het er niet mee eens dat je die dikke dingen in NL stookt, maar je bent nog voor rede vatbaar en je probeert toch rekening met je medemens te houden

    Het is allemaal niet zo moeilijk, wil je je met dikke knallers, shells en wat al dan niet meer bezig houden, ga lekker naar het buitenland.

    Ik sta zelf ook vooraan bij al dat geweld in Italie, Malta, Spanje enz enz... maar daar is men het gewend. Nederland is gewoon te klein voor dat spul.

  16. Deze gebruiker waardeert Pyromovies HD voor het bericht:


  17. #26
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 februari 2018
    Berichten
    5
    Thanks
    0
    12 waarderingen in 3 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyromovies HD Bekijk bericht
    In de comments van Noahentristan1 van één van de twee heren zelf een comment gelezen dat het om hun gaat en dat hun camera in beslag is genomen. En aangezien Zenafan1 dikke maatjes is, is dit verhaal nu wel sluitend.

    Ik heb die gasten 2 jaar terug in Malta zelf nog gewaarschuwd, maar dat heeft niet geholpen zo te zien.
    Ach ja, er zijn er veel meer die ik al eerder gewaarschuwd heb en die gaan ook gewoon door. Niet al te doortastend zal ik het maar noemen. Blijf vooral doorgaan met filmen en posten van extreme knallers en shells mannen...

    Goede zaak dat men eindelijk achter de YouTubers aan gaat.

    Wel jammer om op die leeftijd al een strafblad te hebben.
    Jij bent vroeger alles behalve heilig geweest, weet ik uit betrouwbare bron. Je hebt ons geholpen in Malta en daar ben ik je dankbaar voor. Maar het feit dat je zegt dat je ons in Malta erop hebt aangesproken is complete onzin en rechtstreeks uit je duim gezogen. Verder heb jij totaal geen verstand van zaken dus vraag ik je dan ook niet te bemoeien. Laat staan dingen te verzinnen die nooit zijn voorgevallen. ik zal hieronder het verhaal nog een duidelijk verwoorden want wat er in het nieuwsartikel staat klopt ook voor geen kant.

  18. Deze 3 gebruikers waarderen noahentristan1 voor het bericht:


  19. #27
    Banned
    Geregistreerd
    10 maart 2015
    Berichten
    880
    Thanks
    840
    1.387 waarderingen in 519 posts
    Het gaat in dit topic niet over mij, ik ben niet voor de tweede keer gepakt met al een voorwaardelijke straf achter m'n naam in m'n proeftijd.

    Jij zal inderdaad beter weten wat ik tegen je maatje gezegd heb toen, dan ik. Ik heb niemand aangesproken, ik heb het met je maat erover gaat dat door jullie filmpjes jullie heel makkelijk te achterhalen zijn, meer niet. Was in het schietveld van Mqabba bij de container. Volgens mij heb ik met jou ook helemaal geen contact gehad. Je maatje heeft alle info opgevraagd en kwam naar mij toe, maar dat ter zijde.

    Maar vertel, ik ben zeer benieuwd naar je uitleg.

  20. #28
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 februari 2018
    Berichten
    5
    Thanks
    0
    12 waarderingen in 3 posts
    voor de mensen die hier conclusies aan het trekken zijn zal ik bij deze het verhaal verduidelijken,

    tijdens de jaarwisseling zijn er beelden gemaakt van illegaal en legaal vuurwerk. wat oprecht niet van mij was, ik heb het enkel vastgelegd. wat in de wet niet strafbaar zou zijn want een journalist mag er ook beelden van maken zonder hiervoor vervolgd te worden. is dit slim? nee niet echt aangezien er nog wel degelijk een voorwaardelijke straf liep. maar dat is mijn probleem.

    1 januari waren wij te vinden in de buurt tijdens het opmaken van legaal vuurwerk van de dag ervoor, daar zijn wij staande gehouden door politie en boswachter die eiste uiteindelijk de camera beelden te willen zien.

    daarna omdat er nog een voorwaardelijke straf liep moest ik naar bureau om een verklaring af te leggen voor het buiten de tijden afsteken van vuurwerk. op dat moment zijn er: 3 shocks en 1 djf thunder ingenomen. wat je praktisch gezien legaal kan noemen, maar djf thunder kent men als illegaal vuurwerk vanwege de aanwezige lading zilverkruit.

    na een maand niks horen stonden ze om 6uur smorgens voor de deur met 14 man, met een bevel tot binnentreden in de hoop illegaal vuurwerk te vinden, en vatbare voorwerpen om als bewijsmateriaal te gebruiken, echter gingen ze weg met wat overduidelijk lege dummies. daarna hoorde we willem fortuin door de microfoon zeggen dat ze ervan baalde geen illegaal vuurwerk te hebben aangetroffen en had er ook op gehoopt dat de eod kwam ( laat maar even zien hoe ziekelijk gestoord ze zijn ) dit gaat ook niet meer om de veiligheid..

