Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2018] Vuurwerkperdoos / Valk Vuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door reva Bekijk bericht
    Verpakking thunderkingcake is 60/1
    De prijs voor 60? €120?

    Comment


      #32
      Oorspronkelijk geplaatst door kloesje Bekijk bericht
      De prijs voor 60? €120?
      Ik denk eerder richting de 180
      Jeder Schuss ein Genuss

      Comment


        #33
        Voor een mooi prijsje heb ik ook wel belang bij een karton van deze top knalcake.
        Je bent een rund als je met vuurwerk stunt.

        Comment


          #34
          Ligt voor mij aan de prijs. 120 wil ik wel
          Jeder Schuss ein Genuss

          Comment


            #35
            Haha €2,00 voor een knalcake met 10 schoten. Jullie maken het wel heel mooi voor jezelf op deze manier. Ik wacht met smart op de andere producten van Valk! Daar zitten nog wel een paar interessante dingen tussen.

            Comment


              #36
              Heb zojuist ook mn eerste bestelling geplaatst bij Valk

              Eerste keer bij deze winkel, ben benieuwd!

              1x Mix it up 1,0"
              1x Primal instinct
              2 van die kleine knal bakstenen

              Comment


                #37
                Hè nou eens een vraag naar jullie
                Wij kunnen tot een bepaald aantal artikelen / kruit / mm/ schots /enz laten maken
                Wat zijn jullie ideeen hier over
                Laat maar eens horen echte toppers zijn we naar op zoek
                De aantallen zijn voor ons geen probleem
                Mvg
                Rene

                Comment


                  #38
                  We zijn ook op zoek naar losse cakes uit de cakeboxen lijn van rubro

                  Comment


                    #39
                    De waaier met spinning tails uit de flash of the gods is erg dik. Net als de waaiers uit de event horizon en zero tolerance. De 3e cake uit de primal instinct is geweldige flowercrown bak
                    Jeder Schuss ein Genuss

                    Comment


                      #40
                      Oorspronkelijk geplaatst door reva Bekijk bericht
                      Hè nou eens een vraag naar jullie
                      Wij kunnen tot een bepaald aantal artikelen / kruit / mm/ schots /enz laten maken
                      Wat zijn jullie ideeen hier over
                      Laat maar eens horen echte toppers zijn we naar op zoek
                      De aantallen zijn voor ons geen probleem
                      Mvg
                      Rene
                      dan zou ik persoonlijk meer richting de kwaliteit en uitwerking gaan die Funke op de markt aan het brengen is... wat een top kwaliteit is dat zeg. Ik dacht dat lightyear pijlen top waren, zij brengen nog mooiere op de markt. En dan de boxen die men heeft, ook stuk voor stuk pareltjes. Beter goed gejat, dan slecht verzonnen.

                      Verder zou het denk ik ook een goede zet zijn om met een eigen JUNK te komen, een dikke vette singleshot.

                      Of een Spinning UFO to TI-Salute die wel goed knalt.

                      Daarnaast een dikke cake met ghost effect, een melange van red ghost en andere kleuren.

                      Verbeter punt voor Valk zit hem in de TI salute cake 64, wat is die achteruit gegaan tov vorig jaar, ik had er nog twee van vorig jaar maar die ramde de 2017 er compleet finaal uit, daarnaast was de crackling ook verdwenen.

                      Hopelijk kunnen jullie hier wat mee

                      Comment


                        #41
                        Oorspronkelijk geplaatst door reva Bekijk bericht
                        We zijn ook op zoek naar losse cakes uit de cakeboxen lijn van rubro
                        Een losse cake van de 1e cake van de Primal Instinct van Rubro zit iedereen wel op de wachten! Dan heb je zeker een primeurtje. En een 3 traps fluitcake, kaliber 20mm en 36 shots wat in salvo's schiet per 6. Dan is ie nog lekker betaalbaar en 20mm kan makkelijk voor een goede uitwerking! Kijk maar naar The Force van Zena, ik bedoel precies dat. Misschien kan je zelfs die cake namaken ( beter goed gestolen dan slecht verzonnen en ze hebben 'm zelf uit productie gehaald bij Zena ).

                        Comment


                          #42
                          Laatste cake van de Transbomber.

                          Comment


                            #43
                            Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
                            dan zou ik persoonlijk meer richting de kwaliteit en uitwerking gaan die Funke op de markt aan het brengen is... wat een top kwaliteit is dat zeg. Ik dacht dat lightyear pijlen top waren, zij brengen nog mooiere op de markt. En dan de boxen die men heeft, ook stuk voor stuk pareltjes. Beter goed gejat, dan slecht verzonnen.

                            Verder zou het denk ik ook een goede zet zijn om met een eigen JUNK te komen, een dikke vette singleshot.

                            Of een Spinning UFO to TI-Salute die wel goed knalt.

                            Daarnaast een dikke cake met ghost effect, een melange van red ghost en andere kleuren.

                            Verbeter punt voor Valk zit hem in de TI salute cake 64, wat is die achteruit gegaan tov vorig jaar, ik had er nog twee van vorig jaar maar die ramde de 2017 er compleet finaal uit, daarnaast was de crackling ook verdwenen.

                            Hopelijk kunnen jullie hier wat mee
                            de valk Ti Thunder 2017 versie mooi zo laten;)
                            ik vond hem beter dan de 2016 versie.
                            en de crackling mine boeit mij niet echt.
                            smaken verschillen, maar ik hoop niet dat hij WEER aangepast wordt...

                            Comment


                              #44
                              Oorspronkelijk geplaatst door reva Bekijk bericht
                              Als er belang voor is zet ik ze erop

                              Als ze er voor een mooie prijs opstaan (zijn ze al maargoed) dan zeer zeker wel belangstelling voor.

                              Comment


                                #45
                                Oorspronkelijk geplaatst door arviidd Bekijk bericht
                                Laatste cake van de Transbomber.
                                Dat zou inderdaad erg tof zijn.

                                Comment

                                Working...
                                X