Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2018] Freaks Orthen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Na goede berichten afgelopen jaar over jullie, een mooie voorjaars bestelling geplaatst. Ik ben erg benieuwd naar jullie winkel, en complimenten voor de website!

    Comment


      Anders ik wel! Ben wel benieuwd hoe de winkel aan de Tolbrugstraat te vinden is want van maps kan ik niet veel wijzer worden haha. Lijkt wel alsof de winkel in die steeg is?

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Diek13 Bekijk bericht
        Anders ik wel! Ben wel benieuwd hoe de winkel aan de Tolbrugstraat te vinden is want van maps kan ik niet veel wijzer worden haha. Lijkt wel alsof de winkel in die steeg is?
        op maps is het gewoon die linkse kapperszaak
        ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Beastmode Bekijk bericht
          op maps is het gewoon die linkse kapperszaak
          En dat klopt ook? Leuk om met een goede stapel boxen de parkeergarage in te wandelen haha

          Comment


            Afgelopen jaar kon ik voor de deur parkeren en was binnen 5 minuten weer weg
            ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Beastmode Bekijk bericht
              Afgelopen jaar kon ik voor de deur parkeren en was binnen 5 minuten weer weg
              Mijn afhaaltijd is zaterdag om 10 dus zal vast niet zo makkelijk zijn maar laten we het hopen!

              Comment


                Is er al meer bekend over de gratis box bij de 3+1 actie? En vooral: is ie de moeite waard ;-) :-)
                Onafhankelijk lid. Geen winkelier.

                Comment


                  Ook erg benieuwd naar de gratis box ;)

                  Comment


                    verschilt per jaar maar was vorig jaar de FF-04 Box daarvoor keer de cocktail en rambam 1.0 geweest. Dus dan weet je in welke richting je beetje moet denken.

                    Comment


                      Tot wanneer duurt de actie van de gratis cakebox bij bestelling van 3 boxen?
                      Ik wil hier graag van profiteren, maar ga pas later bestellen.

                      Groetjes
                      31-12 kijk ik op m'n uurwerk; tijd voor vuurwerk!

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door PyroSteen Bekijk bericht
                        Tot wanneer duurt de actie van de gratis cakebox bij bestelling van 3 boxen?
                        Ik wil hier graag van profiteren, maar ga pas later bestellen.

                        Groetjes
                        Afgelopen jaar zolang de freaksite geopend was geloof ik, dus je hebt nog even de tijd.
                        16e jaar op vuurwerkcrew!!

                        Comment


                          Met smart aan het wachten wat voor gratis box we erbij gaan krijgen, is er al wat bekend?

                          Comment


                            ik 2 bestellingen van 3 items..
                            Dan krijg ik toch 2 gratis boxen?

                            Comment


                              Ronaldeh, nee volgens mij staat er in de omschrijving maximaal 1 gratis box per klant. Alsnog niet verkeerd toch?

                              Comment


                                Het is voor sommigen nooit genoeg he

                                Comment

                                Working...
                                X