    afijn, kort daarna afgevoerd te zijn kreeg ik te horen dat ijk gelijk in verzekering werd gesteld ( als er te te weinig tijd is om onderzoek af te ronden, word je in verzekering gesteld ) na 3 dagen zitten en verhoren bleek dat er lak aan bewijs was en het allemaal giswerk was, veel bewijs hadden ze niet.
    de dag erna mocht ik voorkomen bij de rechter-commissaris, die zou bepalen of de officier van justitie een juiste beslissing neemt of niet, die wilden me nog 2 weken vasthouden in detentie omdat ik, volgens hun een gevaar vorm voor de samenleving. ook zou er een contactverbod komen en een gavangenisstraf van 6 jaar. echter zijn dit nog de mogelijke sancties. een rechtzaak hiervan is nog ver weg.

    de agenten hebben zich hierbij ook nog strafbaar gemaakt aan diverse zaken als: het forceren van sloten terwijl ze geen huiszoekingsbevel hadden. ze hebben een verdachte aangehouden die verstandelijk gehandicapt was, beetje goed onderzoekswerk zou dit hebben voorkomen. die verdachte is verhoord zonder advocaat. wat praktisch gezien gewoon als ongeldig verklaard kan worden, die jongen heeft er ook behoorlijke problemen van opgelopen dus daar zullen ze tijdens de rechtzaak mee geconfronteerd worden.

    "Op de filmpjes was ook te zien dat verschillende grasvelden in Hellevoetsluis vernield zijn door het afsteken van de zelfgemaakte ‘bommen’. De gemeente heeft aangifte gedaan van vernieling."
    het gaat hier om een paar gaten in het veld, wat uiteraard een vorm van vernielen is, maar een honden graven daar ook dagelijks.

    zelfgemaakt vuurwerk was er niet, dus ook dat is onzin.

    de camera en de spullen zijn kort erna terug gegeven. het word allemaal flink overdreven in de media gegooit maar uiteindelijk valt het allemaal mee, en ben ik nooit bereid me hobby te stoppen, wel ben ik al gestopt met illegaal in nederland, dus voor de mensen hier die daar hun antwoord op wilden

    ik ben in valencia ook te vinden dit jaar dus, voor vragen, vraag maar raak.

    groetjes.

  21. Deze 4 gebruikers waarderen noahentristan1 voor het bericht:


  22. #29
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 februari 2018
    Berichten
    5
    Thanks
    0
    12 waarderingen in 3 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyromovies HD Bekijk bericht
    Het gaat in dit topic niet over mij, ik ben niet voor de tweede keer gepakt met al een voorwaardelijke straf achter m'n naam in m'n proeftijd.

    Jij zal inderdaad beter weten wat ik tegen je maatje gezegd heb toen, dan ik. Ik heb niemand aangesproken, ik heb het met je maat erover gaat dat door jullie filmpjes jullie heel makkelijk te achterhalen zijn, meer niet. Was in het schietveld van Mqabba bij de container. Volgens mij heb ik met jou ook helemaal geen contact gehad. Je maatje heeft alle info opgevraagd en kwam naar mij toe, maar dat ter zijde.

    Maar vertel, ik ben zeer benieuwd naar je uitleg.
    Zou fijn zijn als jij dan ook duidelijk formuleert dat je het tegen mijn 'maatje' hebt gezegd. En niet spreekt over 'die gasten', wat neerkomt op ons beide. Beetje flauw wat je nu net zegt.

  23. #30
    Banned
    Geregistreerd
    10 maart 2015
    Berichten
    880
    Thanks
    840
    1.387 waarderingen in 519 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noahentristan1 Bekijk bericht
    Zou fijn zijn als jij dan ook duidelijk formuleert dat je het tegen mijn 'maatje' hebt gezegd. En niet spreekt over 'die gasten', wat neerkomt op ons beide. Beetje flauw wat je nu net zegt.
    Ehhhhhhh.....jaja.... ?

    Zodra ik de noodzaak voel om aan jou te vragen hoe ik me dien te formuleren laat ik het je weten, goed?

    Ik zal ook maar niet op je uitleg reageren.

    Veel succes met de afhandeling van je rechtszaak en straf in ieder geval. Zonde dat je zo zwaar in de nesten zit voor een beetje illegaal vuurwerk. Ik hoop maar dat het een les is voor toekomstige vloggers die denken dat het wel los loopt met de jacht op illegaal vuurwerk door justitie.

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •