Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 47
  1. #31
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    28 december 2016
    Berichten
    435
    Thanks
    35
    334 waarderingen in 141 posts
    Als ik zo die filmpjes op YouTube bekijk,dan zie ik genoeg illegaal vuurwerk voorbij komen. Als ik de oud- en nieuw compilatie bekijk, dan zie ik toch aardige "bommen" afgaan op dat grasveld..... Ze zijn dan wel niet zelf gemaakt, maar veroorzaken toch aardige kraters.
    Dan vind ik het niet gek dat je een bezoekje krijgt van de politie, zeker als je al eens bent gepakt en nog een voorwaardelijke staf hebt open staan. Met die filmpjes trek je toch aardig de aandacht.
    Maar vooral door blijven gaan met je hobby, kunnen we volgend jaar weer zo'n mooi bericht in de media lezen.

  2. Deze 2 gebruikers waarderen Martin1978 voor het bericht:


  3. #32
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 februari 2018
    Berichten
    5
    Thanks
    0
    12 waarderingen in 3 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Martin1978 Bekijk bericht
    Als ik zo die filmpjes op YouTube bekijk,dan zie ik genoeg illegaal vuurwerk voorbij komen. Als ik de oud- en nieuw compilatie bekijk, dan zie ik toch aardige "bommen" afgaan op dat grasveld..... Ze zijn dan wel niet zelf gemaakt, maar veroorzaken toch aardige kraters.
    Dan vind ik het niet gek dat je een bezoekje krijgt van de politie, zeker als je al eens bent gepakt en nog een voorwaardelijke staf hebt open staan. Met die filmpjes trek je toch aardig de aandacht.
    Maar vooral door blijven gaan met je hobby, kunnen we volgend jaar weer zo'n mooi bericht in de media lezen.
    kan best, maar een inval is ietwat overdreven. vooral bij lak aan bewijs, bovendien waren deze videos niet openbaar gemaakt. verder zal je er nix meer over lezen in de media. waar je vast van zal balen. maar dat maakt mij weinig uit.

  4. Deze 5 gebruikers waarderen noahentristan1 voor het bericht:


  5. #33
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    28 december 2016
    Berichten
    435
    Thanks
    35
    334 waarderingen in 141 posts
    Na lang wikken en wegen, toch besloten om te reageren.

    Dus als jij op 1 januari betrapt wordt op afsteken van vuurwerk, een voorwaardelijke straf hebt, een YouTube kanaal vol hebt staan met zwaar illegaal vuurwerk, een camera bij je hebt vol beelden met zwaar vuurwerk en een gemeente die aangifte tegen je doet van vernieling, vind je het overdreven dat oom agent een kijkje komt nemen bij je thuis? Knap hoor.
    Ik zal niet balen hoor, als je volgende keer niet in de media komt. Hoe minder negatief vuurwerk nieuws in de media, hoe beter. Doe vooral wat je niet laten kunt.

  6. Deze gebruiker waardeert Martin1978 voor het bericht:


  7. #34
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 februari 2018
    Berichten
    5
    Thanks
    0
    12 waarderingen in 3 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Martin1978 Bekijk bericht
    Na lang wikken en wegen, toch besloten om te reageren.

    Dus als jij op 1 januari betrapt wordt op afsteken van vuurwerk, een voorwaardelijke straf hebt, een YouTube kanaal vol hebt staan met zwaar illegaal vuurwerk, een camera bij je hebt vol beelden met zwaar vuurwerk en een gemeente die aangifte tegen je doet van vernieling, vind je het overdreven dat oom agent een kijkje komt nemen bij je thuis? Knap hoor.
    Ik zal niet balen hoor, als je volgende keer niet in de media komt. Hoe minder negatief vuurwerk nieuws in de media, hoe beter. Doe vooral wat je niet laten kunt.
    dan zal bij dit ook me laatste reactie erop zijn,
    youtube is niet ter sprake gekomen en vooral niet belangrijk geweest. de beelden waren niet online voordat ze in handen van politie kwamen. bovendien is dat overdreven als je weet hoe gang van zaken was. verder maakt me het weinig uit hoe jij er over denk, maar zolang het iig duidelijk is dan lijkt mij dat het hiermee is afgedaan.

  8. #35
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    8 januari 2011
    Berichten
    223
    Thanks
    279
    458 waarderingen in 146 posts
    Wat ben jij irritant zeg met je uitspraken, meerdere mensen hier hebben het er al over, word je niet een beetje moe van jezelf? kijk wat jij allemaal flikte vroeger en nu ga je de onschuldige uithangen!!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyromovies HD Bekijk bericht
    In de comments van Noahentristan1 van één van de twee heren zelf een comment gelezen dat het om hun gaat en dat hun camera in beslag is genomen. En aangezien Zenafan1 dikke maatjes is, is dit verhaal nu wel sluitend.

    Ik heb die gasten 2 jaar terug in Malta zelf nog gewaarschuwd, maar dat heeft niet geholpen zo te zien.
    Ach ja, er zijn er veel meer die ik al eerder gewaarschuwd heb en die gaan ook gewoon door. Niet al te doortastend zal ik het maar noemen. Blijf vooral doorgaan met filmen en posten van extreme knallers en shells mannen...

    Goede zaak dat men eindelijk achter de YouTubers aan gaat.

    Wel jammer om op die leeftijd al een strafblad te hebben.

  9. Deze gebruiker waardeert napje12 voor het bericht:


  10. #36
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    28 december 2016
    Berichten
    435
    Thanks
    35
    334 waarderingen in 141 posts
    Gast, vroeger werd er niks gefilmd en/of op YouTube gezet. Tegenwoordig heeft iedereen een mobieltje en sta je mooi op beeld. Ik ken Pyromovies HD persoonlijk niet, maar hij probeert hier gewoon iemand te waarsschuwen.
    Maar ga lekker je gang, doe wat je niet laten kan en zet het vooral op internet. Wees de gekste, vooral met zwaar illegaal vuurwerk. Maar kijk dan niet raar op dat oom agent bij je voor de deur staat.

  11. Deze 3 gebruikers waarderen Martin1978 voor het bericht:


  12. #37
    Banned
    Geregistreerd
    10 maart 2015
    Berichten
    880
    Thanks
    840
    1.387 waarderingen in 519 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door napje12 Bekijk bericht
    Wat ben jij irritant zeg met je uitspraken, meerdere mensen hier hebben het er al over, word je niet een beetje moe van jezelf? kijk wat jij allemaal flikte vroeger en nu ga je de onschuldige uithangen!!
    Nee jij VINDT mij irritant. Maar bedankt voor je mening!

    Ik waarschuw alleen mensen die niet al te snugger bezig zijn (geweest), want mark my words....iedereen komt aan de beurt, de grootste jongens als eerste

  13. #38
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.749
    Thanks
    3.292
    11.359 waarderingen in 5.120 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door napje12 Bekijk bericht
    Wat ben jij irritant zeg met je uitspraken, meerdere mensen hier hebben het er al over, word je niet een beetje moe van jezelf? kijk wat jij allemaal flikte vroeger en nu ga je de onschuldige uithangen!!
    Hoe zo irritant, hij is gewoon realistisch. En wat weet jij er nu van wat hij vroeger flikte en al flikte hij vroeger wel iets, dat is dan verleden tijd en probeert hij nu anderen te waarschuwen.
    En tenslotte vind ik dat hij gewoon zijn mening mag delen, dus als jij daar moeite mee hebt dan lees je het niet. er zijn nog duizenden andere berichten hier op het forum
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  14. Deze gebruiker waardeert Torrr voor het bericht:


  15. #39
    VWC-Lid Spolette's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 juli 2017
    Locatie
    Friesland
    Berichten
    228
    Thanks
    244
    691 waarderingen in 148 posts
    Uiteraard mag meneer PyroMoviesHD een mening hebben en die uiten. Mensen waarschuwen? Prima.

