Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 11 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 159
  1. #16
    VWC-Lid robinn6's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 november 2013
    Berichten
    248
    Thanks
    313
    776 waarderingen in 181 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pyrofan#1 Bekijk bericht
    Mooi gesproken vuurwerkfreakk.

    Ook dit jaar heeft Vuurwerkbunker.nl Pijnacker weer een heel mooi assortiment samengesteld voor de freakactie. Zitten echt weer toppers tussen voor mooie prijzen en dit maakt het allemaal wel erg aantrekkelijk. Zoals ook al in de nieuwsbrief van VWC stond, slaat de kruitkoorts toe.

    Ben wel benieuwd naar het tabblad met de actievoorwaarden, waarin ook het afhalen wordt behandeld.
    Hi Jordi, bedankt voor het compliment Wat betreft de actievoorwaarden: voor deze 'nieuwjaarsactie' zijn die er niet echt aangezien er niet met staffels wordt gewerkt. Uiteraard wel weer betalen voor bevestigen van de bestelling en afhalen in principe de eerste verkoopdag tussen 07:00-08:00. De aankopen in deze actie zijn te combineren met onze forum-actie later in het jaar.

    Bedankt nog voor je leuke winkelverslag!

  2. Deze gebruiker waardeert robinn6 voor het bericht:


  3. #17
    VWC-Lid robinn6's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 november 2013
    Berichten
    248
    Thanks
    313
    776 waarderingen in 181 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Jammer dat het niet in IJsselstein verkrijgbaar is, juist het voordeel van dicht bij huis was voor mij aantrekkelijk.
    Hi MasterBsc, Pijnacker is onze 'hoofd' Vuurwerkbunker.nl-locatie, vandaar dat we vanaf hier werken. Aangezien veel liefhebbers het hele land afrijden en Pijnacker, Zoetermeer en IJsselstein dan relatief gezien dicht bij elkaar liggen hebben wij tot afhalen bij onze hoofdlocatie besloten.

  4. #18
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 september 2009
    Locatie
    jailhouse rock
    Berichten
    501
    Thanks
    1.357
    466 waarderingen in 183 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robinn6 Bekijk bericht
    Hi MasterBsc, Pijnacker is onze 'hoofd' Vuurwerkbunker.nl-locatie, vandaar dat we vanaf hier werken. Aangezien veel liefhebbers het hele land afrijden en Pijnacker, Zoetermeer en IJsselstein dan relatief gezien dicht bij elkaar liggen hebben wij tot afhalen bij onze hoofdlocatie besloten.
    Deze liefhebber rijdt dus niet graag het land door want in december weet je nooit wat voor weer het is, dus zoek ook ik het graag dicht bij huis.Wil jullie vragen om hier nogmaals goed over na te denken.
    VEILIGHEID EERST

  5. #19
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 november 2016
    Berichten
    313
    Thanks
    97
    382 waarderingen in 128 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hutter Bekijk bericht
    Deze liefhebber rijdt dus niet graag het land door want in december weet je nooit wat voor weer het is, dus zoek ook ik het graag dicht bij huis.Wil jullie vragen om hier nogmaals goed over na te denken.
    Ja indd dat is wel gek in woon vlak bij IJsselstein (5km) en dan zou ik dus helemaal naar Pijnacker moeten gaan om mijn vuurwerk te halen, dat is wel een beetje krom. Ik rij het liefst ook niet het hele land door. Dat word dus ergens anders shoppen.

  6. #20
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.753
    Thanks
    3.294
    11.366 waarderingen in 5.121 posts
    Pffff ga ze vragen of ze het thuis kunnen bezorgen

    We juichen met zijn allen deze freakacties toe, en voor de een is een winkelier dichter bij dan voor de ander, maar mensen horen klagen heb ik nog nooit. Wees juist blij dat ze dit doen en koester het.
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  7. Deze 7 gebruikers waarderen Torrr voor het bericht:


  8. #21
    VWC-Lid pkd19's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 december 2014
    Locatie
    Friesland
    Berichten
    764
    Thanks
    1.570
    555 waarderingen in 265 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
    Pffff ga ze vragen of ze het thuis kunnen bezorgen

    We juichen met zijn allen deze freakacties toe, en voor de een is een winkelier dichter bij dan voor de ander, maar mensen horen klagen heb ik nog nooit. Wees juist blij dat ze dit doen en koester het.
    Precies! zo heb ik ook wat besteld bij een winkel op 3kwartier rijden,ik zie wel hoe ik daar kom tegen die tijd,is het niet linksom,dan wel rechtsom,wees blij dat ze juist zulke acties willen organiseren!

  9. #22
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2005
    Berichten
    295
    Thanks
    41
    260 waarderingen in 123 posts
    Klagen is iets heel anders dan opmerken om de genomen beslissing te herevalueren. Ook ik zal in IJsselstein bestellen en in Pijnacker niet.

    Anderzijds loop je wellicht weer bestellingen mis als je de afhaallocatie verandert van Pijnacker naar IJsselstein. Wel zitten er in rondom en in Pijnacker al meerdere winkels met vroege acties. Onderaan de streep draait het om sales en zit je veelal met z'n allen in dezelfde vijver te vissen.

