Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerk bij Voetbal (het vervolg)

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vuurwerk bij Voetbal (het vervolg)

    Ik zag dat het originele topic gesloten was dus dan gaan we hier maar door...

    Gisteren bij de opkomst van de wedstrijd Ajax - Feyenoord ging het er weer aardig op!!



    Wel ff op HD zetten natuurlijk...
    www.huismanvuurwerk.nl

    #2
    Topic is gesloten omdat voetbal hier niet besproken wordt. Blijkbaar kan dit nooit goed gaan dus vandaar dat er ook niets over terug te vinden is hier op het forum.

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
      Topic is gesloten omdat voetbal hier niet besproken wordt. Blijkbaar kan dit nooit goed gaan dus vandaar dat er ook niets over terug te vinden is hier op het forum.
      Da's niet helemaal waar dat vuurwerk bij voetbal hier op VWC niet besproken wordt, er staan honderden filmpjes hier op VWC met vuurwerk in voetbalstadions. Ikzelf heb er ook tientallen geplaatst. Daarbij gaat het niet om het voetbal maar om het vuurwerk toch? Ik film, upload en plaats het juist vanwege het vuurwerk...
      www.huismanvuurwerk.nl

      Comment


        #4
        Ik hoop het, ik hoop het!

        Op film ziet die er goed uit, in het stadion klonk die nog veel beter.

        Comment


          #5
          Dat zou me wat zijn dat dit soort topics gesloten zou worden om dit..
          >0597<

          Comment


            #6
            Dat komt omdat mensen op 1 of andere manier een drang hebben om dan ´hun cluppie´ te gaan promoten terwijl het puur om het vuurwerk gaat. Ik snap dat ook wel, dat hoort verder niet thuis op dit forum. Bespreek gewoon lekker het vuurwerk wat er tijdens de wedstrijd wordt afgestoken! En dat klonk wel lekker toen ik de wedstrijd zat te kijken. Ik geloof dat ze gebruik maken van elektronische klappers, die volgens mij dan onder T1/T2 vallen? Het zijn ieder geval geen concussions toch?

            Comment


              #7
              Die dingen knallen in elk geval behoorlijk hard in de Arena elke keer. Heb ze ook wel eens, 10 jaar terug, met oud en nieuw gehoord in de HMH. Bizarre knallen, en dat indoor.

              Comment


                #8
                Ben opzich wel benieuwd hoe zo electronische knal tot stand komt (zonder dat het kastje ervan explodeerd) kan iemand dit toelichten ?

                P.s. meeste stadions in nl (waar een sfeeractie geplant staat) maken ze gebruik van die electronische kastjes. Waar het precies in thuis hoort qua catogorie durf ik niet te zeggen..
                我也喜欢年纪较大的烟花

                Comment


                  #9
                  Is dit niet gewoon PSE? Ik weet het ook niet hoor...

                  Comment


                    #10
                    Forum-lid Dieter heeft daar een paar jaar geleden e.e.a. over uitgelegd. Hij verzorgde destijds het vuurwerk rondom wedstrijden in de Arena. Geen idee of hij dat nog steeds doet maar destijds heeft hij hier op het forum geschreven dat er inderdaad PSE effecten of Close Proximity vuurwerk werd gebruikt. Voor het betere knalwerk werden toen Loudreports XXL en Concusions ingezet. Hij heeft toen ook wat foto's geplaatst maar helaas zijn die niet meer te bekijken.

                    Misschien dat Dieter er nog iets over kan vertellen en nog wat foto's hier kan plaatsen?
                    www.huismanvuurwerk.nl

                    Comment


                      #11
                      Dieter en Azuma zijn al een poosje geleden gestopt dus ik denk niet dat hij dit nog doet.

                      Comment

                      Working...
                      X