Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke ontstekers moet ik nemen?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Een kleine waarschuwing:

    Zodra je cakes op ontstekers hebt staan in je huis en de politie komt langs, beschouwt de wet al het vuurwerk dat op ontstekers staat als professioneel vuurwerk ergo zwaardere straffen. Just so you know

    Ik heb overigens meerdere van deze staan



    in combinatie met deze steppers kan je hele vette showtjes maken.

    Comment


      #32
      Oorspronkelijk geplaatst door Pyromovies HD Bekijk bericht
      Een kleine waarschuwing:

      Zodra je cakes op ontstekers hebt staan in je huis en de politie komt langs, beschouwt de wet al het vuurwerk dat op ontstekers staat als professioneel vuurwerk ergo zwaardere straffen. Just so you know
      Sws niet slim om je ematch binnen in de cakes te stoppen, ematches zijn enigszins gevoelig voor mechanische krachten, t zal maar in je huis afgaan...
      Keep it legal!

      Comment


        #33
        Oorspronkelijk geplaatst door broodjekaas Bekijk bericht
        Sws niet slim om je ematch binnen in de cakes te stoppen, ematches zijn enigszins gevoelig voor mechanische krachten, t zal maar in je huis afgaan...
        Ik heb het over de opslag, als je al je cakes klaar hebt voor je show moet je ze ergens opslaan tot je je show gaat schieten.

        Comment


          #34
          Oorspronkelijk geplaatst door Pyromovies HD Bekijk bericht
          Ik heb het over de opslag, als je al je cakes klaar hebt voor je show moet je ze ergens opslaan tot je je show gaat schieten.
          Ja snap ik maar die "geprepte" cakes kunnen eventueel afgaan mochten ze iets te hard op de grond vallen oid. Daarom is het beter ze pas on site te connecten.
          Verder wel een goede tip trouwens.
          Keep it legal!

          Comment


            #35
            Ik neem trouwens aan dat je op een goedkoop 12 cue schietkistje per cue wel 2 prof ontstekers aan kunt sluiten?
            Zonder respect geen vuurwerk.

            Comment


              #36
              Oorspronkelijk geplaatst door ImmSamuel Bekijk bericht
              Ik neem trouwens aan dat je op een goedkoop 12 cue schietkistje per cue wel 2 prof ontstekers aan kunt sluiten?
              ja, zie filmpje in post #26. Elke module zou in principe minstens 4 ematches in parallel aan moeten kunnen.
              Keep it legal!

              Comment


                #37
                Oorspronkelijk geplaatst door mark dalton Bekijk bericht
                Vonk vrij gereedschap heb je daar voor
                Heb je een voorbeeld? Of wat moet ik precies hebben om veilig te priemen?
                https://store.steampowered.com/curator/43922535

                Comment

                Working...
                X