  10. #23
    VWC-Lid wallytax's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 december 2007
    Berichten
    32
    Thanks
    11
    34 waarderingen in 10 posts
    Echte freaks rijden gewoon overal heen.om hun kortingen te pakken ook al is het in groningen.
    En het liefst heeft de nederlander alles voor niks en thuisbezorgt maar dat is/blijft een droom
    http://m.youtube.com/user/Dewallymans

  11. #24
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.923
    Thanks
    4.687
    6.454 waarderingen in 2.623 posts
    Volgens mij wordt mijn reactie hier niet mee bedoelt, maar zo wel: Ik rij elk jaar het hele land door voor een freakactie. De enige reden waarom ik lichtelijk geïnteresseerd was in deze actie was omdat het dit keer een freakactie dichtbij was en dat heeft natuurlijk ook z'n voordelen. Maar dat blijkt achteraf niet het geval te zijn, dan rijd ik persoonlijk liever door naar een andere freakzaak waar ik gelijk m'n hele collectie kan halen ( ver van huis dus ). Hier zitten namelijk maar een paar dingen bij die ik zou willen hebben en dan was het alleen de overweging waard door het kleine ritje. Nu rijd ik dus liever een groter stuk en kan ik m'n hele collectie gelijk inslaan.

  12. #25
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wallytax Bekijk bericht
    Echte freaks rijden gewoon overal heen.om hun kortingen te pakken ook al is het in groningen.
    En het liefst heeft de nederlander alles voor niks en thuisbezorgt maar dat is/blijft een droom
    Redelijk off- topic hier maar ik ben het daar niet mee eens. Het leven naar de dag der dagen is net zo mooi, al niet mooier, dan de dag zelf. Het ophalen van het vuurwerk, het rondkijken in de winkels, het spreken van de andere liefhebbers en de eindeloze kilometers met de Top 2000 aan in de auto.. Opeens is alles geweldig! Eigenlijk heb ik de 28 december afgelopen jaar meegemaakt als een 20 uur durende adrenaline kick!

  13. Deze 2 gebruikers waarderen Ruben voor het bericht:


  14. #26
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 november 2016
    Berichten
    5
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    is er ook een minimaal bestel bedrag?

  15. #27
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 januari 2014
    Berichten
    137
    Thanks
    41
    40 waarderingen in 31 posts
    Wow ! Dit zijn hele mooie acties! Ik overweeg om dit jaar hier te bestellen!

    Vuurwerkbunker.nl is echt een aanwinst voor Zuid-Holland! Naar mijn weten zijn er nauwelijks freakswinkels in Zuid-Holland! Vuurwerkbunker.nl springt hier echt in "een gat in de markt" vind ik persoonlijk! Het is ook nog eens dichtbij

    Denk dat de concurrentie in Zuid-Holland moet gaan oppassen

    Echt super!

  16. Deze gebruiker waardeert C333 voor het bericht:


  17. #28
    VWC-Lid Bomber68's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2012
    Berichten
    185
    Thanks
    27
    334 waarderingen in 113 posts
    Als je een bestelling mailt via het exceldocument, wanneer krijg je dan bevestiging/info over je bestelling?

  18. #29
    VWC-Lid Meshuggah's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 december 2010
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    416
    Thanks
    1.741
    300 waarderingen in 104 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robinn6 Bekijk bericht
    De Garden Party boxen hebben wij niet verkocht afgelopen jaar, van Pangu hebben we alleen nog de Colorful City en Brasilian Box op dit moment.
    Actie ziet er super uit! Misschien binnenkort wat bestellen, voor mij ligt Pijnacker wel redelijk in de buurt

    Ik heb wel een twee vraagjes:
    - Je zegt dat je de Brazilian Box van Pangu ook nog hebt, is deze al te bestellen en wat zou dan de prijs zijn?
    - En weet je toevallig wat het productiejaar van de Extreme Spirit is?

    In ieder geval bedankt voor het mogelijk maken van deze actie!
    Laatst gewijzigd door Meshuggah; 12 januari 2018 om 00:08

  19. Deze gebruiker waardeert Meshuggah voor het bericht:


  20. #30
    VWC-Lid robinn6's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 november 2013
    Berichten
    248
    Thanks
    313
    776 waarderingen in 181 posts
    Hallo allemaal,

    De afhaallocatie is gewoon in Pijnacker, waar wij als grote vuurwerkliefhebbers voor jullie zullen klaarstaan aan de start van de mooiste dagen van het jaar. We vinden het uiteraard altijd fijn om feedback te krijgen om te blijven verbeteren.

    @MasterBsc, suggesties voor toevoegingen aan onze collectie zijn zeer welkom! Afgelopen jaar hebben we ook een aantal artikelen op verzoek opgenomen in onze collectie om deze nog completer te maken.

    @ExU, er is geen minimum bestelbedrag. Alles wat je nu bestelt telt straks ook mee voor onze najaarsactie.

    @C333, bedankt voor dit mooie compliment!

    @Bomber68, alle mails zijn reeds beantwoord, ik probeer altijd binnen een dag te reageren. *Correctie: mijn mailbox zat blijkbaar vol, ik ga nu alle mails beantwoorden die vannacht pas binnen zijn gekomen.

    @Meshuggah, ik ga het even voor je nakijken, zal je morgen een berichtje sturen!

    Dit weekend zal ik de lijst qua voorraad updaten, zodat jullie kunnen zien wat nog beschikbaar is.
    Laatst gewijzigd door robinn6; 12 januari 2018 om 11:09

  21. Deze 3 gebruikers waarderen robinn6 voor het bericht:


Pagina 2 van 11 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •