Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2018] BredaVuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    hop brasil box score

    Comment


      #92
      Mooie bestelling geplaatst, helaas wordt het niet vastgehouden in winkelmand dus meerdere productenniet kunnen bestellen. Heb uur geleden mail gestuurd maar geen antwoord

      Serenity
      red maroon
      winternight
      snowstorm
      fairytail
      breda s finest
      4 yellow river
      4 splitting stars
      5 cruelty
      stormchaser

      Comment


        #93
        Heb mezelf een cruelty door de neus geboord zie ik nu... Om de hardlopers niet te missen bestelling gesplitst... Ach ja, ik ben alsnog tevreden en gravity is gewoon 45 schots? Dat staat er wel bij dus die moet het dan ook zijn en niet de 35 schots ...

        Comment


          #94
          Oorspronkelijk geplaatst door smurf Bekijk bericht
          hop brasil box score
          Staan er op!

          Comment


            #95
            Oorspronkelijk geplaatst door smurf Bekijk bericht
            hop brasil box score
            Ik ook! Ik = blij!
            Ik heb een kort lontje.......

            Comment


              #96
              1e bestelling is al een feit! Iets over 20.00 al besteld haha. Even kijken of de Brasilian box er al opstaat en dan bestel ik die ook gelijk. Jammer dat je niet kan staffelen voor die Breda´s Finest, ik had snel een bestelling geplaatst omdat ik bang was dat dingen snel uit waren verkocht en dat is precies wat ik dus nu ook in dit topic lees haha.

              Comment


                #97
                Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                1e bestelling is al een feit! Iets over 20.00 al besteld haha. Even kijken of de Brasilian box er al opstaat en dan bestel ik die ook gelijk. Jammer dat je niet kan staffelen voor die Breda´s Finest, ik had snel een bestelling geplaatst omdat ik bang was dat dingen snel uit waren verkocht en dat ik precies wat ik dus nu ook in dit topic lees haha.
                Het ene na het andere wat ik aanklikte was weg voordat ik mijn winkelwagentje af kon maken. Maargoed ben tevree
                Ik heb een kort lontje.......

                Comment


                  #98
                  Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                  1e bestelling is al een feit! Iets over 20.00 al besteld haha. Even kijken of de Brasilian box er al opstaat en dan bestel ik die ook gelijk. Jammer dat je niet kan staffelen voor die Breda´s Finest, ik had snel een bestelling geplaatst omdat ik bang was dat dingen snel uit waren verkocht en dat ik precies wat ik dus nu ook in dit topic lees haha.
                  Dat was ook mijn zorg, waarbij eerste keer inloggen heeeeeeeeeeel lang duurder en niet goed ging waarbij ik dacht dat mijn winkelmandje leeg was! Daarna nog een keer ingelogd en was het mandje beschikbaar met alle geselecteerde producten. Heb echt een paar toppers kunnen bestellen, nu maar even pas op de plaats.
                  Het is 11 januari en iedereen zit hier al met kruitstress hahaha

                  Comment


                    #99
                    De escape from hell 216 staat voor €249 erop. Is dit de aanbiedingsprijs of moet dit ook aangepast worden?

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door gerkie Bekijk bericht
                      Dat was ook mijn zorg, waarbij eerste keer inloggen heeeeeeeeeeel lang duurder en niet goed ging waarbij ik dacht dat mijn winkelmandje leeg was! Daarna nog een keer ingelogd en was het mandje beschikbaar met alle geselecteerde producten. Heb echt een paar toppers kunnen bestellen, nu maar even pas op de plaats.
                      Het is 11 januari en iedereen zit hier al met kruitstress hahaha
                      Zoiets had ik ook. Bij betalen brak die af en waren 3 items ineens uitverkocht. De rest betaald en na 10 min weer eens wat gemiste producten aangeklikt. Zo toch nog timemachine en crash box kunnen pakken. Ik ben blij

                      Comment


                        Ik heb na een super geslaagde freakmiddag vorig jaar nu voor het eerst hier besteld en heb alles wat ik graag wilde kunnen bestellen!! Bedankt Bredavuurwerk voor deze mooie actie!

                        Comment


                          Klein bestellinkje alvast.
                          1x ive got the power
                          1x tropical night
                          3x return of the phoenix.

                          Het begin is er
                          Bedankt weer voor deze topactie!
                          Even a broken clock is right twice a day.

                          Comment


                            De site is uit de lucht..

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door romano Bekijk bericht
                              De site is uit de lucht..
                              Had het ook opgemerkt ja. Sinds wanneer is dit? Komt hij vandaag nog online?
                              Ik heb een kort lontje.......

                              Comment


                                Ook hier is de site offline.

                                Ik heb er ook aan moeten geloven. ik zou officieel sparen tot april, al zag de site er zo goed uit dat ik gisteravond voor mijn doen toch weer een redelijk grote bestelling geplaatst heb.

                                Verder super fijn dat je dit jaar ook direct een afhaaltijd in de vroege avonduren kon selecteren i.p.v. s'nachts. Dat is wel zo fijn als je gewoon vroeg weer moet opstaan om te werken die dagen zoals ik dit jaar ook helaas.

                                Bedankt weer voor de aanbiedingen mannen van BredaVuurwerk!

                                Comment

                                Working...
                                X