Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 4 van 27 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 60 van 391
  1. #46
    VWC-Lid vuurwerkfreakk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 oktober 2011
    Berichten
    3.774
    Thanks
    2.127
    1.583 waarderingen in 1.106 posts
    Welkom op dit prachtige forum gezien je aantal posts.

    Qua prijs/kwaliteitsverhouding zijn op deze site de echte toppers wat mij betreft de Jackhammer van Wolff, en van Rubro de Transbomber en de Event Flash of Gods zijn voor 75 en 150 euro echt geen geld. Van Evolution zou ik zeker ook voor 75 euro de Festival show 150 meepakken.

    Je moet in januari zeker ook goed op de prijzen en prijs/kwaliteitsverhouding letten. Zodoende sprongen deze vier er voor mij dus echt uit.

  2. Deze gebruiker waardeert vuurwerkfreakk voor het bericht:

    3xh

  3. #47
    VWC-Lid ThomasFCU's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 december 2017
    Berichten
    27
    Thanks
    0
    16 waarderingen in 15 posts
    Fijn die hulp. Nog inderdaad maar kort actief, dus alle hulp is welkom. Bedankt voor de tips. Mag ik weten of 166 voor de Voltfather duur is? Ga denk sowieso wat hiervan bestellen.

  4. Deze gebruiker waardeert ThomasFCU voor het bericht:

    3xh

  5. #48
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ThomasFCU Bekijk bericht
    Fijn die hulp. Nog inderdaad maar kort actief, dus alle hulp is welkom. Bedankt voor de tips. Mag ik weten of 166 voor de Voltfather duur is? Ga denk sowieso wat hiervan bestellen.
    Wat betreft die prijs hij inderdaad goedkoop. Goedkoper dan dat ben ik hem nog nooit tegen gekomen. Echter ben ik wel van mening dat er mooier vuurwerk te koop is.

  6. Deze gebruiker waardeert Ruben voor het bericht:

    3xh

  7. #49
    VWC-Lid ThomasFCU's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 december 2017
    Berichten
    27
    Thanks
    0
    16 waarderingen in 15 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
    Wat betreft die prijs hij inderdaad goedkoop. Goedkoper dan dat ben ik hem nog nooit tegen gekomen. Echter ben ik wel van mening dat er mooier vuurwerk te koop is.
    Waar doet The Voltfather volgens jou absoluut niet voor onder?

  8. Deze gebruiker waardeert ThomasFCU voor het bericht:

    3xh

  9. #50
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    6 december 2017
    Locatie
    Noorden van het land
    Berichten
    304
    Thanks
    45
    120 waarderingen in 86 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fompert Bekijk bericht
    Komt de Cocktail Box nog terug?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reservelont Bekijk bericht
    Dat zou ik ook graag weten
    Even gekeken op joetoep, maar die cocktail box ziet er zeker erg goed uit. Net niet te langzaam, en er zit naar het eind toe ook nog wat versnelling in. Het hoeve niet allemaal transbombers of dergelijke te zijn, die in 50 seconden 2 kilo kruit de lucht in klapppen. Beetje afwisseling is ook wel goed. Ik probeer een beetje om en om te schieten.

  10. Deze gebruiker waardeert erikv2 voor het bericht:

    3xh

  11. #51
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 december 2011
    Locatie
    Westland
    Berichten
    1.511
    Thanks
    1.804
    622 waarderingen in 323 posts
    hoelang is deze freak actie?
    zit beetje krap bij kas, en komt nog een vakantie aan.

    zie wel een aantal producten voor een leuke prijs

  12. Deze gebruiker waardeert Ronaldeh voor het bericht:

    3xh

  13. #52
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.923
    Thanks
    4.687
    6.454 waarderingen in 2.623 posts
    Ik kan me herinneren dat de outlet van Orthen gewoon doorliep naar de normale freakactie, maar ik zou me meer zorgen maken over de voorraad ( als de outlet daarop gebaseerd is natuurlijk, wat ik wel aanneem ). Maar je leest in Remco z'n bericht dat je een mailtje kan sturen om mogelijk je producten te reserveren.

  14. Deze gebruiker waardeert MasterBsc voor het bericht:

    3xh

  15. #53
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 december 2011
    Locatie
    Westland
    Berichten
    1.511
    Thanks
    1.804
    622 waarderingen in 323 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Ik kan me herinneren dat de outlet van Orthen gewoon doorliep naar de normale freakactie, maar ik zou me meer zorgen maken over de voorraad ( als de outlet daarop gebaseerd is natuurlijk, wat ik wel aanneem ). Maar je leest in Remco z'n bericht dat je een mailtje kan sturen om mogelijk je producten te reserveren.
    toch maar gelijk besteld , kon het niet laten.

  16. Deze gebruiker waardeert Ronaldeh voor het bericht:

    3xh

  17. #54
    VWC-Lid 3xh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 februari 2009
    Locatie
    kruitenhaag:wink:
    Berichten
    5.291
    Thanks
    14.061
    5.842 waarderingen in 1.884 posts
    Ik krijg nogal veel vragen prive.
    Uiteraard vind ik dat niet erg.
    Maar helaas kom ik niet dagelijks bij Orthen en kan ik vanuit huis dus ook geen bestellingen aanpassen reserveren enzv.
    Uiteraard is Gilbert (en regelmatig collega Jan) wel bijna dagelijks op kantoor en kan jullie vragen prima beantwoorden via mail.

    En over de vooraad gesproken.
    Wat nu online staat is uiteraard aanwezig.
    Sommige artikelen zijn bij de Importeur besteld en is op mail/papier toegezecht een xxx aantal te leveren.
    Ook die producten staan online.
    Is er een product uitverkocht zal deze automatisch niet meer bestelbaar zijn op de site.

    Mvg Remco

  18. #55
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.923
    Thanks
    4.687
    6.454 waarderingen in 2.623 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 3xh Bekijk bericht
    Ik krijg nogal veel vragen prive.
    Uiteraard vind ik dat niet erg.
    Maar helaas kom ik niet dagelijks bij Orthen en kan ik vanuit huis dus ook geen bestellingen aanpassen reserveren enzv.
    Uiteraard is Gilbert (en regelmatig collega Jan) wel bijna dagelijks op kantoor en kan jullie vragen prima beantwoorden via mail.

    En over de vooraad gesproken.
    Wat nu online staat is uiteraard aanwezig.
    Sommige artikelen zijn bij de Importeur besteld en is op mail/papier toegezecht een xxx aantal te leveren.
    Ook die producten staan online.
    Is er een product uitverkocht zal deze automatisch niet meer bestelbaar zijn op de site.

    Mvg Remco
    Even los van Orthen, ben altijd benieuwd hoe het zit met voorraad die je bijvoorbeeld nu bij de importeurs koopt. Is dit enkel op papier, of mag vuurwerk nu ook van de opslag van de importeurs geleverd worden naar de winkel?

  19. Deze gebruiker waardeert MasterBsc voor het bericht:

    3xh

  20. #56
    VWC-Lid 3xh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 februari 2009
    Locatie
    kruitenhaag:wink:
    Berichten
    5.291
    Thanks
    14.061
    5.842 waarderingen in 1.884 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Even los van Orthen, ben altijd benieuwd hoe het zit met voorraad die je bijvoorbeeld nu bij de importeurs koopt. Is dit enkel op papier, of mag vuurwerk nu ook van de opslag van de importeurs geleverd worden naar de winkel?
    Meestal levert een importeur pas uit als het intressant genoeg is om een complete vracht uit te leveren. (Dus wanneer er genoeg vooraad is om ern vracht te vullen voor de winkel.
    Maar vaak gaat het om producten op papier.
    Stel ik mail Rubro met de vraag om 50 transbombers, dan zeggen hun genoteerd.
    Het kan dan zelfs zo zijn dat Rubro dan de transbombers op voorraad heeft maar ook dat ze nog geproduceerd moeten worden.. natuurlijk is dit niet erg want zo kan ern bedrijf anticiperen wat ze daat werkelijk in china in moeten kopen.

    Dit is zo een beetje hoe het werkt!
    Dus een toegezegd product kunnen wij verkopen..
    Zolang het maar voor de 1e verkoopdag binnen is.

  21. Deze gebruiker waardeert 3xh voor het bericht:


  22. #57
    VWC-Lid Samenvuurwerkkopen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 september 2012
    Berichten
    1.491
    Thanks
    1.111
    1.590 waarderingen in 682 posts
    Netjes dat je het zo eerlijk verteld maar dit zou voor mij een reden kunnen zijn om niet bij Orthen te bestellen.
    Als ik in januari vuurwerk bestel ga ik ervan uit dat ik restanten koop uit de voorraad die fysiek aanwezig zijn. Mocht er door het jaar heen een kink in de kabel komen kan het dus zomaar gebeuren dat je aan het eind van het jaar je bestelde spullen niet geleverd krijgt.
    Dat risico loop je natuurlijk altijd maar ik denk dat (ook vanwege de prijs natuurlijk) veel freaks ook zo vroeg bestellen vanwege de garantie dat ze het product zeker krijgen.

  23. #58
    VWC-Lid 3xh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 februari 2009
    Locatie
    kruitenhaag:wink:
    Berichten
    5.291
    Thanks
    14.061
    5.842 waarderingen in 1.884 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Samenvuurwerkkopen Bekijk bericht
    Netjes dat je het zo eerlijk verteld maar dit zou voor mij een reden kunnen zijn om niet bij Orthen te bestellen.
    Als ik in januari vuurwerk bestel ga ik ervan uit dat ik restanten koop uit de voorraad die fysiek aanwezig zijn. Mocht er door het jaar heen een kink in de kabel komen kan het dus zomaar gebeuren dat je aan het eind van het jaar je bestelde spullen niet geleverd krijgt.
    Dat risico loop je natuurlijk altijd maar ik denk dat (ook vanwege de prijs natuurlijk) veel freaks ook zo vroeg bestellen vanwege de garantie dat ze het product zeker krijgen.
    Hoe denk je dat andere winkels het doen?
    Zal niet heel anders gaan.
    We kunnen ook enkel rest vooraat aanbieden.
    Maar dan gaan we 1/3e van de site halen en dat is ook weer niet goed.
    En mochten er knikken in de kabel komen proberen wij dat direct na de klant te communiceren.
    En proberen iedereen na tevredenheid te compenseren.
    Zo doen we dat al jaren bij Orthen en zal ook niet snel veranderen.
    Godzijdank hebben wij ook directe goede contacten met importeurs zoals Evo wolff enzv en daar kunnen we over het algemeen zeer goed mee communiceren wat voorraad betreft.
    En uiteraard blijft er altijd een restvooraad over van bepaalde producten.
    Maar dat zijn vaak enkele tot een tien tal eenheden.
    Maar het is logisch als we van een populair product 100 eenheden hebben aangekocht dat na oudjaar de rest voorraad daar niet zo groot meer van is.
    Wij communiceren direct na de Importeur van het desbetreffende populaire product of we alvast een bestelling van een grote eenheid kunnen doen.
    Wanneer alles rond is op papier , dan komt het product inkwestie online.
    Laatst gewijzigd door 3xh; 9 januari 2018 om 09:18

  24. Deze gebruiker waardeert 3xh voor het bericht:


  25. #59
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    6 december 2017
    Locatie
    Noorden van het land
    Berichten
    304
    Thanks
    45
    120 waarderingen in 86 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 3xh Bekijk bericht
    Hoe denk je dat andere winkels het doen? Zal niet heel anders gaan.
    Wij communiceren direct na de Importeur van het desbetreffende populaire product of we alvast een bestelling van een grote eenheid kunnen doen. Wanneer alles rond is op papier , dan komt het product inkwestie online.
    Ja, denk ook dat het bij meerdere grotere winkels zo gaat. Maar soms zetten ze wel bij het jaartal bij het product. Bijvoorbeeld "Transbomber (2017)" dan weet je dat het oude voorraad is, die al hier in NL staat, of elders in Europa. Tenminste, dat neem ik aan. Dat is dan wel fijn om te weten.

    Maar dan ga ik er vanuit dat ze het logistiek uit elkaar weten te houden, die oude voorraad en nieuwe bestelde producten. Dus dan moet mijn bestelling wel gekoppeld worden aan die enkele stuks die over gebleven zijn, de oude voorraad. Dat kan wel, maar of dat gebeurt weet je natuurlijk ook niet.

    Maar wat je er ook van vindt, wel fijn dat je zo open bent over hoe het gaat Remco!

  26. #60
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.923
    Thanks
    4.687
    6.454 waarderingen in 2.623 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Samenvuurwerkkopen Bekijk bericht
    Netjes dat je het zo eerlijk verteld maar dit zou voor mij een reden kunnen zijn om niet bij Orthen te bestellen.
    Als ik in januari vuurwerk bestel ga ik ervan uit dat ik restanten koop uit de voorraad die fysiek aanwezig zijn. Mocht er door het jaar heen een kink in de kabel komen kan het dus zomaar gebeuren dat je aan het eind van het jaar je bestelde spullen niet geleverd krijgt.
    Dat risico loop je natuurlijk altijd maar ik denk dat (ook vanwege de prijs natuurlijk) veel freaks ook zo vroeg bestellen vanwege de garantie dat ze het product zeker krijgen.
    Zo gaat het met iedere freakwinkel inderdaad, ik zie niet anders dan berichten met ´we hebben contact gehad met ... importeur en de voorraad van ... is weer aangevuld´ in de topics van de freakacties.

    Wat Remco zegt over de goede contacten met Wolff en Evo ( natuurlijk ) geloof ik best, want toen ik mijn vuurwerk nog bij Orthen haalde en er was iets niet geleverd wat ik besteld had, kon ik altijd vervangers kiezen tussen een ruim aanbod van Wolff en het laatste jaar zelfs Evo. Mijn bestelde Wolff artikelen konden altijd geleverd worden, omdat volgens mij de collectie van Orthen sowieso grotendeels uit Wolff artikelen bestaat.

  27. Deze gebruiker waardeert MasterBsc voor het bericht:

    3xh

Pagina 4 van 27 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •