Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2018] Freaks Orthen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door fernando93 Bekijk bericht
    Mooie prijzen voor de Cake Boxen. Voor de Rest nog jammer genoeg nog niet veel intresanter dan afgelopen november. ( Merk dat we vorig jaar verwend zijn haha. Maar wacht nog even tot O.a FF 1 6.7 los er zijn. Is er een een richt data wanneer alle Evolution er weer is, En of sharpshifter er weer in komt.

    Verder dit jaar een hele goede ervaring gehad naar jaren iets minder maar wel goede vervangers. Was dit jaar zowat alles er de 2 tal vervangers was top. Nog beetje gekletst. En Remco gek gemaakt door met 3 man een bestelling of 9 op te halen. ( Waren diegenen met de blauwe en rode Twingo Haha
    Haha waren jullie dat. Gek wordt ik er niet van. Maar achter de schermen heb ik het dan weer druk om alles voor de ochtend en middag klaar te stomen.
    En blijf een vent hea.. 2 dingen door elkaar doen (laat staan 9) wordt wel lastig!
    Hopelijk hebben jullie het als een positieve ervaring beleefd!

    Comment


      #32
      Met sommige cakeboxen zijn jullie nu erg scherp! Goedkoper zelfs dan in Leeuwarden. En met die actie van 3 boxen dat je er 1 gratis krijgt is dan helemaal super.

      Comment


        #33
        Mooie aanbiedingen, wederom. Aantal blokken voor zeer leuke prijzen.

        Volgens mij klopt de thunderstorm combi prijs niet helemaal. Los kun je de drie aangegeven cakes goedkoper bestellen dan in de combi.
        Vrij veilig, draag een vuurwerkbril!

        Comment


          #34
          Oorspronkelijk geplaatst door 3xh Bekijk bericht
          Haha waren jullie dat. Gek wordt ik er niet van. Maar achter de schermen heb ik het dan weer druk om alles voor de ochtend en middag klaar te stomen.
          En blijf een vent hea.. 2 dingen door elkaar doen (laat staan 9) wordt wel lastig!
          Hopelijk hebben jullie het als een positieve ervaring beleefd!
          Ja Top ervaring Miste alleen die Happy hadcore en die sparkling snow. Maar wou die 4 fast en Forios Cakés eigenlijk al. Dus was stiekem wel blij dat er iets niet was. Waardoor ik daarvoor kon bij leggen. En het was ook heerlijk rustig Toen rond 03.30-04,00

          Comment


            #35
            Oorspronkelijk geplaatst door fernando93 Bekijk bericht
            Ja Top ervaring Miste alleen die Happy hadcore en die sparkling snow. Maar wou die 4 fast en Forios Cakés eigenlijk al. Dus was stiekem wel blij dat er iets niet was. Waardoor ik daarvoor kon bij leggen. En het was ook heerlijk rustig Toen rond 03.30-04,00
            Ohw ja sparkling smow hadden we niet geleverd gehad helaas.
            En HH is bekend verhaal.
            Gelukkig hebben we het goed op kunnen lossen!
            Ja rond due tijd is het meestal wel rustig en voor ons adem haal tijd:winj:

            Comment


              #36
              Oorspronkelijk geplaatst door Pyro Is Art Bekijk bericht
              Mooie aanbiedingen, wederom. Aantal blokken voor zeer leuke prijzen.

              Volgens mij klopt de thunderstorm combi prijs niet helemaal. Los kun je de drie aangegeven cakes goedkoper bestellen dan in de combi.
              Zal het door spelen aan Gilbert bedankt.voor de tip.

              Comment


                #37
                fading Stars staat op 32,50, klopt die prijs wel aangezien dat volgens mij de normale verkoopprijs is ?
                Vuurwerk doet de duivels dansen

                Comment


                  #38
                  ik kan zeker niet aanvinken en later betalen?

                  Comment


                    #39
                    Oorspronkelijk geplaatst door Ronaldeh Bekijk bericht
                    ik kan zeker niet aanvinken en later betalen?
                    Ja kan je wenslijst mailen naar Orthen.. en misschien valtver wat te regelen!

                    Comment


                      #40
                      Ik zie geen prijzen, maar kan wel dingen toevoegen aan mijn winkelmandje. Hoe kan dat?
                      Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                      Comment


                        #41
                        Je moet inloggen om de prijzen te zien.

                        Comment


                          #42
                          Erg benieuwd naar de gratis cakebox, echt een topactie! Als de keuze is tussen het 2016 en 2017 aanbod, dan zou ik 100% voor 2016 gaan! Hopelijk komt er weer zo'n topbox voor dit jaar

                          Comment


                            #43
                            Mooie actie ook hier heren! Ook in regio Noord-Brabant gaat de concurrentie voor vuurwerkwinkels met freakacties moordend worden zie ik wel!

                            Ik ben er in ieder geval nog niet uit waar ik ga bestellen. Sowieso eerst nog tot medio april sparen. Maar mijn complimenten hoor!

                            Comment


                              #44
                              Wie kan mij helpen. Wat zijn de echte aanraders? ��

                              Comment


                                #45
                                Oorspronkelijk geplaatst door ThomasFCU Bekijk bericht
                                Wie kan mij helpen. Wat zijn de echte aanraders? ��
                                Evolution - Serenity
                                Evolution - Snowstorm
                                Wolff - Return of the Phoenix
                                Rubro - Transbomber
                                Pangu - On the Beat
                                Pangu - Yellow River

                                Comment

                                Working...
                                X