    Maar die schijnheilige toon schiet bij veel mensen in het verkeerde keelgat, zeker bij de mensen die weten welke fratsen meneer zelf uithaalde.

  16. Deze 3 gebruikers waarderen Spolette voor het bericht:


  17. #40
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.749
    Thanks
    3.292
    11.359 waarderingen in 5.120 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spolette Bekijk bericht
    Maar die schijnheilige toon schiet bij veel mensen in het verkeerde keelgat, zeker bij de mensen die weten welke fratsen meneer zelf uithaalde.
    Ik ken Dennis ook en ook ik ben op de hoogte, maar dat zou dus betekenen dat je stempel die je ooit hebt opgelopen nooit meer kwijt raakt en je dus niets meer mag zeggen ?
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  18. #41
    VWC-Lid Spolette's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 juli 2017
    Locatie
    Friesland
    Berichten
    228
    Thanks
    244
    691 waarderingen in 148 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
    Ik ken Dennis ook en ook ik ben op de hoogte, maar dat zou dus betekenen dat je stempel die je ooit hebt opgelopen nooit meer kwijt raakt en je dus niets meer mag zeggen ?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spolette Bekijk bericht
    Uiteraard mag meneer PyroMoviesHD een mening hebben en die uiten. Mensen waarschuwen? Prima.

    Maar die schijnheilige toon schiet bij veel mensen in het verkeerde keelgat, zeker bij de mensen die weten welke fratsen meneer zelf uithaalde.
    ..........

  19. #42
    Banned
    Geregistreerd
    10 maart 2015
    Berichten
    880
    Thanks
    840
    1.387 waarderingen in 519 posts
    Ik houd van jullie allemaal!! Ik word zo emotioneel van al mijn fans hè... <3

    Ik ga denk ik een vlog beginnen...

  20. Deze gebruiker waardeert Pyromovies HD voor het bericht:


  21. #43
    Banned
    Geregistreerd
    10 maart 2015
    Berichten
    880
    Thanks
    840
    1.387 waarderingen in 519 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
    Ik ken Dennis ook en ook ik ben op de hoogte, maar dat zou dus betekenen dat je stempel die je ooit hebt opgelopen nooit meer kwijt raakt en je dus niets meer mag zeggen ?
    Zo zit het hier in elkaar Arjan. Ik mag nooit meer wat zeggen want ik heb ooit een keer 32 uur in een bejaardenhuis moeten werken voor 1 COBRA, ja u leest het goed...1 stuks!!
    Maar tegelijkertijd kan iemand die 12 inch in beschonken toestand met de hand(!!!) staat te schieten hier gewoon roepen dat ik irritant ben. Hoe bedoel je met 2 maten meten? Maar ja, ik ben degene die de knuppel in het hoenderhok durf te gooien en tja, dan ben je nou eenmaal de sjaak.

  22. #44
    VWC-Lid the cigarman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 maart 2008
    Locatie
    Bij Filpjes vuurwerkwinkel.
    Berichten
    4.967
    Thanks
    2.322
    3.387 waarderingen in 1.553 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyromovies HD Bekijk bericht
    Ik ga denk ik een vlog beginnen...
    Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
    Meer dangercam! Smullen!
    Kom zei de vis in de vissenkom.

  23. Deze gebruiker waardeert the cigarman voor het bericht:


  24. #45
    Banned
    Geregistreerd
    10 maart 2015
    Berichten
    880
    Thanks
    840
    1.387 waarderingen in 519 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the cigarman Bekijk bericht
    Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
    Meer dangercam! Smullen!
    Nog ff wachten en dan gaan we weer naar het buitenland

  25. Deze gebruiker waardeert Pyromovies HD voor het bericht:


Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •